Die komen hier echt nooit joh.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vreselijke lui, werkelijk waar. Paar jaar terug iemand nog net niet hardhandig van de verdieping gestuurd, omdat je als colporteur iedereen apart moet benaderen (elke verdieping zit hier achter een gesloten deur, naast een gesloten deur 'buiten') en dus niet doodleuk bij één iemand aanbellen en dan gelijk 20 anderen meepakt. Meneer was het daar niet mee eens, want dat was hem niet zo verteld
Hier een tweemaal per jaar ofzo en het zijn altijd van die vage energiebedrijfjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die komen hier echt nooit joh.Zal wel streekgebonden zijn denk ik. Afgezien van collecteurs voor goede doelen en de verdwaalde Jehova's getuige* komt hier niemand aan de deur.
*dat zijn trouwens ook hufters. Die houden ook gewoon hun praatje als er een kind open doet, maar dan wat neergeschaald. En zodra je de deur open doet inspelen op je schuldgevoel
Dat is natuurlijk onzinquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hier een tweemaal per jaar ofzo en het zijn altijd van die vage energiebedrijfjesEen goed product verkoopt zichzelf wel denk ik dan, daarvoor hoef je niet aan de deur te komen.
Ik vermoed dat Sideshow bedoelt dat als je een product hebt dat automatisch meteen een behoefte creëert bij mensen je het niet zo agressief hoeft te marketen.Het zijn juist de producten waar mensen niet direct een gevoel bij hebben dat ze het nodig hebben die steunen op dingen als colportage. Dus in die zin verkoopt het ene product zichzelf meer dan het andere.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzinGeen enkel product verkoopt zichzelf. Maar dat ze aan de deur komen is wel bijzonder hinderlijk.
True, wat kort door de bocht, maar een product aan de deur verkopen waarbij je mensen overrompelt met geweldige verkooppraatjes is geen goede manier van verkopen, me dunkt. (het bedrijf dat hier nu rondloopt belooft ook goude bergen, maar even googelen leerde mij al de leuke addertjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzinGeen enkel product verkoopt zichzelf. Maar dat ze aan de deur komen is wel bijzonder hinderlijk.
Dat is waar, maar colportage stamt uit een tijdperk dat de consument nog niet de mogelijkheid had alle producten te overzien en dat het heel normaal was dingen aan de deur te verkopen. Dat het nog bestaat, tsja. Dat is gewoon stom.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sideshow bedoelt dat als je een product hebt dat automatisch meteen een behoefte creëert bij mensen je het niet zo agressief hoeft te marketen.Het zijn juist de producten waar mensen niet direct een gevoel bij hebben dat ze het nodig hebben die steunen op dingen als colportage. Dus in die zin verkoopt het ene product zichzelf meer dan het andere.
Juistemquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sideshow bedoelt dat als je een product hebt dat automatisch meteen een behoefte creëert bij mensen je het niet zo agressief hoeft te marketen.Het zijn juist de producten waar mensen niet direct een gevoel bij hebben dat ze het nodig hebben die steunen op dingen als colportage. Dus in die zin verkoopt het ene product zichzelf meer dan het andere.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo. Een klein uurtje de stad in geweest, en bij thuiskomst een kaartje van de Jehova's gevonden dat ze ons niet thuis hadden getroffen. De foto van het kleine jongetje met de gebalde vuist kunnen jullie er zelf wel bij bedenken.
Dat is ook waar. Het was ook louter bedoeld ter nuancering van jouw stelling dat geen enkel product zichzelf verkoopt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar, maar colportage stamt uit een tijdperk dat de consument nog niet de mogelijkheid had alle producten te overzien en dat het heel normaal was dingen aan de deur te verkopen. Dat het nog bestaat, tsja. Dat is gewoon stom.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
Don't you love her madly? Wanna be her daddy?
Wauw, dat is de slechtste Doors-cover die ik ooit gehoord heb. Wat een verkrachting.quote:
Wat een nuance. Overigens: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)bij-PEC-Zwolle.dhtmlquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw, dat is de slechtste Doors-cover die ik ooit gehoord heb. Wat een verkrachting.
Smaakloos.quote:
Als er daadwerkelijk een uiterste bereikt wordt is nuance niet meer nodig, toch? En ja! Ik zag hetquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat een nuance. Overigens: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)bij-PEC-Zwolle.dhtml
Niet helemaal relevant maar ik vind het ook geweldig dat het weer PEC heet. Herinneringen aan een 6-4 in De Meer, maar ook een kansloze 4-1 uit in Zwolle, Ajax nog met Arnold Muhren en ik stiekem met mijn oor aan de radio omdat ik allang hoorde te slapen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smaakloos.
[..]
Als er daadwerkelijk een uiterste bereikt wordt is nuance niet meer nodig, toch? En ja! Ik zag hetPEC heeft wel een neusje voor Ajax-veteranen lijkt het.
Ik lees 'm liever als Stip Mindergeest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:11 schreef Tchock het volgende:
Wat vind je van Guardiola bij Bayern dan, stiploze geest?
Ja, haha. Ach, ik heb de PEC-tijd niet echt meegemaakt, maar het is een mooie naam met heel veel geschiedenis. FC Zwolle had altijd een hoog 'FC Omiworldgehalte', als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet helemaal relevant maar ik vind het ook geweldig dat het weer PEC heet. Herinneringen aan een 6-4 in De Meer, maar ook een kansloze 4-1 uit in Zwolle, Ajax nog met Arnold Muhren en ik stiekem met mijn oor aan de radio omdat ik allang hoorde te slapen.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Overigens vind ik Bayern een mooie club voor Guardiola. Een potentieel graf maar wel een mooie club. Beter dan Manchester City of Chelsea.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, haha. Ach, ik heb de PEC-tijd niet echt meegemaakt, maar het is een mooie naam met heel veel geschiedenis. FC Zwolle had altijd een hoog 'FC Omiworldgehalte', als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik lees 'm liever als Stip Mindergeest.
Ik vind het zo vet wel dat mijn lieve Zwolle weer in de Eredivisie zitquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Overigens vind ik Bayern een mooie club voor Guardiola. Een potentieel graf maar wel een mooie club. Beter dan Manchester City of Chelsea.
Natuurlijk. Ik denk dat het afbreukrisico alleen maar groter was geweest bij Chelsea of Manchester City. Guardiola die een potje moet vechten met een idioot als Balotelliquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het zo vet wel dat mijn lieve Zwolle weer in de Eredivisie zit![]()
Hoop echt enorm dat ze handhaven. Maar we gaan het zien.
En over Pep: Bayern is een prachtige club, ben blij dat het Engelse geld niet alles in de wereld kan kopenEen potentieel graf is het natuurlijk wel, maar dat is iedere grote club als je eenmaal zo'n reputatie hebt, denk je niet?
Die zouden echt weggevaagd worden. Die zijn al voor de top van de Jupiler League niet goed genoeg. Je hebt wel gelijk dat het IJsseldeltastadion niet het mooiste in het land is, nee. Zeker van binnen niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb liever Eagles of Cambuur erin dan jullie met je lelijke stadion
Zo zou ik ook echt heel blij worden als Sparta weer terugkomt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zouden echt weggevaagd worden. Die zijn al voor de top van de Jupiler League niet goed genoeg. Je hebt wel gelijk dat het IJsseldeltastadion niet het mooiste in het land is, nee. Zeker van binnen niet.
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo zou ik ook echt heel blij worden als Sparta weer terugkomt.
Nee, ander onderwerp snelquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Maharbal het volgende:
Jezus Ties, het kan niet eens 10 posts over iets anders dan voetbal gaan he.
Sale bij Bijenkorf, dus genoeg geloof ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, ander onderwerp snel![]()
waren er nog leuke koopjes bij de Bijenkorf?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Inb4 Tchock die dit de slechtste cover van Britney Spears ooit vindt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Inb4 Tchock die dit de slechtste cover van Britney Spears ooit vindt.
Om het beter te maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]. Nee, het is niet slecht. Al snap ik niet waarom je dat zou coveren, maar oké.
Hahahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
We hebben tijdens een examenfeestje op het VWO wel eens een punkbandje gehad. Stonden we de hele tijd te roepen "speel sneller, speel sneller". Op een gegeven moment vraagt de zanger "waarom moeten we sneller spelen?" Wij "dan is het eerder afgelopen".
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
We hebben tijdens een examenfeestje op het VWO wel eens een punkbandje gehad. Stonden we de hele tijd te roepen "speel sneller, speel sneller". Op een gegeven moment vraagt de zanger "waarom moeten we sneller spelen?" Wij "dan is het eerder afgelopen".
Ik denk dat dat best gezellig wordt. Alleen in Amsterdam kom ik echt zelden tot nooit. Drie jaar gewerkt en toen was ik wel een beetje genezen van de files.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Stip Mindergeest, hoe vaak ben jij in A'dam? Wij moeten eens een biertje drinken![]()
Die files kan ik me wel voorstellen ja. Ik laat m'n auto tegenwoordig vaker staan dan toen ik in Groningen woonde, en daar woonde ik in de hoofdwinkelstraat in het centrumquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best gezellig wordt. Alleen in Amsterdam kom ik echt zelden tot nooit. Drie jaar gewerkt en toen was ik wel een beetje genezen van de files.
4 maart heb ik tentamen in Leiden. Ik ga dit weekend beginnen met studeren, dus wellicht dat je me dan hoort zeuren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Valid het volgende:
Wat is strafprocesrecht een kutvak. Meer mensen om de smart mee te delen?
Mooi op tijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
4 maart heb ik tentamen in Leiden. Ik ga dit weekend beginnen met studeren, dus wellicht dat je me dan hoort zeuren.
Jij begint vroegquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
4 maart heb ik tentamen in Leiden. Ik ga dit weekend beginnen met studeren, dus wellicht dat je me dan hoort zeuren.
Ik doe ook vaak (helft van de vakken) enkel de her, zodat de tt beter verspreid zijn. Moet je hem wel halen inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel risico nemen, het is een hertentamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |