Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:40 schreef Paxcon het volgende:
'Opzet' is trouwens geen vorm van schuld en wordt dus niet weggenomen bij een schulduitsluitingsgrond.... Staat er niet gewoon een verkeerde datum/plaats in de tll?
hashtags op fokquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
#pwnd by paxcon
Was meer een 'mIRC' ding.quote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.
You sir, just made my daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gisteren een brief van mijn pensioenverzekeraar. 11 cent in het kader van een woekerpolisregeling
Ik werd vannocht wakker in een vreemde stad in een shirt van Bayern Munchen, naast een man die ik niet ken, zwaar koppijn van de drank en je raad het al...alles in een keer opgemaakt
Sowieso, de lsvbquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:00 schreef Ryon het volgende:
Ik vind het eerder storend dat de LSVb weer probeert te scoren met een dergelijk onzin bericht. Dat men kon compenseren wist men namelijk al een tijdje.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij begonquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:10 schreef Ties02 het volgende:
bosbeheer
oh trouwens dat mag je niet zeggen Yreal dat is elitair
Krijgen we dat weer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:10 schreef Ties02 het volgende:
bosbeheer
oh trouwens dat mag je niet zeggen Yreal dat is elitair
Ik dacht net al: 'er komen nU VAst ook andere universiteiten'quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat komt regelmatig teRUG.
Deja VU?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht net al: 'er komen nU VAst ook andere universiteiten'
Gebeurt vaakquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef Joosie200 het volgende:
En zo gaan de laatste twee pagina's opeens vlot aan ons voorbij lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |