hoe zie je dat allemaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij heb ik er weer een sloot notes bij. Wat stom dat Mods je nooit vertellen als je genote wordt
Waarom zou je vrijwillig in WGR willen posten? Tenzij levensmoe natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Mahar, is het je wel opgevallen dat ik sinds je oproep veel meer (inhoudelijk) in WGR post?
Ja, en trots op jequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Mahar, is het je wel opgevallen dat ik sinds je oproep veel meer (inhoudelijk) in WGR post?
Zodat je 4,50 gaat betalenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij heb ik er weer een sloot notes bij. Wat stom dat Mods je nooit vertellen als je genote wordt
Klik bovenaan op Abonnementen en dan op notes opvragen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
hoe zie je dat allemaal![]()
ik ben nog nooit genote denk ik
Sommige topics heb ik wel degelijk het idee dat ik kan helpen. De topics waar ik zin van krijg mijn eigen hart op te eten zodat het allemaal voorbij is vermijd ik zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig in WGR willen posten? Tenzij levensmoe natuurlijk
quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
hoe zie je dat allemaal![]()
ik ben nog nooit genote denk ik
Volhouden. Ik maakte (of maak) die selectie ook altijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:25 schreef Tchock het volgende:
Sommige topics heb ik wel degelijk het idee dat ik kan helpen. De topics waar ik zin van krijg mijn eigen hart op te eten zodat het allemaal voorbij is vermijd ik zo veel mogelijk.
Ja, dan schiet het toch compleet zijn functie voorbij? Ik weet van twee notes waarom ik ze heb (eentje terecht, eentje niet), de andere veertien nooit iets over gehoord. Hoe moet ik dan weten wat ik steeds fout doequote:
Ik wil wel eens posten in de wat arbeidsrechtelijk getinte topics. Dat wordt echter al heel snel teniet gedaan zodra infantiele wezens aldaar beginnen te postenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige topics heb ik wel degelijk het idee dat ik kan helpen. De topics waar ik zin van krijg mijn eigen hart op te eten zodat het allemaal voorbij is vermijd ik zo veel mogelijk.
Zinloos toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb op één na ook geen idee waarom ik er 21 heb... Betalen is wel het laatste wat ik doe.
ik doe het ervoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef Bruce_Cutler het volgende:
3000 netto noem ik niet overbetaald
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:51 schreef Ties02 het volgende:
Daar kan je aardig wat notes mee bekijken per maand!
Yer is ook prima. Wel groot kaartenbak gehalte, verwacht er geen wonderen van.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef Valid het volgende:
Gisteren ben ik trouwens op basis van m'n LinkedIn benaderd door YER. Iemand daar ervaring mee voor sectie legal? Ik heb wel eens begrepen dat je voor de juristerij beter bij Ebbinge kan zitten. Iemand die daar meer over weet?
Ik zie geen filmpjequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:59 schreef Tchock het volgende:
Sekstape Twents tienermeisje in omloop Nou zeg, dit valt ook tegen. Ze lijkt haast in slaap te vallen.
Zou aanhoren wat ze te vertellen hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef Valid het volgende:
Gisteren ben ik trouwens op basis van m'n LinkedIn benaderd door YER. Iemand daar ervaring mee voor sectie legal? Ik heb wel eens begrepen dat je voor de juristerij beter bij Ebbinge kan zitten. Iemand die daar meer over weet?
Ik heb me op minder fapbaar materiaal gefapped.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef Tchock het volgende:
Ik was eten. En fappen op dat filmpje het is niet echt fapbaar.
Wut?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb me op minder fapbaar materiaal gefapped.
en
Ditquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb me op minder fapbaar materiaal gefapped.
en
quote:
Oh. Nee. Ik zou nooitquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik post youtube filmpje
Jij post :
Ik post :terug
Zo dat ritueeltje ook weer gehad.
Voor de juristerij kun je inderdaad beter bij Ebbinge zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef Valid het volgende:
Ik heb het gedaan, maar snap de grap niet. Gaat het om het leuke deuntje?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, wat geniaal dit![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, wat geniaal dit![]()
Er zit een muziekbestandje in je uitvoerbestanden van je PC met allemaal slechte midimuziek er op, hoe vet is dat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, maar snap de grap niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |