Hahaha ik had precies hetzelfde vorig jaar, kansloos gedoequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Alsof ik dat soort gesprekjes nodig heb, kan ik nu ik student ben nog steeds niet zelfstandig mn zaakjes regelen? Dit doet me denken aan mentoruur op de middelbare.
Noujaa in jouw verhaal wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent geen kleinzoon van een god, prutser
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag moet een mod het maar even editten![]()
Ik mag het niet opnemen voor een ander?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sideshowbobbie een figuur uit de Griekse mythologie is.
ja, kuttopic dat dit is..quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
zozo, een hele TR zelfs, er moet hier een slotje komen?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag moet een mod het maar even edittentranen in mijn ogen hier
Ja, vergt veel te veel van mijn tijd dit topicquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
zozo, een hele TR zelfs, er moet hier een slotje komen?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat je zo snel dit plaatje wist te plaatsen, schokt mij enigszins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag moet een mod het maar even edittenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Toen ik met school in Rome was waren we ergens bij zo'n vage straatverkoper die ons allemaal van dit soort kaarten probeerden aan te smerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je zo snel dit plaatje wist te plaatsen, schokt mij enigszins.
Nee ga gerust je gang. Ik wou je in de rug dekken. Tchock kom d'r maar in.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mag het niet opnemen voor een ander?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee ga gerust je gang. Ik wou je in de rug dekken. Tchock kom d'r maar in.
Nee, de zoon van Kadmos en Harmonia.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aristaios is toch de zoon van Apollo? Of heb ik nog steeds last van 4 dingen tegelijk doen
Mij ook. Tchock had alles gepland, zullen we maar zeggen dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je zo snel dit plaatje wist te plaatsen, schokt mij enigszins.
Dit is té makkelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee ga gerust je gang. Ik wou je in de rug dekken. Tchock kom d'r maar in.
En dan ben ik de topic-perv. Tsssk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is té makkelijkRabbit in the headlights dat idee
Huh nee dat klopt echt niet volgens mij?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de zoon van Kadmos en Harmonia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |