Heb ik gisteren nog gegeten. No offense, bro. Woo Woo Woo, you know it!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:19 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb zin in pannenkoeken met spek en stroop
*proest*quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef Tchock het volgende:
Science fact: wisten jullie dat Aktaion een Griek was die door zijn eigen jachthonden werd opgegeten omdat hij aan het fappen was op een naakte godin?
nOU jij begon weer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Houden we nou eens op met dit slappe gelUL of wat?
Moet dit nou weer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef Tchock het volgende:
Science fact: wisten jullie dat Aktaion een Griek was die door zijn eigen jachthonden werd opgegeten omdat hij aan het fappen was op een naakte godin?
In de moderne vertolking zouden de jachthonden vervangen zijn door de novietenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet dit nou weer?
En het is wel een moderne vertolking van het verhaal, niet?
Nouja, misschien stond er rukken in plaats van fappen maar de strekking (hihi) was hetzelfde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet dit nou weer?
En het is wel een moderne vertolking van het verhaal, niet?
Ik heb de originele tekst niet gelezen, maar als ik wiki moet geloven heetten de honden Melampus (Zwartvoet), Ichnobates (Spoorzoeker), Pamphagos (Alleseter), Dorceus (Spieder), Oribasos (Bergloper), Nebrophonos (Hertendoder) Theron (Jager), Laelaps (Stormwind), Pterelas (Vleugelsnel), Agre (Jageres), Hylaeus (Boshond), Nape (Ravijn), Poemenis (Herderin), Harpyia (Grijpster) met twee jongen, Ladon (Grijp), Dromas (Loopster), Canache (Klepper), Sticte (Vlek), Tigris (Tijger), Alce (Kracht), Leucon (Witte), Asbolus (Roet), Lacon (Spartaan), Aëllo (Storm), Thoos (Snel), Lycisce (Wolfje), Cyprius (de Cyprioot), Harpalos (Rover), Melaneus (Zwarte), Lachne (Krulhaar), Labros (Wildebras), Argiodus (Wittand), Hylactor (Blaffer), Melanchaetes (Zwarthaar), Therodamas (Wildvanger) en Oresitrophos (Zoon van de Bergen) en nog veertien anderen. Boy, wat zal dat pijn hebben gedaan.quote:
We kunnen in ieder geval concluderen dat het een pervhert was.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, misschien stond er rukken in plaats van fappen maar de strekking (hihi) was hetzelfde.
[..]
Ik heb de originele tekst niet gelezen, maar als ik wiki moet geloven heetten de honden Melampus (Zwartvoet), Ichnobates (Spoorzoeker), Pamphagos (Alleseter), Dorceus (Spieder), Oribasos (Bergloper), Nebrophonos (Hertendoder) Theron (Jager), Laelaps (Stormwind), Pterelas (Vleugelsnel), Agre (Jageres), Hylaeus (Boshond), Nape (Ravijn), Poemenis (Herderin), Harpyia (Grijpster) met twee jongen, Ladon (Grijp), Dromas (Loopster), Canache (Klepper), Sticte (Vlek), Tigris (Tijger), Alce (Kracht), Leucon (Witte), Asbolus (Roet), Lacon (Spartaan), Aëllo (Storm), Thoos (Snel), Lycisce (Wolfje), Cyprius (de Cyprioot), Harpalos (Rover), Melaneus (Zwarte), Lachne (Krulhaar), Labros (Wildebras), Argiodus (Wittand), Hylactor (Blaffer), Melanchaetes (Zwarthaar), Therodamas (Wildvanger) en Oresitrophos (Zoon van de Bergen) en nog veertien anderen. Boy, wat zal dat pijn hebben gedaan.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval concluderen dat het een pervhert was.
Maar van de andere kant, kleinzoon van een mooie jonge god zijn kan ook niet iedereen zeggen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, misschien stond er rukken in plaats van fappen maar de strekking (hihi) was hetzelfde.
[..]
Ik heb de originele tekst niet gelezen, maar als ik wiki moet geloven heetten de honden Melampus (Zwartvoet), Ichnobates (Spoorzoeker), Pamphagos (Alleseter), Dorceus (Spieder), Oribasos (Bergloper), Nebrophonos (Hertendoder) Theron (Jager), Laelaps (Stormwind), Pterelas (Vleugelsnel), Agre (Jageres), Hylaeus (Boshond), Nape (Ravijn), Poemenis (Herderin), Harpyia (Grijpster) met twee jongen, Ladon (Grijp), Dromas (Loopster), Canache (Klepper), Sticte (Vlek), Tigris (Tijger), Alce (Kracht), Leucon (Witte), Asbolus (Roet), Lacon (Spartaan), Aëllo (Storm), Thoos (Snel), Lycisce (Wolfje), Cyprius (de Cyprioot), Harpalos (Rover), Melaneus (Zwarte), Lachne (Krulhaar), Labros (Wildebras), Argiodus (Wittand), Hylactor (Blaffer), Melanchaetes (Zwarthaar), Therodamas (Wildvanger) en Oresitrophos (Zoon van de Bergen) en nog veertien anderen. Boy, wat zal dat pijn hebben gedaan.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In de moderne vertolking zouden de jachthonden vervangen zijn door de novieten
Je bent geen kleinzoon van een god, prutserquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar van de andere kant, kleinzoon van een mooie jonge god zijn kan ook niet iedereen zeggen.
Ik heb nog een collega. Die staat dat niet toe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In de moderne vertolking zouden de jachthonden vervangen zijn door de novieten
quote:Beste student,
Dinsdag 15 januari vonden in het kader van het LLP de voortgangsgesprekken
plaatst. Je was daar zonder bericht bij afwezig. Dit is natuurlijk niet
acceptabel, zeker bij gebrek aan een behoorlijke afwezigheidmelding. Mocht
het zo zijn dat de uitnodiging je niet per email heeft bereikt of je een
andere goede reden had om zonder bericht afwezig te zijn dan hoor ik dat dan
ook graag.
Ik wil je vragen uiterlijk maandag 21 januari mij de reden voor je
afwezigheid te e-mailen (@law.leidenuniv.nl). In dit bericht wil
ik ook dat je je resultaten en studievoortgang tot nu toe evalueert. Voldoet
de studie aan je verwachtingen? Ben je tegen problemen aangelopen? Hoe
beoordeel
je het functioneren van de LLP groep als geheel en jouw rol daarin? Naar
aanleiding hiervan kan eventueel nog een individueel gesprek worden
ingepland.
Met vriendelijke groet,
Got your back, broquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb nog een collega. Die staat dat niet toe.
Hahaha ik had precies hetzelfde vorig jaar, kansloos gedoequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Alsof ik dat soort gesprekjes nodig heb, kan ik nu ik student ben nog steeds niet zelfstandig mn zaakjes regelen? Dit doet me denken aan mentoruur op de middelbare.
Noujaa in jouw verhaal wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent geen kleinzoon van een god, prutser
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag moet een mod het maar even editten![]()
Ik mag het niet opnemen voor een ander?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sideshowbobbie een figuur uit de Griekse mythologie is.
ja, kuttopic dat dit is..quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
zozo, een hele TR zelfs, er moet hier een slotje komen?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag moet een mod het maar even edittentranen in mijn ogen hier
Ja, vergt veel te veel van mijn tijd dit topicquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
zozo, een hele TR zelfs, er moet hier een slotje komen?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat je zo snel dit plaatje wist te plaatsen, schokt mij enigszins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag moet een mod het maar even edittenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Toen ik met school in Rome was waren we ergens bij zo'n vage straatverkoper die ons allemaal van dit soort kaarten probeerden aan te smerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je zo snel dit plaatje wist te plaatsen, schokt mij enigszins.
Nee ga gerust je gang. Ik wou je in de rug dekken. Tchock kom d'r maar in.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mag het niet opnemen voor een ander?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee ga gerust je gang. Ik wou je in de rug dekken. Tchock kom d'r maar in.
Nee, de zoon van Kadmos en Harmonia.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aristaios is toch de zoon van Apollo? Of heb ik nog steeds last van 4 dingen tegelijk doen
Mij ook. Tchock had alles gepland, zullen we maar zeggen dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je zo snel dit plaatje wist te plaatsen, schokt mij enigszins.
Dit is té makkelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee ga gerust je gang. Ik wou je in de rug dekken. Tchock kom d'r maar in.
En dan ben ik de topic-perv. Tsssk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is té makkelijkRabbit in the headlights dat idee
Huh nee dat klopt echt niet volgens mij?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de zoon van Kadmos en Harmonia.
Ik praat ook alleen maar wiki na. Voor zover ik die stamboom überhaupt ooit geleed heb ben ik hem weer volledig kwijt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Huh nee dat klopt echt niet volgens mij?
Dat ben je ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En dan ben ik de topic-perv. Tsssk.
Maaruh zelfs daar staat het anders?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik praat ook alleen maar wiki na. Voor zover ik die stamboom überhaupt ooit geleed heb ben ik hem weer volledig kwijt.
[..]
Dat ben je ook.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maaruh zelfs daar staat het anders?
Volgens die stamboom is de vrouw van Aristaios een dochter van Kadmos? Check het lijntjequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aktaion en Makris, zonen van Aristaios, zoon van Kadmos?
Dat bedoel ik. Maar dat maakt Kadmos dus nog steeds Aktaions opa.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens die stamboom is de vrouw van Aristaios een dochter van Kadmos?
Juist en Apollo via z'n vaders kant. Maar dat is niet zichtbaar op jouw plaatje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar dat maakt Kadmos dus nog steeds Aktaions opa.
Ah, verrek. Dus achterkleinkind van Ares en kleinkind van Apollo. En dus ook achterkleinkind van Zeus. Wat weer redelijk vreemd is aangezien Ares een zoon van Zeus is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Juist en Apollo via z'n vaders kant. Maar dat is niet zichtbaar op jouw plaatje.
Wat betreft je tweede punt zie artikel 175 gemeentewet. Hij kan alle bevelen geven die hij nodig acht ter handhaving van de openbare orde. Hij kan dan van de grondwet afwijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
n.a.v. een hertentamen staats- en bestuursrecht wat ik net had, hier wat vraagjes:
- Kan de Nationale Ombudsman onderzoek doen naar klachten van burgers over uitspraken van nationale rechters?
- Kan bij zeer ernstige wanordelijkheden de burgemeester een noodbevel uitvaardigen en zelfs (tijdelijk) afwijken van bij de Grondwet gestelde voorschriften?
Inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, verrek. Dus achterkleinkind van Ares en kleinkind van Apollo. En dus ook achterkleinkind van Zeus. Wat weer redelijk vreemd is aangezien Ares een zoon van Zeus is.
Zoon van z'n opa?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, verrek. Dus achterkleinkind van Ares en kleinkind van Apollo. En dus ook achterkleinkind van Zeus. Wat weer redelijk vreemd is aangezien Ares een zoon van Zeus is.
Zijn ene overgrootvader is de broer van zijn opa en de andere de vader van zowel zijn opa als zijn andere overgrootvader.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Polacco het volgende:
[..]
Wat betreft je tweede punt zie artikel 175 gemeentewet. Hij kan alle bevelen geven die hij nodig acht ter handhaving van de openbare orde. Hij kan dan van de grondwet afwijken.
Dus niet van de Grondwet zelf lijkt mequote:Artikel 175 1. In geval van oproerige beweging, van andere ernstige wanordelijkheden of van rampen, dan wel van ernstige vrees voor het ontstaan daarvan, is de burgemeester bevoegd alle bevelen te geven die hij ter handhaving van de openbare orde of ter beperking van gevaar nodig acht. Daarbij kan van andere dan bij de Grondwet gestelde voorschriften worden afgeweken.
Daarom zijn die kerstdiners altijd zo complex hier.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn ene overgrootvader is de broer van zijn opa en de andere de vader van zowel zijn opa als zijn andere overgrootvader.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
#pwnd by paxcon
Ben je hipster ofzo met je underground-muziek?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Tchock het volgende:
Hé, ik roep iets over muziek en iemand kent het. Dat gebeurt niet vaak hier.
Hipster alertquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Tchock het volgende:
Hé, ik roep iets over muziek en iemand kent het. Dat gebeurt niet vaak hier.
Wel lekker weinig stoelen nodig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom zijn die kerstdiners altijd zo complex hier.
`quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Yreal het volgende:
Nog niet betaalde rekeningen, die wel verstuurd zijn en de prestatie in 2012 is geleverd vallen voor de ib toch gewoon in 2012?
Waar zou jij vandaan komenquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je hipster ofzo met je underground-muziek?
Nee, helemaal niet. Jullie kennen niets. Ik laat soms de allergrootste namen in de genres horen en dan is het hier zo stil als op Aktaion's verjaardagen.quote:
Shit, overheen gelezenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Dus niet van de Grondwet zelf lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |