Ik praat ook alleen maar wiki na. Voor zover ik die stamboom überhaupt ooit geleed heb ben ik hem weer volledig kwijt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Huh nee dat klopt echt niet volgens mij?
Dat ben je ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En dan ben ik de topic-perv. Tsssk.
Maaruh zelfs daar staat het anders?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik praat ook alleen maar wiki na. Voor zover ik die stamboom überhaupt ooit geleed heb ben ik hem weer volledig kwijt.
[..]
Dat ben je ook.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maaruh zelfs daar staat het anders?
Volgens die stamboom is de vrouw van Aristaios een dochter van Kadmos? Check het lijntjequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aktaion en Makris, zonen van Aristaios, zoon van Kadmos?
Dat bedoel ik. Maar dat maakt Kadmos dus nog steeds Aktaions opa.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens die stamboom is de vrouw van Aristaios een dochter van Kadmos?
Juist en Apollo via z'n vaders kant. Maar dat is niet zichtbaar op jouw plaatje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar dat maakt Kadmos dus nog steeds Aktaions opa.
Ah, verrek. Dus achterkleinkind van Ares en kleinkind van Apollo. En dus ook achterkleinkind van Zeus. Wat weer redelijk vreemd is aangezien Ares een zoon van Zeus is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Juist en Apollo via z'n vaders kant. Maar dat is niet zichtbaar op jouw plaatje.
Wat betreft je tweede punt zie artikel 175 gemeentewet. Hij kan alle bevelen geven die hij nodig acht ter handhaving van de openbare orde. Hij kan dan van de grondwet afwijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
n.a.v. een hertentamen staats- en bestuursrecht wat ik net had, hier wat vraagjes:
- Kan de Nationale Ombudsman onderzoek doen naar klachten van burgers over uitspraken van nationale rechters?
- Kan bij zeer ernstige wanordelijkheden de burgemeester een noodbevel uitvaardigen en zelfs (tijdelijk) afwijken van bij de Grondwet gestelde voorschriften?
Inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, verrek. Dus achterkleinkind van Ares en kleinkind van Apollo. En dus ook achterkleinkind van Zeus. Wat weer redelijk vreemd is aangezien Ares een zoon van Zeus is.
Zoon van z'n opa?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, verrek. Dus achterkleinkind van Ares en kleinkind van Apollo. En dus ook achterkleinkind van Zeus. Wat weer redelijk vreemd is aangezien Ares een zoon van Zeus is.
Zijn ene overgrootvader is de broer van zijn opa en de andere de vader van zowel zijn opa als zijn andere overgrootvader.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Polacco het volgende:
[..]
Wat betreft je tweede punt zie artikel 175 gemeentewet. Hij kan alle bevelen geven die hij nodig acht ter handhaving van de openbare orde. Hij kan dan van de grondwet afwijken.
Dus niet van de Grondwet zelf lijkt mequote:Artikel 175 1. In geval van oproerige beweging, van andere ernstige wanordelijkheden of van rampen, dan wel van ernstige vrees voor het ontstaan daarvan, is de burgemeester bevoegd alle bevelen te geven die hij ter handhaving van de openbare orde of ter beperking van gevaar nodig acht. Daarbij kan van andere dan bij de Grondwet gestelde voorschriften worden afgeweken.
Daarom zijn die kerstdiners altijd zo complex hier.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn ene overgrootvader is de broer van zijn opa en de andere de vader van zowel zijn opa als zijn andere overgrootvader.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
#pwnd by paxcon
Ben je hipster ofzo met je underground-muziek?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Tchock het volgende:
Hé, ik roep iets over muziek en iemand kent het. Dat gebeurt niet vaak hier.
Hipster alertquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Tchock het volgende:
Hé, ik roep iets over muziek en iemand kent het. Dat gebeurt niet vaak hier.
Wel lekker weinig stoelen nodig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom zijn die kerstdiners altijd zo complex hier.
`quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Yreal het volgende:
Nog niet betaalde rekeningen, die wel verstuurd zijn en de prestatie in 2012 is geleverd vallen voor de ib toch gewoon in 2012?
Waar zou jij vandaan komenquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je hipster ofzo met je underground-muziek?
Nee, helemaal niet. Jullie kennen niets. Ik laat soms de allergrootste namen in de genres horen en dan is het hier zo stil als op Aktaion's verjaardagen.quote:
Shit, overheen gelezenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Dus niet van de Grondwet zelf lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |