Die zouden echt weggevaagd worden. Die zijn al voor de top van de Jupiler League niet goed genoeg. Je hebt wel gelijk dat het IJsseldeltastadion niet het mooiste in het land is, nee. Zeker van binnen niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb liever Eagles of Cambuur erin dan jullie met je lelijke stadion
Zo zou ik ook echt heel blij worden als Sparta weer terugkomt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zouden echt weggevaagd worden. Die zijn al voor de top van de Jupiler League niet goed genoeg. Je hebt wel gelijk dat het IJsseldeltastadion niet het mooiste in het land is, nee. Zeker van binnen niet.
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo zou ik ook echt heel blij worden als Sparta weer terugkomt.
Nee, ander onderwerp snelquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Maharbal het volgende:
Jezus Ties, het kan niet eens 10 posts over iets anders dan voetbal gaan he.
Sale bij Bijenkorf, dus genoeg geloof ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, ander onderwerp snel![]()
waren er nog leuke koopjes bij de Bijenkorf?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Inb4 Tchock die dit de slechtste cover van Britney Spears ooit vindt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Inb4 Tchock die dit de slechtste cover van Britney Spears ooit vindt.
Om het beter te maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]. Nee, het is niet slecht. Al snap ik niet waarom je dat zou coveren, maar oké.
Hahahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
We hebben tijdens een examenfeestje op het VWO wel eens een punkbandje gehad. Stonden we de hele tijd te roepen "speel sneller, speel sneller". Op een gegeven moment vraagt de zanger "waarom moeten we sneller spelen?" Wij "dan is het eerder afgelopen".
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
We hebben tijdens een examenfeestje op het VWO wel eens een punkbandje gehad. Stonden we de hele tijd te roepen "speel sneller, speel sneller". Op een gegeven moment vraagt de zanger "waarom moeten we sneller spelen?" Wij "dan is het eerder afgelopen".
Ik denk dat dat best gezellig wordt. Alleen in Amsterdam kom ik echt zelden tot nooit. Drie jaar gewerkt en toen was ik wel een beetje genezen van de files.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Stip Mindergeest, hoe vaak ben jij in A'dam? Wij moeten eens een biertje drinken![]()
Die files kan ik me wel voorstellen ja. Ik laat m'n auto tegenwoordig vaker staan dan toen ik in Groningen woonde, en daar woonde ik in de hoofdwinkelstraat in het centrumquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best gezellig wordt. Alleen in Amsterdam kom ik echt zelden tot nooit. Drie jaar gewerkt en toen was ik wel een beetje genezen van de files.
4 maart heb ik tentamen in Leiden. Ik ga dit weekend beginnen met studeren, dus wellicht dat je me dan hoort zeuren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Valid het volgende:
Wat is strafprocesrecht een kutvak. Meer mensen om de smart mee te delen?
Mooi op tijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
4 maart heb ik tentamen in Leiden. Ik ga dit weekend beginnen met studeren, dus wellicht dat je me dan hoort zeuren.
Jij begint vroegquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
4 maart heb ik tentamen in Leiden. Ik ga dit weekend beginnen met studeren, dus wellicht dat je me dan hoort zeuren.
Ik doe ook vaak (helft van de vakken) enkel de her, zodat de tt beter verspreid zijn. Moet je hem wel halen inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel risico nemen, het is een hertentamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |