Bedenk hier zelf gewoon lekker wat bij aan de hand van de horrorverhalen die je overal hoort over uren op Zuidquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onverkapte 'wij hebben een enorm drukke baan'?
Ik ga zeker nog een derde master doen als ik een jaar of 2/3 werk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien ga ik ook weleens een keer een studie erbij pakken later.
Ik sta nog niet officieel ingeschreven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:09 schreef Valid het volgende:
[..]En Maharbal is ook nog niet klaar, met z'n strafprocesrecht.
Wajoooooo kijk hem brutaal doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Die is voorlopig nog niet klaar hoor. Bijna noviet nog.
Notoire aanstellers dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bedenk hier zelf gewoon lekker wat bij aan de hand van de horrorverhalen die je overal hoort over uren op Zuid
Fixed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Notoire overbetaalde aanstellers dus.
Jouw forum kan nu wel opgedoekt worden: WGR / Juridische kwestiesquote:
In beide gevallen het summum van je bestaan!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach ja, of je nou belastingformulieren invult of rijbewijzen uitprint..
Slotje was net later dan Pax.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef Tchock het volgende:
Pax, jij kunt door een slotje posten?
Scheelt werk!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jouw forum kan nu wel opgedoekt worden: WGR / Juridische kwesties
3.000 netto, netjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef Bruce_Cutler het volgende:
3000 netto noem ik niet overbetaald
Stond er zelf ook van te kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef Tchock het volgende:
Pax, jij kunt door een slotje posten?
Wou even weten of je boven of onder dat bedrag zit.quote:
Oh god, een vermoedelijk eerstejaars student die gelijk alles denkt te wetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jouw forum kan nu wel opgedoekt worden: WGR / Juridische kwesties
En ben je nog geen hol verder. Misschien zit ik op 2.999.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Wou even weten of je er boven of onder dat bedrag zit.
Nu weet ik het.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En ben je nog geen hol verder. Misschien zit ik op 2.999.
hoe zie je dat allemaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij heb ik er weer een sloot notes bij. Wat stom dat Mods je nooit vertellen als je genote wordt
Waarom zou je vrijwillig in WGR willen posten? Tenzij levensmoe natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Mahar, is het je wel opgevallen dat ik sinds je oproep veel meer (inhoudelijk) in WGR post?
Ja, en trots op jequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Mahar, is het je wel opgevallen dat ik sinds je oproep veel meer (inhoudelijk) in WGR post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |