Elementen in de delictsomschrijving ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:23 schreef Letstalk het volgende:
he jongens ik ben een oefententamen aan het maken en ik snap 1 dingetje niet.. Er is een casus waarbij een vrouw beroep doet op psychische overmacht. Vervolgens is de vraag: als de rechter dit beroep aannemelijk acht moet hij komen tot ontslag van alle rechtsvervolging. Is dat juist of onjuist?
En ik heb er morgen een tentamen overquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:15 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Geen probleem, ik merk dat ik er zelf ook echt weer over moet nadenken. Terwijl het nog maar een jaar geleden is dat ik strafrecht 1 heb gehad.
Bestanddelen toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Elementen in de delictsomschrijving ?
quote:
Ja sinds Michael weg is, is Andy er niet op vooruit gegaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
jammer dat zijn character helemaal kapot is geschreven
The Office is de laatste seizoenen echt helemaal niet meer leuk. Met dat laatste seizoen als dieptepuntquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
jammer dat zijn character helemaal kapot is geschreven
Elementen staan nooit in een delictsomschrijving.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Elementen in de delictsomschrijving ?
Is het wat? Ik moet nog steeds kiezen en twijfel tussen de iPhone 5 en S3. iPhone ziet er mooier uit, S3 heeft iets betere specs/iets beter te tweaken (iets dat ik niet doequote:Op donderdag 17 januari 2013 09:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Niks goedemorgen. Mobiel stuk. Zit me nu te behelpen met een iPhone die nog helemaal moet worden ingesteld.
iPhone is fijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Niks goedemorgen. Mobiel stuk. Zit me nu te behelpen met een iPhone die nog helemaal moet worden ingesteld.
Ik mis mijn S2. Vooral de extra knoppen. En ik mis Android.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Is het wat? Ik moet nog steeds kiezen en twijfel tussen de iPhone 5 en S3. iPhone ziet er mooier uit, S3 heeft iets betere specs/iets beter te tweaken (iets dat ik niet doe)
Of gewoon Sim-only.
Ik heb dus nog een S1.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik mis mijn S2. Vooral de extra knoppen. En ik mis Android.
Opzet kan wel schuld zijn. Maar hoe dat werkte en wanneer weet ik niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:40 schreef Paxcon het volgende:
'Opzet' is trouwens geen vorm van schuld en wordt dus niet weggenomen bij een schulduitsluitingsgrond.... Staat er niet gewoon een verkeerde datum/plaats in de tll?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |