SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat ik het lekker vind mijn benen die ene dag in de week helemaal kapot te trainen?
[..]Oke man, lekker onrelevant dit. Hiermee suggereer je dat ik legpress prefereer boven squats? Waarom zou ik na squats geen legpress kunnen doen?
Deathlift or Die.![]()
Haha. Gisteren met mijn vriendin spaghetti bolognese gemaakt. "Moet echt al dat vlees in de saus?"
"Ja schat, alle 500 gram. En minstens de helft van de saus moet op mijn bord."
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Goedverdoemme zwaar ontregeld treinverkeer nu pas thuis en morgen weer half 8 er uit. Bye gainz.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Hoelaat vertrok je dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:48 schreef VASND het volgende:
Goedverdoemme zwaar ontregeld treinverkeer nu pas thuis en morgen weer half 8 er uit. Bye gainz.![]()
Kijkavond in Leiden gehad, was daar zo rond half 11 weg.quote:-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
![]()
Hier een overzicht picture, aan de achterkant zit de gewicht ruimte, maar een kleine opsomming.
Iets van 6 normale benchpresses, dan nog 2 incline en nog 2 decline. 3 squatracks, 2 smith machines. Losse gewichten tot 110 lbs, met alles dubbel. Daarnaast nog gewoon ontiegelijk veel apparaten en ze hebben ook echt iedere bar, ook trap bars enzovoorts.
Echt, fucking heaven hierzo.
Daarnaast heb je nog 4 basketbal velden indoor er achter, een zwembad, wedstrijd zwembad, klimmuur, track-baan om te joggen.
Ik zal kijken of ik nog wat pics kan maken, maar ze zijn hier zeikerig met fotos als er mensen aan het trainen zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 05:27 schreef Thom90 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een overzicht picture, aan de achterkant zit de gewicht ruimte, maar een kleine opsomming.
Iets van 6 normale benchpresses, dan nog 2 incline en nog 2 decline. 3 squatracks, 2 smith machines. Losse gewichten tot 110 lbs, met alles dubbel. Daarnaast nog gewoon ontiegelijk veel apparaten en ze hebben ook echt iedere bar, ook trap bars enzovoorts.
Daarnaast heb je nog 4 basketbal velden indoor er achter, een zwembad, wedstrijd zwembad, klimmuur, track-baan om te joggen.
Ik zal kijken of ik nog wat pics kan maken, maar ze zijn hier zeikerig met fotos als er mensen aan het trainen zijn.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
20 dexaprine tabletten gehad. Vandaag voor het eerst een halve genomen en moet zeggen dat het verdomd veel weg heeft van stimulerende middelen. Tering. Ben klaar wakker.![]()
Met of zonder dmaa? Ik geloof dat die met dmaa veel harder is, echt topspulquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:09 schreef deman13 het volgende:
20 dexaprine tabletten gehad. Vandaag voor het eerst een halve genomen en moet zeggen dat het verdomd veel weg heeft van stimulerende middelen. Tering. Ben klaar wakker.![]()
Waar is dat?quote:Op woensdag 16 januari 2013 05:27 schreef Thom90 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal kijken of ik nog wat pics kan maken, maar ze zijn hier zeikerig met fotos als er mensen aan het trainen zijn.Het is natuurlijk wel zo dat zulke immense gyms overbevolkt raken.
Deathlift or Die.![]()
lkr stappe met je dexa opquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:09 schreef deman13 het volgende:
20 dexaprine tabletten gehad. Vandaag voor het eerst een halve genomen en moet zeggen dat het verdomd veel weg heeft van stimulerende middelen. Tering. Ben klaar wakker.
shirtloosDeathlift or Die.![]()
Deadlift ging vandaag beter, geen last van de hamstrings en mooi wat gewicht erbij.
Is spierpijn trouwens altijd ´nodig´ of wenselijk=In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Niet nodig en wenselijk lijkt me niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Deadlift ging vandaag beter, geen last van de hamstrings en mooi wat gewicht erbij.
Is spierpijn trouwens altijd ´nodig´ of wenselijk=Confidence through competence![]()
Wekt bij mij (psygologiosch) altijd een beetje dubbel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is spierpijn trouwens altijd ´nodig´ of wenselijk=
Ik weet dat het niet nodig is, maar toch vind ik het wel prettig om te voelen dat ik goed getraind heb de dagen erna.![]()
Zijn rack pulls een beetje een goed alternatief voor de deadlift? Die laatste doe ik nu, maar twijfel enorm aan m'n form en ben iedere keer bang dat er iets fout gaat mbt rug![]()
![]()
Kun je niet ff een instructeur vragen of je goed doet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn rack pulls een beetje een goed alternatief voor de deadlift? Die laatste doe ik nu, maar twijfel enorm aan m'n form en ben iedere keer bang dat er iets fout gaat mbt rugIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet nodig en wenselijk lijkt me niet.Ja precies, ik vind het een fijn gevoel, echt het idee dat ik wat gedaan heb. Maar sinds mijn nieuwe schema heb ik het amper meer.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:59 schreef DjMark het volgende:
[..]
Wekt bij mij (psygologiosch) altijd een beetje dubbel.
Ik weet dat het niet nodig is, maar toch vind ik het wel prettig om te voelen dat ik goed getraind heb de dagen erna.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik zou even wat lezen over de form + wat filmpjes kijken en daarna vragen of iemand even kijkt naar je form.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn rack pulls een beetje een goed alternatief voor de deadlift? Die laatste doe ik nu, maar twijfel enorm aan m'n form en ben iedere keer bang dat er iets fout gaat mbt rugNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ze vervangen geenzins een volledige deadlift.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn rack pulls een beetje een goed alternatief voor de deadlift? Die laatste doe ik nu, maar twijfel enorm aan m'n form en ben iedere keer bang dat er iets fout gaat mbt rug![]()
nope, maar ik voel mijn rug wel goed werken en ik vind ze prettiger voor mijn rug dan deadlift. Overigens scheelt vorm niet zo tussen die 2quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze vervangen geenzins een volledige deadlift.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Je mist zo'n beetje de hele benen actie, en een groot deel core.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
nope, maar ik voel mijn rug wel goed werken en ik vind ze prettiger voor mijn rug dan deadlift. Overigens scheelt vorm niet zo tussen die 2![]()
Benen voel ik ook wel hoor, hoewel niet heel flink inderdaad. Maar ik doe het dan ook als rug oefening.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mist zo'n beetje de hele benen actie, en een groot deel core.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Rackpulls blijven een beetje curlbro deadlifts eh zelfde beweging minder muscle recruitment en je kan lekker patsen met 200kg aan de barmet minder inspanning. Maar juist dat extra gewicht is wel lekker voor je traps en lats dus afhankelijk van je core strength kan je ze best doen.ik prefereer deadlifts maar doe ook rackpulls.
![]()
Mooi artikel in het parool vandaag over kracht training voor jongeren. Leek alsof er eindelijk iemand met verstand aan het woord wasA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
University of North Texasquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar is dat?Het is natuurlijk wel zo dat zulke immense gyms overbevolkt raken.
Is inderdaad wel druk, maar nog best te doen.![]()
Link? Wat was de conclusie?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:40 schreef 1517 het volgende:
Mooi artikel in het parool vandaag over kracht training voor jongeren. Leek alsof er eindelijk iemand met verstand aan het woord was![]()
Ik neem altijd " No Creatine Methyl Andro Max Darkest Inner Rage"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klinkt als een goed product.
Maar ik neem dan toch liever Andromegatestoblast V3.2 - Darkest Inner Alpha Rage Edition.![]()
Net wezen sporten en zag daar een gast van rond de 70kg setjes van 110kg squatten alsof het niet wasEn ik al blij zijn dat ik 8x70kg voor elkaar kreeg
![]()
![]()
voor mensen die nog echte bodybuilding kleding zoeken (zoals stinger vests) www.riptclothing.com
golds gym stingers etc. voor een redelijke prijs![]()
Rackpulls kunnen handig zijn als je moeite hebt met het laatste stuk van de DL, lockout enzoquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:07 schreef Mithras82 het volgende:
Rackpulls blijven een beetje curlbro deadlifts eh zelfde beweging minder muscle recruitment en je kan lekker patsen met 200kg aan de barmet minder inspanning. Maar juist dat extra gewicht is wel lekker voor je traps en lats dus afhankelijk van je core strength kan je ze best doen.ik prefereer deadlifts maar doe ook rackpulls.
bij rackpulls haal je je benen totaal uit de beweging
conventional deadlift blijft gewoon baasSpierpijn is geen indicator voor gainsquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[..]
Ja precies, ik vind het een fijn gevoel, echt het idee dat ik wat gedaan heb. Maar sinds mijn nieuwe schema heb ik het amper meer.![]()
Wat is eigenlijk het verschil tussen de conventional deadlift en de sumo deadlift? Ook minder been gebruik bij de sumo variant?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Meer been juistquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:07 schreef esv7 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de conventional deadlift en de sumo deadlift? Ook minder been gebruik bij de sumo variant?
Je staat wijder, kleinere rom, betrekt er meer quads, glutes en abductors bij![]()
Haha ze hebben ook die Zyzz shortsquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:55 schreef mtchel112 het volgende:
voor mensen die nog echte bodybuilding kleding zoeken (zoals stinger vests) www.riptclothing.com
golds gym stingers etc. voor een redelijke prijs
Misschien voor de zomer wel aanschaffen, lekker m'n quads en squatreet showen![]()
zijn alleen zo pokkeduur die dingen![]()
Volgensmij is t wel echt goede kwaliteit spul. Heb gisteren toevallig een tanktop, mutsje en een bodybuilding zip vest (boven wat breder dan normale vesten in verhouding) gekocht van gymshark.co.ukquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha ze hebben ook die Zyzz shorts
Misschien voor de zomer wel aanschaffen, lekker m'n quads en squatreet showen![]()
zijn alleen zo pokkeduur die dingen
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Zo'n Gold's Gym stringer wil ik ook altijd al hebben
vind dat altijd zo showoff, zo'n diep uitgesneden ding, loop in de gym ook alleen maar in grote shirts
voor deze zomer toch maar een keer bestellen![]()
Arnold en zyzz droegen ze, massale fok inkoop dan maar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef Ties02 het volgende:
Zo'n Gold's Gym stringer wil ik ook altijd al hebben
vind dat altijd zo showoff, zo'n diep uitgesneden ding, loop in de gym ook alleen maar in grote shirts
voor deze zomer toch maar een keer bestellen
Oke dankjewel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Meer been juist
Je staat wijder, kleinere rom, betrekt er meer quads, glutes en abductors bijNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
net een pitbull stinger gekocht, een blauwe 'bad to the bone' misschien wat onwennig in het begin, maarja haters gonna hate
wat betreft die zyzz shorts, voor endo's geen aanrader denk ikecto's (no offense, massa of geen massa) vind ik het miss nog wel staan, wel gave shorts opzich
heb ook een gymshark stinger (gekregen van ze) en 3 tshirts ervan, echt goede kwaliteit.
bij een t-shirt zonder model lijk ik net een tonnetje, omdat mn borstkas vrij groot is ter opzichte van mn middel, met die tshirts van gymshark loopt het in een V dus heb ik er geen last van.
goeie tip als ik zo die reacties lees hier
edit;
deze dus besteld![]()
![]()
Die is wel cool inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:58 schreef mtchel112 het volgende:
net een pitbull stinger gekocht, een blauwe 'bad to the bone' misschien wat onwennig in het begin, maarja haters gonna hate
wat betreft die zyzz shorts, voor endo's geen aanrader denk ikecto's (no offense, massa of geen massa) vind ik het miss nog wel staan, wel gave shorts opzich
heb ook een gymshark stinger (gekregen van ze) en 3 tshirts ervan, echt goede kwaliteit.
bij een t-shirt zonder model lijk ik net een tonnetje, omdat mn borstkas vrij groot is ter opzichte van mn middel, met die tshirts van gymshark loopt het in een V dus heb ik er geen last van.
goeie tip als ik zo die reacties lees hier
edit;
deze dus besteld
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, wel alleen in maat L (SE)quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:10 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit die zyzz shorts?
In maart ofzo zal gymshark extreem gaan uitbreiden![]()
Eerlijk gezegd vind ik ze behoorlijk lelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja, wel alleen in maat L (SE)
In maart ofzo zal gymshark extreem gaan uitbreiden![]()
![]()
Vind ze wel tof (als je er mee staat) zal ze zelf nooit dragen, kun je beter voor rugby shorts gaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik ze behoorlijk lelijk![]()
Dat soort broekjes onderscheiden de homo´s van de mannen. Jezus, wat een afzichtelijk gedrocht broekje is dat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik ze behoorlijk lelijk![]()
![]()
En hoe verschilt stiff leg deadlift qua spiergebruik?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:07 schreef esv7 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de conventional deadlift en de sumo deadlift? Ook minder been gebruik bij de sumo variant?"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Hoe wil je anders je massieve quads showen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat soort broekjes onderscheiden de homo´s van de mannen. Jezus, wat een afzichtelijk gedrocht broekje is dat.![]()
In speedo´s-quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoe wil je anders je massieve quads showen?![]()
![]()
Als ik het goed heb legt dat de nadruk weer meer op de hamstrings.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:07 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
En hoe verschilt stiff leg deadlift qua spiergebruik?
En met die korte broekjes moet je zeker eerst heel je(gigantische) benen gaan scheren?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Uiteraard, ik vroeg me vooral af of je andere spieren meer/minder pakt ten opzichte van gewone deadlifts. Sowieso je bovenbenen, maar vraag me af of er bij buik, core en rug verschil in zit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef esv7 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb legt dat de nadruk weer meer op de hamstrings."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Niets mis mee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:10 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit die zyzz shorts?Deathlift or Die.![]()
Oo dat zou ik niet weten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:13 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Uiteraard, ik vroeg me vooral af of je andere spieren meer/minder pakt ten opzichte van gewone deadlifts. Sowieso je bovenbenen, maar vraag me af of er bij buik, core en rug verschil in zit.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
http://www.exrx.net/Weigh(...)tiffLegDeadlift.htmlquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:13 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Uiteraard, ik vroeg me vooral af of je andere spieren meer/minder pakt ten opzichte van gewone deadlifts. Sowieso je bovenbenen, maar vraag me af of er bij buik, core en rug verschil in zit.
http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/BBDeadlift.html![]()
Wtf... Mijn zusje heeft net met iemand gepraat en nu denkt ze dat ze eiwitrepen nodig heeft om af te vallen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
wel die van B&F dan he, 4 weken sta je easy op 7% vetquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:55 schreef esv7 het volgende:
Wtf... Mijn zusje heeft net met iemand gepraat en nu denkt ze dat ze eiwitrepen nodig heeft om af te vallen.![]()
Volgens mij zonder. Had wel last van een crash hoor.. Dat is wel kut.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Met of zonder dmaa? Ik geloof dat die met dmaa veel harder is, echt topspulIk doel dan op (hard)drugs.quote:![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kun je niet ff een instructeur vragen of je goed doet?Instructeurs zijn er maar een paar, die heb ik echter als personal trainer aan het werk zien gaan bij squaten en dat was verre van de vorm zoals ik gelezen heb van Rippetoe en youtube filmpjes als "so you think you can squat"quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:55 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik zou even wat lezen over de form + wat filmpjes kijken en daarna vragen of iemand even kijkt naar je form.
vwb andere gebruikers, in de keren dat ik er geweest ben heb ik 1 persoon ook zien deadliften. Dat zag er qua vorm goed uit (deed ook iets van 170kg ofzo). Maar die heb ik sindsdien niet meer gezien. Wordt sowieso weinig gesquat en gedeadlift hier op de gym. Meesten lijken wel alleen met bovenlichaam bezig.
Al bedenk ik er net dat er 1 brede gast rondloopt die er ook bijloopt, denk dat ik hem wel eens vraag of hij het kan beoordelen. Dat is de enige waarvan ik denk dat die de deadlift.
Devies is dus eigenlijk toch met de DL door te gaan?![]()
hmm okej, ik ga heerlijk op de DMAA versie ervan,quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef deman13 het volgende:
[..]
Volgens mij zonder. Had wel last van een crash hoor.. Dat is wel kut.
[..]
Ik doel dan op (hard)drugs.![]()
Ja. Maar ik geloof niet dat je iemand in jouw gym zou moeten vragen voor advies.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:06 schreef tjoptjop het volgende:
Devies is dus eigenlijk toch met de DL door te gaan?
Maak anders een filmpje van je lifts en kijk ze zelf, of post het zodat we je kunnen helpèn.![]()
Oh ja dat is wel een goede, niet aan gedachtquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja. Maar ik geloof niet dat je iemand in jouw gym zou moeten vragen voor advies.
Maak anders een filmpje van je lifts en kijk ze zelf, of post het zodat we je kunnen helpèn.
Een punt waar ik wel direct meezit. De bar moet je tegen je benen aanhouden lees ik dikwijls. Nu is dat voor bij de schenen geen probleem maar hoe bij de knieen? Dat is toch een soort uitstulping. En om nou 90kg tegen m'n knieschijf een te laten duwen....![]()
Wat is een betrouwbare formule om je dagelijkse energiebehoefte te berekenen?
Ik heb wat proberen op te zoeken maar de uitkomsten van verschillende sites komen vaak niet in de buurt van elkaar![]()
![]()
Op het moment dat de bar langs je knieen gaat gaan je knieen naar achter, die zou je dus (net) niet moeten raken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een goede, niet aan gedacht
Een punt waar ik wel direct meezit. De bar moet je tegen je benen aanhouden lees ik dikwijls. Nu is dat voor bij de schenen geen probleem maar hoe bij de knieen? Dat is toch een soort uitstulping. En om nou 90kg tegen m'n knieschijf een te laten duwen....
Nu je het zegt raak ik eigenlijk alleen m´n schenen, en daarna heb ik niet echt been contact meer met de bar tot ik bijna bovenaan ben.![]()
Hmm.... toch maar eens gaan filmen dan, probeerde het net even met de bezemsteel, maar dat geeft niet echt een goed beeldquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op het moment dat de bar langs je knieen gaat gaan je knieen naar achter, die zou je dus (net) niet moeten raken.
Nu je het zegt raak ik eigenlijk alleen m´n schenen, en daarna heb ik niet echt been contact meer met de bar tot ik bijna bovenaan ben.![]()
![]()
Dat is te licht. Ik voel me na afgelopen week nog wat zwak dus ik dacht, ik doe wel een warm up voor DL met een lege bar.... Ik heb er maar snel twee 20kilo platen aan gehangen. Leeg sloeg nergens op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hmm.... toch maar eens gaan filmen dan, probeerde het net even met de bezemsteel, maar dat geeft niet echt een goed beeld![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is te licht. Ik voel me na afgelopen week nog wat zwak dus ik dacht, ik doe wel een warm up voor DL met een lege bar.... Ik heb er maar snel twee 20kilo platen aan gehangen. Leeg sloeg nergens op.
Ik denk dat ik ook maar een wat lichter gewicht pak en dan wat meer reps ga maken. Vorige keer deed ik 80 3x5 en dan volgende keer 65 3x10 ofzo![]()
Zolang je form goed blijft zou ik toch zo zwaar mogelijk blijven gaan. Lichter en meer reps heeft niet zoveel nut.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd
Ik denk dat ik ook maar een wat lichter gewicht pak en dan wat meer reps ga maken. Vorige keer deed ik 80 3x5 en dan volgende keer 65 3x10 ofzo![]()
Volgens Scooby deadliften 'echte' bodybuilders niet, omdat ze eigenlijk maar 1 spier tegelijk willen trainen. Als je deadlift gebruik je en je rug en je schouders en (deels) je benen, een bodybuilder die een split schema gebruikt (alle), zal daarom (bijna) nooit deadliften, aldus Scooby.
[ Bericht 1% gewijzigd door VeniVidiViciV op 16-01-2013 23:47:20 ]Failure is success if we learn from it.![]()
Zijn er uberhaupt bodybuilders die Starting Strength gebruiken? Spreekt elkaar sowieso behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Volgens Scooby deadliften 'echte' bodybuilders niet, omdat ze eigenlijk maar 1 spier tegelijk willen trainen. Als je deadlift gebruik je en je rug en je schouders en (deels) je benen, een bodybuilder die een SS gebruikt, zal daarom (bijna) nooit deadliften, aldus Scooby.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Bron? Pagina van Scooby? Ben benieuwd wat hij echt gezegd heeft. Elke redelijk succesvolle bodybuilder is met compounds begonnen en blijft dat doen naast isolatie in latere fases.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Volgens Scooby deadliften 'echte' bodybuilders niet, omdat ze eigenlijk maar 1 spier tegelijk willen trainen. Als je deadlift gebruik je en je rug en je schouders en (deels) je benen, een bodybuilder die een SS gebruikt, zal daarom (bijna) nooit deadliften, aldus Scooby.Confidence through competence![]()
Waarom zou je als bodybuilder uberhaupt Starting Strength gebruikenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Volgens Scooby deadliften 'echte' bodybuilders niet, omdat ze eigenlijk maar 1 spier tegelijk willen trainen. Als je deadlift gebruik je en je rug en je schouders en (deels) je benen, een bodybuilder die een SS gebruikt, zal daarom (bijna) nooit deadliften, aldus Scooby.![]()
![]()
Google Harris-Benedict Equation.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef rumiii het volgende:
Wat is een betrouwbare formule om je dagelijkse energiebehoefte te berekenen?
Ik heb wat proberen op te zoeken maar de uitkomsten van verschillende sites komen vaak niet in de buurt van elkaarRoger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Hee stelletje alpha's. Nemen jullie BCAAs voor of tijdens de training in?
Na de training neem ik al whey, dus dan heb ik die BCAA niet echt nodig lijkt me."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Vanavond squatten. Dat wordt weer afzien morgen
-
Tijdens is de grootste onzin die er is en behoorlijk mierenneuken denk ik. Als je ze al zou nemen, ~10 minuten voordat je gaat trainen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 06:04 schreef star_gazer het volgende:
Hee stelletje alpha's. Nemen jullie BCAAs voor of tijdens de training in?
Na de training neem ik al whey, dus dan heb ik die BCAA niet echt nodig lijkt me.![]()
Waarom denk je dat? Het gaat er toch om dat je tijdens je training je voorraad amino's bijgevuld houdt om te voorkomen dat je bij anaerobe activiteit deze uit je spieren gaat slopen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 06:42 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Tijdens is de grootste onzin die er is en behoorlijk mierenneuken denk ik."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
oke, ik ga toch maar m'n cut beginnen nu.
102kg, ik hoop dat er nog wat van over blijft![]()
![]()
2L volle melk er af is 1300kcal minder. that should do it.
Gaat wel heel erg afzien worden denk ik, zat de laatste twee weken op 4700kcal/dagen eerlijk gezegd had ik soms nog honger. Nu naar 3600 terug en kijken wat er gebeurt dan maar.
![]()
![]()
![]()
IF je?quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:36 schreef RaymondK het volgende:
oke, ik ga toch maar m'n cut beginnen nu.
102kg, ik hoop dat er nog wat van over blijft![]()
![]()
2L volle melk er af is 1300kcal minder. that should do it.
Gaat wel heel erg afzien worden denk ik, zat de laatste twee weken op 4700kcal/dagen eerlijk gezegd had ik soms nog honger. Nu naar 3600 terug en kijken wat er gebeurt dan maar.
![]()
Dit heeft kcalrestricten bij mij echt een stuk makkelijker gemaakt. Misschien dat je dit kunt overwegen.BEASTMODE![]()
nee, niet dat ik er helemaal niet voor open sta hoor, 't is alleen dat ik echt niet tegen "niet eten" kan 's ochtends. Maar het schijnt wennen te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
IF je?
Dit heeft kcalrestricten bij mij echt een stuk makkelijker gemaakt. Misschien dat je dit kunt overwegen.
Ik ga het eerst zo ff doen![]()
thanks![]()
![]()
Sterkte met cutten ik kan met iets meer dan de helft van jou energie inname af en ik weeg ongeveer evenveel.![]()
ik weet dat ik idd. vrij hoog zit, maar als jij bijna op de helft werkt, das wel extreem weinig weer. Athans volgens calculatorsquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:59 schreef Mithras82 het volgende:
Sterkte met cutten ik kan met iets meer dan de helft van jou energie inname af en ik weeg ongeveer evenveel.
[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 17-01-2013 08:18:10 ]![]()
Zegt dit je iets:quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Volgens Scooby deadliften 'echte' bodybuilders niet, omdat ze eigenlijk maar 1 spier tegelijk willen trainen. Als je deadlift gebruik je en je rug en je schouders en (deels) je benen, een bodybuilder die een split schema gebruikt (alle), zal daarom (bijna) nooit deadliften, aldus Scooby.
'Yeeaaaaaah buddyy leightweight, whooooow, whoooow everybody wants to be a bodybuilder but nobody wants to lift heavy ass weights'
Iets met ronnie?![]()
Omdat je toch ergens moet beginnen en praktisch niemand zonder training 100 kg squat. Starting Strength is een prima methode om noobgains te maken en snel kracht op te bouwen. Eenmaal je noobgains voorbij kun je eigen programma in elkaar gaan sleutelen, wat toch trial & error is. Er bestaat geen universele beste trainingsmethode.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom zou je als bodybuilder uberhaupt Starting Strength gebruiken
Of ben je pas een bodybuilder als je 100 kg @ 10% bf weegt?
Iemand trouwens ervaring met een Push/Pull split? Gister een push dag gedaan met squat, decline bench press, overhead press en dips. Ik denk dat ik voor borst en schouder allebei nog een oefening erin gooi, het voelde nog niet helemaal af.
Nu zit ik na te denken over een Pull-dag. Ik ga maar eens beginnen met deadlifts, pullups en BOR's. Evt nog een curlvariant. Mensen nog tips/aanmerkingen?
Bedoeling is trouwens om dit dus om en om te doen, 3x per week. Waardoor je dus 3 trainingsprikkels per 2 weken hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door fathank op 17-01-2013 10:41:39 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Tering, net pull ups met wide grip gedaan (met gewicht onder de voeten) wat ik normaal ook altijd doe, en opeens schiet het in m'n linker schouder (aan de voorkant). Het is niet dat ik echt niet meer kan maar het voelt niet lekker aan. Toen even instructeur meelaten kijken en die zei ook dat het gewoon goed was.
Iemand hier ervaring mee? Oefening om m'n schouder sterker te maken?
[ Bericht 0% gewijzigd door deman13 op 17-01-2013 11:03:44 ]![]()
ik doe al 3jr niet anders, maar geen heavy compound als squat of deadlift op die dagen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Iemand trouwens ervaring met een Push/Pull split? Gister een push dag gedaan met squat, decline bench press, overhead press en dips. Ik denk dat ik voor borst en schouder allebei nog een oefening erin gooi, het voelde nog niet helemaal af.
Nu zit ik na te denken over een Pull-dag. Ik ga maar eens beginnen met deadlifts, pullups en BOR's. Evt nog een curlvariant. Mensen nog tips/aanmerkingen?
Bedoeling is trouwens om dit dus om en om te doen, 3x per week. Waardoor je dus 3 trainingsprikkels per 2 weken hebt.
push dag is bij mij:
benchen (of met olybar of met dumbles)
cable flys (liggend op bankje voor inner chest
incline met oly of dumbles (presies uit fase met die eerste oefening)
cable fly's (staand voor onderkant chest)
french skull crushers
tricep rope
tricep kick back
soms vervalt er een oefening omdat ik op ben dan. Sinds kort doe ik weer dips (met mate want schouder)
pull is bij mij
latt pull down (wijd)
weighted rows
chin ups
bicep met cable fly en/of 21-en en/of curl met korte straight bar![]()
Binnenkant borst, rly Ray?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik doe al 3jr niet anders, maar geen heavy compound als squat of deadlift op die dagen.
push dag is bij mij:
benchen (of met olybar of met dumbles)
cable flys (liggend op bankje voor inner chest
incline met oly of dumbles (presies uit fase met die eerste oefening)
cable fly's (staand voor onderkant chest)
french skull crushers
tricep rope
tricep kick back
soms vervalt er een oefening omdat ik op ben dan. Sinds kort doe ik weer dips (met mate want schouder)Soukidan op je oogbal.![]()
Zelf vind ik het makkelijker als ik veel thee of water drink 's ochtends, om IF te doen. Echter lees ik ook wel eens dat mensen misselijk worden van de thee of dat ze juist meer honger krijgen, dus kwestie van uitproberen vrees ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, niet dat ik er helemaal niet voor open sta hoor, 't is alleen dat ik echt niet tegen "niet eten" kan 's ochtends. Maar het schijnt wennen te zijn.
thanks
Confidence through competence![]()
dus inner chest exersizes zijn onzin?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:04 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Kjk eens naar de spiergroepen daar, er is geen binnenkant borst.![]()
![]()
Maar da's hetzelfde als te zeggen: bovenkant biceps trainenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dus inner chest exersizes zijn onzin?Confidence through competence![]()
dan is het een gevoel denk ik. Als ik liggend op bankje cable fly's doe, dan is het voor m'n gevoel meer richting het midden van m'n borst. Ik dacht dat het appart was/konquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar da's hetzelfde als te zeggen: bovenkant biceps trainen![]()
![]()
Kan wel meer "knijpen" met die oefening dan dat ik dat met dumbles kan.![]()
Dan verstel je je window toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, niet dat ik er helemaal niet voor open sta hoor, 't is alleen dat ik echt niet tegen "niet eten" kan 's ochtends. Maar het schijnt wennen te zijn.
thanksMaar goed, ieder zijn ding, het gaat toch om de kcals in/out verhouding
Ik ben als echte endomorph er wel achtergekomen dat wij in de westerse wereld geen honger kennen. In kcals snijden vond ik vooral kut verspreid over de dag, omdat je elke keer een 'net niet vol'-gevoel hebt en zo jezelf eigenlijk aant teasen bent.
Een hongergevoel is een aangeleerd ritme, die je ook kunt verleggen. Ik kon ook nooit weg van huis zonder te eten, nu begint mn window om 17:00 en krijg ik een kwartier daarvoor 'honger'Nooit gedacht dat ik dit zelf zou zeggen trouwens
Succes trouwens!BEASTMODE![]()
Dat klopt ook: met dumbbels op een bankje heb je 0 weerstand bij maximale contractie van je pecs (dumbbells loodrecht boven je). Met cables, zeker bij een wide station, heb je daar zowat maximale weerstand, en dus zeer zware maximale contractie van je pecs.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:07 schreef RaymondK het volgende:
Kan wel meer "knijpen" met die oefening dan dat ik dat met dumbles kan.
Met cable kun je bovendien ook nog je onderarmen over elkaar heen doen (zodat je een X maakt met je armen), dus heb je een grotere ROM.Confidence through competence![]()
lol, ja idd. Nooit echt verder over na gedacht zo blijktquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt ook: met dumbbels op een bankje heb je 0 weerstand bij maximale contractie van je pecs (dumbbells loodrecht boven je). Met cables, zeker bij een wide station, heb je daar zowat maximale weerstand, en dus zeer zware maximale contractie van je pecs.
Met cable kun je bovendien ook nog je onderarmen over elkaar heen doen (zodat je een X maakt met je armen), dus heb je een grotere ROM.![]()
![]()
Nouja, 't is weer een voorbeeld waarbij een machine meer voordelen kan opleveren dan zwaartekrachtquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol, ja idd. Nooit echt verder over na gedacht zo blijkt
Confidence through competence![]()
Cable Fly is de lekkerste isolatie oefening voor borst. Laatste paar setjes maak ik altijd een crossover. Ook is het lekker op nog een dropsetje op de Cable Fly te pakken
Lekker beachboy ook.Deathlift or Die.![]()
Inclined bankje eronder en lying cable flies doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
Cable Fly is de lekkerste isolatie oefening voor borst. Laatste paar setjes maak ik altijd een crossover. Ook is het lekker op nog een dropsetje op de Cable Fly te pakken
Lekker beachboy ook.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Inclined bankje eronder en lying cable flies doen.Deze man weet.
Nog even afmaken met 21s voor die ultieme beachboypomp.Deathlift or Die.![]()
Als je 10 gram neemt voordat je gaat trainen heb je je doel al bereikt, namelijk minder of geen spierverlies terwijl je fasted traint. Ik denk niet dat het nut heeft om meer dan 10 gram te nemen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Het gaat er toch om dat je tijdens je training je voorraad amino's bijgevuld houdt om te voorkomen dat je bij anaerobe activiteit deze uit je spieren gaat slopen?![]()
Ik denk dat dat komt doordat bij cable flies er altijd druk is op je borstspier. Ik denk dat dat verschil er altijd zal zijn, maar als je met dumbell flies niet helemaal tot boven gaat, daar waar de spanning even van je spieren is, maar net daarvoor stopt om weer naar beneden te gaan, en dus spanning op je spieren houdt, je meer pump houdt/krijgt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:35 schreef mtchel112 het volgende:
Bij dumbell flies krijg ik ook nooit dezelfdr pump als bij cable flies (kan aan mij liggen)![]()
Ahnold-stylequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt doordat bij cable flies er altijd druk is op je borstspier. Ik denk dat dat verschil er altijd zal zijn, maar als je met dumbell flies niet helemaal tot boven gaat, daar waar de spanning even van je spieren is, maar net daarvoor stopt om weer naar beneden te gaan, en dus spanning op je spieren houdt, je meer pump houdt/krijgt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Gister een keer bij sportcity leiden getrained.
Wat een fucked up sportschool is dat.
Begon al met de warme vochtige kleedkamer door de sauna die aan het einde van de gang zit.
Vervolgens wil ik gaan trainen, krijg ik al meteen zo een instructeurtje voor me neus die zegt dat ik niet mag trainen in tanktop.
Omgekleed en vervolgens niet echt goed getrained in een volgestampt kantoorpand met laagplafond en drukkende warme zweetlucht.
Alles stond fucking dicht op elkaar, kon amper fatsoenlijk een pad naar een machine vinden. De cardio apparaten hebben ze ook handig tegenoverelkaar gezet, je staat elkaar lekker ongemakkelijk aan te kijken.
Wat een slecht materiaal hadden ze daar zeg, niet eens normale flat bench of squat of cable station.
Goed voorbeeld hoe het dus niet moet.![]()
Even een quoteje aangezien het zo'n stormlooptopic is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:55 schreef deman13 het volgende:
Tering, net pull ups met wide grip gedaan (met gewicht onder de voeten) wat ik normaal ook altijd doe, en opeens schiet het in m'n linker schouder (aan de voorkant). Het is niet dat ik echt niet meer kan maar het voelt niet lekker aan. Toen even instructeur meelaten kijken en die zei ook dat het gewoon goed was.
Iemand hier ervaring mee? Oefening om m'n schouder sterker te maken?![]()
Wut? bestaat dat ook?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:04 schreef Hiatus het volgende:
Begon al met de warme vochtige kleedkamer door de sauna die aan het einde van de gang zit.
Vervolgens wil ik gaan trainen, krijg ik al meteen zo een instructeurtje voor me neus die zegt dat ik niet mag trainen in tanktop.
Omgekleed en vervolgens niet echt goed getrained in een volgestampt kantoorpand met laagplafond en drukkende warme zweetlucht.
Alles stond fucking dicht op elkaar, kon amper fatsoenlijk een pad naar een machine vinden. De cardio apparaten hebben ze ook handig tegenoverelkaar gezet, je staat elkaar lekker ongemakkelijk aan te kijken.
Wat een slecht materiaal hadden ze daar zeg, niet eens normale flat bench of squat of cable station.
Goed voorbeeld hoe het dus niet moet.![]()
Kijk als je als bb-er in een winkelcentrum rond gaat lopen met je tanktoppie dan vind ik dat ala white trash, maar in de gym moet toch kunnen toch?
Als je de mind muscle connectie wil maken tijdens het trainen van je deltoids rondom, en tijdens het doen van schruggs, dan gaat er gewoon niks boven een tanktop. Maar goed, de rest in die gym was ook al geen aanrader zoals je al schreef.![]()
![]()
Wel vaker gehoord dat er gyms zijn waar je niet in tanktop mag trainen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wut? bestaat dat ook?![]()
Kijk als je als bb-er in een winkelcentrum rond gaat lopen met je tanktoppie dan vind ik dat ala white trash over komen, maar in de gym?
Als je de mind muscle connectie wil maken tijdens het trainen van je deltoids rondom, dan gaat er gewoon niks boven een tanktop. Maar goed, de rest in die gym was ook al geen aanrader zoals je al schreef.
De primaire doelgroep is de average joe en huisvrouw die beetje "fit" wil worden i guess.
Te confronterend/intimiderend als je iemand zn gespierde armen kan zien
Iemand die wel de achterliggende gedachte weet?![]()
ja, dan valt het helemaal op dat de trainers die d'r rond lopen er zelf nauwelijks iets van kunnenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Wel vaker gehoord dat er gyms zijn waar je niet in tanktop mag trainen.
De primaire doelgroep is de average joe en huisvrouw die beetje "fit" wil worden i guess.
Iemand die wel de achterliggende gedachte weet?
ik denk dat het gewoon als ordi gezien wordt. Buiten de gym vind ik dat wel i.i.g. er binnen niet omdat het gewoon functioneel is. De normale fatsoenlijke TT's dan. Niet die strings zonder rug en zijkant en zo![]()
Behalve dus je mind muscle connection, zweet ik ook een stuk minder d'r in.![]()
Ik denk dat jou verklaring de achterliggende gedachte is. Meeste sportscholen zitten echt niet te wachten op hardcore bodybuilders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Iemand die wel de achterliggende gedachte weet?![]()
Yep. Ik word meestal misselijk van groene thee als ik IF. Koffie daarentegen gaat er prima in.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echter lees ik ook wel eens dat mensen misselijk worden van de thee of dat ze juist meer honger krijgen, dus kwestie van uitproberen vrees ik![]()
![]()
Ik vind het inderdaad ook lekkerder trainen omdat je minder snel zweet. En werkt het ook wel motiverend om pomp in je armen/schouders te zien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, dan valt het helemaal op dat de trainers die d'r rond lopen er zelf nauwelijks iets van kunnen
ik denk dat het gewoon als ordi gezien wordt. Buiten de gym vind ik dat wel i.i.g. er binnen niet omdat het gewoon functioneel is. De normale fatsoenlijke TT's dan. Niet die strings zonder rug en zijkant en zo![]()
Behalve dus je mind muscle connection, zweet ik ook een stuk minder d'r in.![]()
in groene thee zit een stofje waar sommige mensen van gaan gieren idd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:32 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep. Ik word meestal misselijk van groene thee als ik IF. Koffie daarentegen gaat er prima in.![]()
nope; die zien veel liever mensen die een abbo afsluiten om vervolgens nooit meer te komen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Ik denk dat jou verklaring de achterliggende gedachte is. Meeste sportscholen zitten echt niet te wachten op hardcore bodybuilders.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Haha ik werd net gebeld door sportcity (gemiste oproep).
Ik belde net terug en kreeg iemand anders aan de lijn.
Ze gaan me zo terugbellen naar aanleiding van de proefles gister.
Kan niet wachten om die shit af te kraken!![]()
Give them hell!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:38 schreef Hiatus het volgende:
Kan niet wachten om die shit af te kraken!![]()
![]()
eerste health city Gouda was ook zo! Die waren ook echt verbaast dat ik niet wilde trainen. Dat was ook nog eens over meerdere verdiepingen verspreidquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:38 schreef Hiatus het volgende:
Kan niet wachten om die shit af te kraken!Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
schaamtectuur, jeweetzquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Iemand die wel de achterliggende gedachte weet?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Kom eens een proefles doen bij HC Aalsterweg in Eindhoven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
eerste health city Gouda was ook zo! Die waren ook echt verbaast dat ik niet wilde trainen. Dat was ook nog eens over meerdere verdiepingen verspreid![]()
Omg
Net na mijn laatste set van 5x60 kilo deadlift (new PR) ging ik nog even benchpressen. Was nogal kapot van mijn deadlift sessie en ik begon met een warming-up van 20 kilo, ik lag echter niet goed en verloor mijn balans waardoor de knapste!! man van de sportschool mij moest komen redden, met dat pussygewicht benchpress failen
![]()
![]()
![]()
Nu schaam ik mij dood en voel ik me een stom meisje.
/dagboek![]()
OMG HIHI WAT EEN LIEVE JONGE!!! heb je nog se nummr gevraagt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:31 schreef IrCute het volgende:
Omg
Net na mijn laatste set van 5x60 kilo deadlift (new PR) ging ik nog even benchpressen. Was nogal kapot van mijn deadlift sessie en ik begon met een warming-up van 20 kilo, ik lag echter niet goed en verloor mijn balans waardoor de knapste!! man van de sportschool mij moest komen redden, met dat pussygewicht benchpress failen
![]()
![]()
![]()
Nu schaam ik mij dood en voel ik me een stom meisje.
/dagboek
Wat had je dan verwacht? Dat hij je had laten liggen?
Helaas nooit knappe chicks die mij helpen als ik eens faal
Deathlift or Die.![]()
Ander merk proberen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:32 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep. Ik word meestal misselijk van groene thee als ik IF. Koffie daarentegen gaat er prima in."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Bij mijn sportschool is het ook verspreid over twee verdiepingen. Beneden is cardio en apparaten en boven de squat kooi bankjes losse gewichten en wat apparaten als de leg. Press. Vindt het zelf wel lekker omdat ik dan rustig kan squatten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
eerste health city Gouda was ook zo! Die waren ook echt verbaast dat ik niet wilde trainen. Dat was ook nog eens over meerdere verdiepingen verspreidNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nee, ik schaam mij alleen dat ik een benchpress van 20kilo failquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
OMG HIHI WAT EEN LIEVE JONGE!!! heb je nog se nummr gevraagt?
Wat had je dan verwacht? Dat hij je had laten liggen?
Helaas nooit knappe chicks die mij helpen als ik eens faal![]()
![]()
Zeg dat je je form aan t trainen bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, ik schaam mij alleen dat ik een benchpress van 20kilo fail-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Failen en gered moeten worden met een losse oly stang zonder gewichten is wel een applausje waardquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, ik schaam mij alleen dat ik een benchpress van 20kilo fail![]()
![]()
Over deadliften gesproken, mijn sportschool heeft een hoop maar helaas geen plek om te deadlifen met een losse stang, wel hebben ze zo een Smith gevaarte waar de stang tussen 2 van die geleiders zit, is dit ook geschikt bij gebrek aan beter?![]()
Nouja, ik kwam er zelf ook wel uit, maar hij kwam er al aan gerendquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:37 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Failen en gered moeten worden met een losse oly stang zonder gewichten is wel een applausje waard![]()
![]()
Kun je niet gewoon een benchpress stang pakken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef Questular het volgende:
Over deadliften gesproken, mijn sportschool heeft een hoop maar helaas geen plek om te deadlifen met een losse stang, wel hebben ze zo een Smith gevaarte waar de stang tussen 2 van die geleiders zit, is dit ook geschikt bij gebrek aan beter?![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef Questular het volgende:
Over deadliften gesproken, mijn sportschool heeft een hoop maar helaas geen plek om te deadlifen met een losse stang, wel hebben ze zo een Smith gevaarte waar de stang tussen 2 van die geleiders zit, is dit ook geschikt bij gebrek aan beter?precies, gewoon oly stang van bench pakken, netjes onder je schijven een schijf op de grond leggen zodat ze niet beginnen te emmeren dat je de vloer beschadigd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een benchpress stang pakken?![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef Questular het volgende:
Over deadliften gesproken, mijn sportschool heeft een hoop maar helaas geen plek om te deadlifen met een losse stang, wel hebben ze zo een Smith gevaarte waar de stang tussen 2 van die geleiders zit, is dit ook geschikt bij gebrek aan beter?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een benchpress stang pakken?Deathlift or Die.![]()
Als de barbell bij ons gebruikt is pak ik ook gewoon de barbell van de bench en dat vinden ze prima, leg hem wel terug anders krijg je daar mischien gezeik mee.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dat is het probleem daar is geen ruimte voor, een bepaald gedeelte kan gebruikt worden voor het losse werk en daar is het lastig om een plekje te vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een benchpress stang pakken?![]()
Er is echt wel ruimte te vinden, dat geloof ik gewoon niet. Desnoods ga je voor de smith deadliftenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is het probleem daar is geen ruimte voor, een bepaald gedeelte kan gebruikt worden voor het losse werk en daar is het lastig om een plekje te vinden.![]()
![]()
Iig las ik dat deadliften in de smith geen goed idee is omdat het een gedwongen beweging wordt. Dit maakt het blessure gevoeliger dan met de losse barbell.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
onder de smith.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Er is echt wel ruimte te vinden, dat geloof ik gewoon niet. Desnoods ga je voor de smith deadliften
gewoon smith op z'n hoogste punt zetten, en haaks onder smith gaan staan met de hele handel. Gewoon om een punt te maken.
En anders op de wc?![]()
![]()
Zat ik me ook net te bedenken ja, moet te doen zijn (tot je een nieuwe gym gevonden hebtquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
onder de smith.
gewoon smith op z'n hoogste punt zetten, en haaks onder smith gaan staan met de hele handel. Gewoon om een punt te maken.
En anders op de wc?)
Precies: waarom (blijven) trainen in een kutgym?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:54 schreef drumstickNL het volgende:
.. of zoek een andere gym die niet zo krap is ingericht![]()
de gym is voor de rest perfect met alles wat je wilt hebben, alleen de ruimte vinden om te dealiften is gewoon wat lastiger vooral omdat ik op een drukker tijdstip train, maar ik weet zeker dat ik alles wat ik in deze gym heb ik niet terug vind in de standaard fit for free / basic fit gyms.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Precies: waarom (blijven) trainen in een kutgym?![]()
Fit4free heeft ook alles. Meer nog dan die klotegym van jou want ik heb wel gewoon ruimte om te deadliften.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:11 schreef Questular het volgende:
[..]
de gym is voor de rest perfect met alles wat je wilt hebben, alleen de ruimte vinden om te dealiften is gewoon wat lastiger vooral omdat ik op een drukker tijdstip train, maar ik weet zeker dat ik alles wat ik in deze gym heb ik niet terug vind in de standaard fit for free / basic fit gyms.![]()
Klotegym? Wat jij wilt, ik ben er tevreden mee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Fit4free heeft ook alles. Meer nog dan die klotegym van jou want ik heb wel gewoon ruimte om te deadliften.![]()
Zijn hier double bodyweight squatters?A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Gast je hebt niet eens genoeg ruimte om te deadliften en dan kom je f4f hier afzeiken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Klotegym? Wat jij wilt, ik ben er tevreden mee.![]()
Kreeg er vandaag een epileptische aanval in het krachthok, alle stoere mannen opeens helemaal in de stress "Bel een dokter!!!"Er kwam er een zelfs met het geniale idee om d'r hoofd vast te houden terwijl ze aan het shocken was, dan bezeerde ze zichzelf niet... Allemaal natuurlijk er omheen staan, geen ruimte bieden.
Is toch gewoon algemeen bekend dat je iemand met een epileptische aanval gewoon moet laten gaan en zorgen dat hij/zij zich niet kan bezeren aan de omgeving?
Maakt je training weer net even wat spannender
,,/![]()
Ik zit nu bij f4f en ik vind het ook prima. Genoeg ruimte, alles is er wat nodig is (op het squatrek na) en de toestellen zijn in prima staat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast je hebt niet eens genoeg ruimte om te deadliften en dan kom je f4f hier afzeiken?
Over die tanktop, ik ga nu naar een andere gym waar dat ook niet mag. Daar zeggen ze dat het om de hygiëne gaat, maar dat snap ik niet. Want ik zie mensen met tshirts helemaal bezweet en iedereen is verplicht om een handdoek bij te hebben.![]()
Squat net aan 1xbw, misschien over een tijdje:) Maar dat is wel vrij lastig als je wat groter bent lijkt mij. Of je nou 140kg moet doen of 210kg.quote:
Deze gast in het begin deadlift bijna 5xbw.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Een gym zonder squatrack is per definitie geen goede gym.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ik zit nu bij f4f en ik vind het ook prima. Genoeg ruimte, alles is er wat nodig is (op het squatrek na) en de toestellen zijn in prima staat.
Over die tanktop, ik ga nu naar een andere gym waar dat ook niet mag. Daar zeggen ze dat het om de hygiëne gaat, maar dat snap ik niet. Want ik zie mensen met tshirts helemaal bezweet en iedereen is verplicht om een handdoek bij te hebben.![]()
ergens tussen de 77 en 79 kilo, 4x145kg squat. Bench daarentegen 8x75 kgquote:. Heb van m'n 10e tot m'n 17e op een aardig niveau geschaatst, vandaar de sterke benen.
Behulpzaam als een waterkraan.
wuuuutquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef fathank het volgende:
[..]
ergens tussen de 77 en 79 kilo, 4x145kg squat. Bench daarentegen 8x75 kg. Heb van m'n 10e tot m'n 17e op een aardig niveau geschaatst, vandaar de sterke benen.
dat heb ik nog nooit gehoord zo'n verschil![]()
Is ook een beetje angst denk ik. Train zo goed als altijd alleen, en die rifapen die over t algemeen bij mij in de gym rondlopen vertrouw ik voor geen meter dus bench zonder spotter. En squatten deed ik ook al toen ik nog schaatste (althans de laatste 2 jaar..) dus had daar een aardige voorsprong op.Behulpzaam als een waterkraan.
Ah oke dan is het te verklaren'
Ja ik heb de laatste tijd wel een spotter en dat helpt wel (zit ook een beetje tussen de oren natuurlijk)
Volgende week 5×5×100 als het goed gaat, VPR
1RM heb ik al een tijdje niet geprobeerd![]()
ik deadlift het dubbele wat ik squat. en ik bench bijna even veel als ik squat.Lichaamsbouw kan veel uitmaken.![]()
Mijn deadlift is verhoudings gewijs het zwakst denk ik
Komt omdat ik nog steeds die techniek niet perfect onder de knie heb![]()
![]()
Respect voor je squat!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef fathank het volgende:
[..]
ergens tussen de 77 en 79 kilo, 4x145kg squat. Bench daarentegen 8x75 kg. Heb van m'n 10e tot m'n 17e op een aardig niveau geschaatst, vandaar de sterke benen.
![]()
Met rackpulls hoef je niet meer onder de knie Hi-ha-hoquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef Ties02 het volgende:
Mijn deadlift is verhoudings gewijs het zwakst denk ik
Komt omdat ik nog steeds die techniek niet perfect onder de knie heb
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Met rackpulls hoef je niet meer onder de knie Hi-ha-ho [ afbeelding ]scherp
![]()
Ik squat max 264 voor 5 repsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Gister even een proud momentje, voor 2013 moeite met incline db bp, 7x24kg , laatste training 2013 4x30 kg gehaald (was mn doel) en gister 3x 32 kg![]()
Ray(?), heb jij toevallig wat oefeningen voor de RC's voor mij? Vandaag heeft mijn schouder een opdonder gehad tijdens een pullup. PIjn is te overzien, en kon ook doorgaan maar leek me niet echt goed. Nu zou ik morgen eigenlijk mijn schouders gaan trainen maar dat sla ik maar over. In plaats daarvan wil ik wat oefeningen doen voor m'n RC's om zo een beetje te herstellen.![]()
Kwam net weer zo'n ouwe vadsige curl endo naar me toe. "Waarom tik je de grond aan met deadliften? Je kunt beter de spanning erop houden, dan krijgen je spieren niet steeds zo'n klap!".
Ik zei "Waarom heet de oefening deadlift, denk je?""Uhh.. nou ja, ik zeg het maar. Want ik ken.." "Gaat prima zo, hoor".
FUCK OUT DA WHEY!!!!1 Lemme do whatever the FUCK I wanna do. (dit zei ik natuurlijk niet =$)![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef 16meter het volgende:
Kwam net weer zo'n ouwe vadsige curl endo naar me toe. "Waarom tik je de grond aan met deadliften? Je kunt beter de spanning erop houden, dan krijgen je spieren niet steeds zo'n klap!".
Ik zei "Waarom heet de oefening deadlift, denk je?""Uhh.. nou ja, ik zeg het maar. Want ik ken.." "Gaat prima zo, hoor".
FUCK OUT DA WHEY!!!!1 Lemme do whatever the FUCK I wanna do. (dit zei ik natuurlijk niet =$)![]()
Er was vanmiddag weer een Scandi vrouw aan het squaten, perfect form. Ze leren het echt goed daar in het noorden.
Toen ik in de auto stapte kwam er een hele horde van die Scandi vrouwen aan. Shit, net te vroeg weggegaan. Ze zijn meestal een beetje stug en afgesloten, maar als je een praatje maakt is het prima vertoeven met die meiden.![]()
![]()
Heb trouwens dus nu last van m'n rotatorcuffs. Op de pijnschaal niet echt hoog. Is het verstandig om morgen al gewoon wat RC oefeningen te doen of kan ik beter even wachten? Wat denken jullie?![]()
Je krijgt over het algemeen last van je RC met push bewegingen, niet met pulls. Soepelheid in je schouder houden is altijd goed, maar volgens mij heb je gewoon wat verrekt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef deman13 het volgende:
Heb trouwens dus nu last van m'n rotatorcuffs. Op de pijnschaal niet echt hoog. Is het verstandig om morgen al gewoon wat RC oefeningen te doen of kan ik beter even wachten? Wat denken jullie?![]()
Doe nou maar even rustig aan voordat je je hele schouder in puin hebt liggen.Behulpzaam als een waterkraan.
Zwemmen is goede cardio. Was compleet uitgeput na 10 minuutjes, alhoewel dat ook te maken zal hebben met mijn totale gebrek aan techniek en slechte timing qua ademhalen waardoor het meer luchthappen wordt... Maar ik ga dit vaker doen, gym heeft niet voor niets een zwembad."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Dan houden we maar even rust! http://www.livestrong.com(...)rotator-cuff-injury/ heb ik net even naar gekeken. Heb alleen last bij de vierde stap.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je krijgt over het algemeen last van je RC met push bewegingen, niet met pulls. Soepelheid in je schouder houden is altijd goed, maar volgens mij heb je gewoon wat verrekt.
Word even ontzien dus.![]()
ik heb ook klein beetje zeurende pijn aan me linker front deltoid.
Ik doe dislocations en die oefeningen voor je rotator cuff die je gemakkelijk kan vinden op internet( met dumbell op je zij liggen etc).
Vergeet ook niet dat het belangrijk is dat je rear delt sterk is! (doe facepulls ,rear delt raise / machine )![]()
Voor de mensen die ook aan IF doen. Hebben jullie ook dat op een gegeven moment je adem begint te stinken (na 18u fast)? En dat het lijkt dat elk slokje water er gelijk weer uitgepist wordt? :p![]()
Stinkende adem gebeurt zelfs bij normale frequentie eten na een paar uur, zeker bij hunger pangs. Vermoed dat het maagzuur is oid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:57 schreef FootieB het volgende:
Voor de mensen die ook aan IF doen. Hebben jullie ook dat op een gegeven moment je adem begint te stinken (na 18u fast)? En dat het lijkt dat elk slokje water er gelijk weer uitgepist wordt? :pConfidence through competence![]()
afzeiken? wat een gelul, ik zeg alleen dat mijn gym wat voorzieningen betreft completer is dan de genoemde gyms, dat jij je daar meteen over aangevallen voelt boeit me vrij weinig. Maar goed blijf jij lekker bij fit4free en dan blijf ik lekker bij mn huidige gym.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast je hebt niet eens genoeg ruimte om te deadliften en dan kom je f4f hier afzeiken?![]()
dumbell deadlift, fixedquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef Questular het volgende:
[..]
afzeiken? wat een gelul, ik zeg alleen dat mijn gym wat voorzieningen betreft completer is dan de genoemde gyms, dat jij je daar meteen over aangevallen voelt boeit me vrij weinig. Maar goed blijf jij lekker bij fit4free en dan blijf ik lekker bij mn huidige gym.![]()
Zit nu een weekje aan de creatine ( 5 grammies per dag). Heb nog niets gemerkt qua strenght/stamina of iets dergelijks.![]()
Hoe wil je 3% krachttoename 'merken' ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Hiatus het volgende:
Zit nu een weekje aan de creatine ( 5 grammies per dag). Heb nog niets gemerkt qua strenght/stamina of iets dergelijks.Confidence through competence![]()
Hoe kom je bij die 3% dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe wil je 3% krachttoename 'merken' ?
Ik was gewoon benieuwd wat creatine voor me doet, tot nu toe niets merkbaars. Dat wil niet zeggen dat het niets voor me doet. Wellicht herstel ik wel beter of zorgt het voor meer eiwitsynthese.![]()
Dat is niet wat creatine doet. Het verhoogt de pool van phosphocreatine en daarmee de omzet van ADP naar ATP.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die 3% dan.
Ik was gewoon benieuwd wat creatine voor me doet, tot nu toe niets merkbaars. Dat wil niet zeggen dat het niets voor me doet. Wellicht herstel ik wel beter of zorgt het voor meer eiwitsynthese.
Ik was benieuwd naar je realistische verwachtingen van wat creatine doet. Je zegt dat je namelijk niets 'merkt', en ik was benieuwd wat je had verwacht te merken.Confidence through competence![]()
Ja dus zou ik meer stamina kunnen merken, is toch niet zo een rare verwachting.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is niet wat creatine doet. Het verhoogt de pool van phosphocreatine en daarmee de omzet van ADP naar ATP.
Ik was benieuwd naar je realistische verwachtingen van wat creatine doet. Je zegt dat je namelijk niets 'merkt', en ik was benieuwd wat je had verwacht te merken.
En naast hetgeen wat jij beschrijft kan het ook voor meer spier synthese en sneller herstel zorgen.![]()
Hoeveel meer stamina had jij dan verwacht en hoe had jij dat binnen een week willen merken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:10 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ja dus zou ik meer stamina kunnen merken, is toch niet zo een rare verwachting.Niet acuut, en geen sneller herstel van workouts.quote:En naast hetgeen wat jij beschrijft kan het ook voor meer spier synthese en sneller herstel zorgen.Confidence through competence![]()
Ik had geen specifieke getallen in gedachte ouwe. Maar als ik na een maand niets van creatine heb gemerkt laat ik het voor wat het is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeveel meer stamina had jij dan verwacht en hoe had jij dat binnen een week willen merken?
[..]
Niet acuut, en geen steller herstel van workouts.![]()
Het is niet zo dat je 20 kg meer gaat liften. Denk meer aan 2,5 - 5 kg, 10 als max. Dat had ik, in de cut.If not now, then when.![]()
Ik heb ontzettend last van m'n rechterarm bij het squatten, ook als ik niet squat voel ik het. Komt denk ik omdat je arm in een onnatuurlijke positie bevind tijdens die oefening. Weet iemand hoe ik dit verhelp?![]()
ik squat low bar trouwens![]()
Dit vind ik een beetje hooghartig van je. Niet iedereen herkent epilepsie. Sommige mensen denken misschien dat het een hartaanval is ofzo. Kan em de lichte paniek wel voorstellen. Niet iedereen is arts / ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef -Menn0- het volgende:
Is toch gewoon algemeen bekend dat je iemand met een epileptische aanval gewoon moet laten gaan en zorgen dat hij/zij zich niet kan bezeren aan de omgeving?
Maakt je training weer net even wat spannender"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Heb wel eens een epileptische aanval in een apotheek meegemaakt. Destijds hielden we een hoop zacht materiaal (jas, handdoeken) onder het hoofd van de patient, en probeerden we z'n armen/benen te beschermen tegen harde voorwerpen, zonder dat we het te hard vasthielden (risico op breuken). Na een paar minuten razen was alles weer okee.
Is best heftig als je epilepsie meemaakt en je weet niet wat het is.Confidence through competence![]()
Ik heb ook een rc blessureDe supraspinatus (ligt onder/achter de infraspinatus en gaat van bovenop je scapula naar bovenkant van je schoudergewricht) Geen benchpress met stang meer voor mij, voorlopig iniedergeval. En geen pullups.. Dat vind ik dan wel weer jammer.
Gelukkig kan ik voor t meeste wel andere oefeningen doen, zoals DB BP maar voor triceps vind ik t toch lastig D: Iemand ideeën?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
de bar niet op je armen laten rusten maar puur op je trap/schouders?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb ontzettend last van m'n rechterarm bij het squatten, ook als ik niet squat voel ik het. Komt denk ik omdat je arm in een onnatuurlijke positie bevind tijdens die oefening. Weet iemand hoe ik dit verhelp?![]()
ik squat low bar trouwens![]()
Ja in principe doe ik dat ook al, gebruik m'n handen ook alleen om bij low bar hem een beetje tegen te houdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
de bar niet op je armen laten rusten maar puur op je trap/schouders?![]()
Misschien dat de grip uitmaakt? Houd je de bar vast met de duim aan de andere kant, of alle vingers aan één kant?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja in principe doe ik dat ook al, gebruik m'n handen ook alleen om bij low bar hem een beetje tegen te houden![]()
Die gebruik ik ook en nergens last van, misschien dat de bar toch teveel leunt op je handquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:36 schreef Ties02 het volgende:
thumbs out grip altijd, dus alle vingers achter de bar
Misschien maar normale grip proberen![]()
Hmm ok thx zal erop letten maar dat idee heb ik zelf niet
Kan er ook mee te maken hebben dat ik nu 3 keer per week squat voor stronglifts![]()
Alleen de slogan van de website al: de gezelligste club om fit te worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:04 schreef Hiatus het volgende:
Goed voorbeeld hoe het dus niet moet.
En dan onder 'sport & wellness het menu item "buikspierplezier"_!!!!
-
Ja en jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:57 schreef FootieB het volgende:
Voor de mensen die ook aan IF doen. Hebben jullie ook dat op een gegeven moment je adem begint te stinken (na 18u fast)? En dat het lijkt dat elk slokje water er gelijk weer uitgepist wordt? :p
BEASTMODE![]()
Als je met squatten je duim om de bar doet krijg je gegarandeed last van een geirriteerde pees in je onderarm, omdat je dan de bar gaat 'dragen' met je armen in plaats van op je rug. Heb ik zelf ook last van gehadquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Misschien dat de grip uitmaakt? Houd je de bar vast met de duim aan de andere kant, of alle vingers aan één kant?
Gewoon je duim aan dezelfde kant van je vingers houden en je polsen licht over de bar 'buigen' (vergelijkbaar met gas terugnemen op een brommer) zodat je de bar echt op je schouders legt. In principe zou je zelfs je polsen op de bar moeten kunnen leggen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ja zo doe ik het al, en Ties02 ook zoals in de reactie erboven staat, dus dat kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je met squatten je duim om de bar doet krijg je gegarandeed last van een geirriteerde pees in je onderarm, omdat je dan de bar gaat 'dragen' met je armen in plaats van op je rug. Heb ik zelf ook last van gehad
Gewoon je duim aan dezelfde kant van je vingers houden en je polsen licht over de bar 'buigen' (vergelijkbaar met gas terugnemen op een brommer) zodat je de bar echt op je schouders legt. In principe zou je zelfs je polsen op de bar moeten kunnen leggen.![]()
Creatine is een van de weinige supplementen waarvan daadwerkelijk bewezen is dat het werkt, daarnaast is het ook nog eens erg goedkoop.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ik had geen specifieke getallen in gedachte ouwe. Maar als ik na een maand niets van creatine heb gemerkt laat ik het voor wat het is.
Dat je het niet direct merkt betekend niet dat je er niet sterker door bent geworden, je weet niet hoeveel je zou doen wanneer je het niet had gebruikt.![]()
misschien de grip wat breder nemen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja zo doe ik het al, en Ties02 ook zoals in de reactie erboven staat, dus dat kan het niet zijn."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Enig idee wat je 1RM is? Squat je highbar?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb maandag voor het eerst doublebodyweight geprobeerd en ging bijzonder goed, kreeg er zelfs twee reps in. 158kgx2 @77A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Dit is gebrek aan flexibiliteit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je met squatten je duim om de bar doet krijg je gegarandeed last van een geirriteerde pees in je onderarm, omdat je dan de bar gaat 'dragen' met je armen in plaats van op je rug. Heb ik zelf ook last van gehad
Gewoon je duim aan dezelfde kant van je vingers houden en je polsen licht over de bar 'buigen' (vergelijkbaar met gas terugnemen op een brommer) zodat je de bar echt op je schouders legt. In principe zou je zelfs je polsen op de bar moeten kunnen leggen.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Hoelang ben je bezig geweest om die gewichten te kunnen squatten? Ik haal het bij lange na niet 2x bodyweight. Vanwege knie blessures squat ik zonder veel explosiviteit en boven de 110kg kom ik niet meer uit "the hole" zeg maar. Merk dat ik vaak ook met mijn onderrug begin te tillen ipv mijn benen. Ik heb wel tering lange bovenbenen waardoor mijn leverage bij squat waardeloos is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef 1517 het volgende:
[..]
Enig idee wat je 1RM is? Squat je highbar?
Heb maandag voor het eerst doublebodyweight geprobeerd en ging bijzonder goed, kreeg er zelfs twee reps in. 158kgx2 @77
Parrallel kan ik wel iets meer squatten maar 2x bodyweight dan hou ik maar een halve rom over denk ik.![]()
Train nu bijna anderhalf jaar gewichtheffen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Hoelang ben je bezig geweest om die gewichten te kunnen squatten? Ik haal het bij lange na niet 2x bodyweight. Vanwege knie blessures squat ik zonder veel explosiviteit en boven de 110kg kom ik niet meer uit "the hole" zeg maar. Merk dat ik vaak ook met mijn onderrug begin te tillen ipv mijn benen. Ik heb wel tering lange bovenbenen waardoor mijn leverage bij squat waardeloos is.
Parrallel kan ik wel iets meer squatten maar 2x bodyweight dan hou ik maar een halve rom over denk ik.
Heb wel een goed postuur voor squats.
Ik weet niet wat voor een blessure je hebt maar ik zou niet squatten zonder explosiviteit. Snelheid is alles (in gewichtheffen dan)A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Ik train voor kracht denk dat het dan niet veel uitmaakt. Ik heb 2x een patella dislocatie gehad in mijn rechter knie. Mijn banden zijn dus erg gaar. Ook mijn linker knie heeft slappe banden. Wanneer ik mijn quads niet goed op spanning hou kan dat weer gebeuren. Ben om die reden voorzichtig met explosiviteit (mischien ten onrechte)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:11 schreef 1517 het volgende:
[..]
Train nu bijna anderhalf jaar gewichtheffen.
Ik weet niet wat voor een blessure je hebt maar ik zou niet squatten zonder explosiviteit. Snelheid is alles (in gewichtheffen dan)![]()
Klinkt allemaal heel vervelend. Hoop dat je nog lang gezond kunt squattenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:14 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Ik train voor kracht denk dat het dan niet veel uitmaakt. Ik heb 2x een patella dislocatie gehad in mijn rechter knie. Mijn banden zijn dus erg gaar. Ook mijn linker knie heeft slappe banden. Wanneer ik mijn quads niet goed op spanning hou kan dat weer gebeuren. Ben om die reden voorzichtig met explosiviteit (mischien ten onrechte).
Maar om wat inzicht te geven in hoe ik bij 2xbw squat ben gekomen.
ik train 4x in de week, elke training bestaat uit de twee klassieke lifts gevolgd door minimaal een squat en een pull. 3x3 5x5 6x6 7x2 5x3 3x5 front squat, back squat, overhead squat.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Nice , en hoeveel deadlift je nu?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
1RM doe ik eigenlijk nooit, geen squatrek met failsave hierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef 1517 het volgende:
[..]
Enig idee wat je 1RM is? Squat je highbar?
Heb maandag voor het eerst doublebodyweight geprobeerd en ging bijzonder goed, kreeg er zelfs twee reps in. 158kgx2 @77.
Zullen ze blij mee zijn 150 kg op grond laten donderen van 1+meter hoog. Ik heb nog een beetje fatsoen in m'n donder. Ik trek het ook slecht als die sjappies hier lopen te smijten met dumbells etc.
Ik deadlift eigenlijk nooit.quote:
Van een 1RM deadlift moet ik bijna 3 dagen herstellen.
Doe voornamelijk snatch pulls en clean pulls dat zijn dan percentage van de hele lifts.
Maar om je vraag te beantwoorden, ik clean pull 130x3 dus denk dat ik rond de 170DL zitA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Nice, was je al behoorlijk sterk voordat je begon met trainen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:40 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik deadlift eigenlijk nooit.
Van een 1RM deadlift moet ik bijna 3 dagen herstellen.
Doe voornamelijk snatch pulls en clean pulls dat zijn dan percentage van de hele lifts.
Maar om je vraag te beantwoorden, ik clean pull 130x3 dus denk dat ik rond de 170DL zitNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Maakt de grip bij benchpress ook veel uit? Ik plaats mn duim om de stang heen om meer grip te krijgen en voor mijn gevoel de stang beter te stabaliseren en mn polsen zo meer te ontzien maar zie ook voldoende mensen die de duim juist naast de andere vingers plaatsen en dus niet om de stang heen.![]()
Mij te link om alle vingers aan één kant te hebben bij benchpressen. Zie het voordeel ook niet echt.
Bij squatten heb je je rug als 'afsluiter'![]()
Benchen met suicide grip voelt veel natuurlijker aan (voor mij tenminste), ik heb zelf wel altijd een spotter beschikbaar.![]()
spotter helpt niet echt denk ik, als je de bar laat schieten is je spotter te laat tenzij hij al mee staat te tillen zeker bij zware liftsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:50 schreef seto het volgende:
Benchen met suicide grip voelt veel natuurlijker aan (voor mij tenminste), ik heb zelf wel altijd een spotter beschikbaar.![]()
Mjah en dan nog pakt die spotter niet zo 100+kg op. Het is gewoon vragen om problemen met de suicide grip.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
spotter helpt niet echt denk ik, als je de bar laat schieten is je spotter te laat tenzij hij al mee staat te tillen zeker bij zware lifts![]()
Toch durf ik wel verder te gaan met spotter dan zonder spotter.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ja, maar met een gesloten grip (duim om de stang) tot failure laat je nooit het gewicht opeens helemaal vallen. Je kan falen maar dat gaat meestal langzamer dan heeft de spotter tijd om in te grijpen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Toch durf ik wel verder te gaan met spotter dan zonder spotter.![]()
Lol die beschrijving ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Alleen de slogan van de website al: de gezelligste club om fit te worden.
En dan onder 'sport & wellness het menu item "buikspierplezier"_!!!!
![]()
BUIKSPIERPLEZIER
Elk uur geven we bij SportCity tien minuten buikspierlessen die voor iedereen makkelijk te volgen zijn. Tijdens deze buikspierlessen concentreren we ons op de reguliere spiergroepen na de lessen eindigen we met een rugtraining. Er is nog een bijkomend voordeel. Buikspieren kun je moeilijker vermoeien dan andere spieren zodat je ze, in tegenstelling tot spieren waar je kans op spierpijn loopt, elke dag kan trainen. Als je dit consequent volhoud is je platte buik binnen handbereik.190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Iemand tips om je vetten op te krikken "onverzadigde" ?
Ik lust geen noten.. en mis +/- 20gram aan vetten..
![]()
Olijfolie door de kwark.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef BadderAapje het volgende:
Iemand tips om je vetten op te krikken "onverzadigde" ?
Ik lust geen noten.. en mis +/- 20gram aan vetten..
Je went er vanzelf aan, eet tegenwoordig niet anders.quote:eetlepel is ongeveer 15 mlquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:29 schreef BadderAapje het volgende:
weet je ook hoeveel gram een eetlepel is?Behulpzaam als een waterkraan.
Vandaag gefaald op dl. Kwam tot 4e rep met 105 kg ik denk dat ik hem wat omlaag gooi.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Volgende week gewoon weer die 5 reps zijn niet heilig hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:18 schreef esv7 het volgende:
Vandaag gefaald op dl. Kwam tot 4e rep met 105 kg ik denk dat ik hem wat omlaag gooi.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Lol die beschrijving ook![]()
BUIKSPIERPLEZIER
Elk uur geven we bij SportCity tien minuten buikspierlessen die voor iedereen makkelijk te volgen zijn. Tijdens deze buikspierlessen concentreren we ons op de reguliere spiergroepen na de lessen eindigen we met een rugtraining. Er is nog een bijkomend voordeel. Buikspieren kun je moeilijker vermoeien dan andere spieren zodat je ze, in tegenstelling tot spieren waar je kans op spierpijn loopt, elke dag kan trainen. Als je dit consequent volhoud is je platte buik binnen handbereik.![]()
Deathlift or Die.![]()
En van buikspieren trainen krijg je echt een strakke buik, kijk al die powerlifters maar.quote:I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Die eten gewoon veel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
En van buikspieren trainen krijg je echt een strakke buik, kijk al die powerlifters maar.![]()
daarom platte buik hangt van een aantal dingen af niet alleen de spieren.quote:I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Hoe gebruik je precies die snelheid? En is dit alleen bij het omhoog gaan, en dan langzaam weer terug? Ben wel nieuwsgierig want zit op een plateau met deadlift en squat maar ik beweeg dus meestal heel langzaam dus misschien kan ik dat aanpassen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:11 schreef 1517 het volgende:
[..]
Train nu bijna anderhalf jaar gewichtheffen.
Ik weet niet wat voor een blessure je hebt maar ik zou niet squatten zonder explosiviteit. Snelheid is alles (in gewichtheffen dan)"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Ik heb een soort (laag) 'plafond' bereikt bij overhead press. Ik doe deze oefening met 40kg voor 3x5 reps. Echter in de laatste set bij de 4e of 5e rep fail ik gewoonNu al 3 workouts achter elkaar. Weet iemand een tip/strategie om dit 'plafond' te doorbreken?
Bij de benchpress lukt het wel om gewoon iedere keer het gewicht verhogen.![]()
Probeer eens een shoulderpress machine. Maximaal pompen daarop een paar keer kijken of je door dat plateau heen kan beukenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:01 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb een soort (laag) 'plafond' bereikt bij overhead press. Ik doe deze oefening met 40kg voor 3x5 reps. Echter in de laatste set bij de 4e of 5e rep fail ik gewoonNu al 3 workouts achter elkaar. Weet iemand een tip/strategie om dit 'plafond' te doorbreken?
Bij de benchpress lukt het wel om gewoon iedere keer het gewicht verhogen.![]()
"Maximaal pompen"?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Probeer eens een shoulderpress machine. Maximaal pompen daarop een paar keer kijken of je door dat plateau heen kan beuken![]()
![]()
Die term was mij onbekend. Maar voor hoeveel reps dan gaan? Meer reps en lager gewicht, of vice versa?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je niet maximaal gaat kun je net zo goed niet gaan.![]()
Beetje varieren met reps (5-10) en oefeningen. Seated db press doe ik ook wel eens om door een plateau heen te beuken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die term was mij onbekend. Maar voor hoeveel reps dan gaan? Meer reps en lager gewicht, of vice versa?![]()
Ok, dus niet blind staren op die ene oefening (overhead press) maar alternatieven gebruiken. Zal er maandag mee aan de gang gaan, thnxquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beetje varieren met reps (5-10) en oefeningen. Seated db press doe ik ook wel eens om door een plateau heen te beuken.![]()
Is het eigenlijk essentieel dat je die 2e rustdag pak? Ik bedoel zegmaar van: ik train om de dag. Maandag training dinsdag rust Woensdag training etc. En dan 1x in de week 2 dagen rust zodat ik weer op maandag kan starten met de nieuwe week, maar is dit een must offe? want eigenlijk wil ik gewoon door trainen.![]()
Niet zijn advies opvolgen. ''Maximaal pompen''.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ok, dus niet blind staren op die ene oefening (overhead press) maar alternatieven gebruiken. Zal er maandag mee aan de gang gaan, thnxAangezien je 40kg nu niet redt met 3x5 zou ik het gewicht wat verlagen. Neem volgende keer 35, doe dat 3x5, volgende training pak je 37,5 en daarna probeer je de 40 nog een keer.
Bedankt Hans.![]()
Doe gewoon wat jij wil het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Is het eigenlijk essentieel dat je die 2e rustdag pak? Ik bedoel zegmaar van: ik train om de dag. Maandag training dinsdag rust Woensdag training etc. En dan 1x in de week 2 dagen rust zodat ik weer op maandag kan starten met de nieuwe week, maar is dit een must offe? want eigenlijk wil ik gewoon door trainen.Doe jij dat toch lekker? Ik ga gewoon lekker los op zo'n machine.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:27 schreef bascross het volgende:
[..]
Niet zijn advies opvolgen. ''Maximaal pompen''.Aangezien je 40kg nu niet redt met 3x5 zou ik het gewicht wat verlagen. Neem volgende keer 35, doe dat 3x5, volgende training pak je 37,5 en daarna probeer je de 40 nog een keer.
![]()
Fijn voor je. Kap eens met trollen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
Doe jij dat toch lekker? Ik ga gewoon lekker los op zo'n machine.Bedankt Hans.![]()
Donder op idioot.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:51 schreef bascross het volgende:
[..]
Fijn voor je. Kap eens met trollen.![]()
Vandaag eens 1 rep DL's gedaan, in plaats van sets.
Normaal 90x6 voor reps op de laatste set, nu 120x1. Toch wel leuk om dat af en toe eens te proberen.![]()
Tis nog een beetje stijf, maar geen last meer van m'n rotator cuffs. Vandaag wel even wat oefeningen gedaan en toen een uur lang gecardio'd. Ook wel eens goed. Morgen weer kijken hoeveel ik ben afgevallen deze week!![]()
Zal best, maar tjoptjop volgt Rippetoe en dan moet je niet ter afwisseling ineens een machine gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:02 schreef Snakey het volgende:
Werkt prima hoor, af en toe presses op een machine.Bedankt Hans.![]()
Doe je fullbody?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Is het eigenlijk essentieel dat je die 2e rustdag pak? Ik bedoel zegmaar van: ik train om de dag. Maandag training dinsdag rust Woensdag training etc. En dan 1x in de week 2 dagen rust zodat ik weer op maandag kan starten met de nieuwe week, maar is dit een must offe? want eigenlijk wil ik gewoon door trainen."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ah zo. Dan is even terug in gewicht beter inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:12 schreef bascross het volgende:
[..]
Zal best, maar tjoptjop volgt Rippetoe en dan moet je niet ter afwisseling ineens een machine gaan gebruiken.![]()
Idd even terug in gewicht, kan je een soort van aanloop nemen om door het plateu heen te komen. Kan je gelijk goed p de techniek letten.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Volgensmij is t rechts ngo een heel stuk groter.. ik zag m net al langskomen via chestbrah ja ;pquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Mis wel een aantal barbells en een squatrack.
Chestbrah liken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Volgensmij is t rechts ngo een heel stuk groter.. ik zag m net al langskomen via chestbrah ja ;p
If not now, then when.![]()
Chestbrah vs sharky langs zien komenquote:
Machine shoulder press fucken mijn schouders real bad, heb altijd gekloot met mijn schouders de dagen daarna dus ik doe ze gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:02 schreef Snakey het volgende:
Werkt prima hoor, af en toe presses op een machine.![]()
Dit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is een spiegel. Ik zie vooral veel fancy cardiomeuk, een paar dummbells en een multi-ding. Leuk, maar voor dat geld kan het veel beter. Als je alleen traint heb je qua dumbbells aan een paar Bowflexen genoeg. Verder staan er in het Toon je homegym van dbb genoeg voorbeelden die welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Volgensmij is t rechts ngo een heel stuk groter.. ik zag m net al langskomen via chestbrah ja ;pzijn.
Enkele voorbeelden:
Links een platform voor stones (deze gym is van een strongman).![]()
Okay bous, heb ni sinds t squatten een zeer lichtelijke zeurende pijn in mn rechterknie, in de kern. Wat houdt dit in volgens jullie?![]()
You're fucked mate...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef RickoKun het volgende:
Okay bous, heb ni sinds t squatten een zeer lichtelijke zeurende pijn in mn rechterknie, in de kern. Wat houdt dit in volgens jullie?
Hoe moeten wij dat weten?![]()
Dat je pijn in je rechterknie hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef RickoKun het volgende:
Okay bous, heb ni sinds t squatten een zeer lichtelijke zeurende pijn in mn rechterknie, in de kern. Wat houdt dit in volgens jullie?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is aids man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef RickoKun het volgende:
Okay bous, heb ni sinds t squatten een zeer lichtelijke zeurende pijn in mn rechterknie, in de kern. Wat houdt dit in volgens jullie?Deathlift or Die.![]()
Oud Nederlandse Knie verrotting denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef RickoKun het volgende:
Okay bous, heb ni sinds t squatten een zeer lichtelijke zeurende pijn in mn rechterknie, in de kern. Wat houdt dit in volgens jullie?![]()
Gisteren mijn armen volledig tot pulp getraind. Vandaag vooralsnog geen DOMS... Goed of slecht teken?
-
squatten is voor homo's met die kont naar achteren enzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
Maar even serieus: mijn homegym zou echt niks meer hebben dan een power cage, een barbell, wat schijven, een rijtje dumbbels en een bench die zowel flat als incline kan. Alles wat je nodig hebt
-
Precies deze opstelling ga ik binnenkort thuis neerzetten. Drukte in m'n gym loopt de spuigaten uit en andere in de stad zijn echt veelste duur (healthcenters).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
squatten is voor homo's met die kont naar achteren enzo.
Maar even serieus: mijn homegym zou echt niks meer hebben dan een power cage, een barbell, wat schijven, een rijtje dumbbels en een bench die zowel flat als incline kan. Alles wat je nodig hebtBEASTMODE![]()
Ook te druk buitenom de goede voornemenssporters?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies deze opstelling ga ik binnenkort thuis neerzetten. Drukte in m'n gym loopt de spuigaten uit en andere in de stad zijn echt veelste duur (healthcenters).![]()
Ook belangrijk ja, die zijn toch in maart weer weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ook te druk buitenom de goede voornemenssporters?
En idd, als je die dingen hebt, heb je genoeg. Misschien nog een paar van die matten zodat je het gewicht iig neer kan gooien.![]()
Wat dacht je van een pull-up/dip rek?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
squatten is voor homo's met die kont naar achteren enzo.
Maar even serieus: mijn homegym zou echt niks meer hebben dan een power cage, een barbell, wat schijven, een rijtje dumbbels en een bench die zowel flat als incline kan. Alles wat je nodig hebt
Een paar verstelbare kabels zouden toch best handig zijn.Deathlift or Die.![]()
TRX aan de muur. Pull up bar aan t plafond idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat dacht je van een pull-up/dip rek?
Een paar verstelbare kabels zouden toch best handig zijn.Behulpzaam als een waterkraan.
Pull ups kan toch gewoon aan de squat kooi, doe ik altijd.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Mjah dan sta ik met mn voeten op de grond. Gelukkig hebben ze hier een pullup bar op een goede hoogte.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:01 schreef esv7 het volgende:
Pull ups kan toch gewoon aan de squat kooi, doe ik altijd.![]()
1) wanneer voel je deze pijn?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef RickoKun het volgende:
Okay bous, heb ni sinds t squatten een zeer lichtelijke zeurende pijn in mn rechterknie, in de kern. Wat houdt dit in volgens jullie?
2) Kun je het lokaliseren (de pezen over je knie/binnenkant van het gewricht/buitenkant van het gewricht/etc)?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja. Sowieso in de avond doordeweeks.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ook te druk buitenom de goede voornemenssporters?
3 maanden geleden was er sprake dat de gym 24/4 open zou gaan doordeweeks, dan ben ik nog bereid om voor school te gaan, maar dit gaat niet door, omdat omwonende dit niet willen. Mooi kut dus.BEASTMODE![]()
ik woon zon 103 km van mijn school af (2 uur 10 minuten deur tot deur) en ik krijg het voor elkaar om meestal 4x in de week te trainen, drukte of geen drukte its got to be done.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja. Sowieso in de avond doordeweeks.
3 maanden geleden was er sprake dat de gym 24/4 open zou gaan doordeweeks, dan ben ik nog bereid om voor school te gaan, maar dit gaat niet door, omdat omwonende dit niet willen. Mooi kut dus.
misschien een keer gewoon de drukte negeren, en alleen om jezelf denken
(geen idee hoe druk het bij jou is imo)![]()
haha das al een poos terug, doe nu HBO zal mn profiel is updatenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:17 schreef Tinos85 het volgende:
Je doet havo en je woont zo ver van je school? Hoe dat zo?![]()
Ga het huis uit. 4+ uur transport per dag is tijdverspilling.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik woon zon 103 km van mijn school af (2 uur 10 minuten deur tot deur) en ik krijg het voor elkaar om meestal 4x in de week te trainen, drukte of geen drukte its got to be done.
misschien een keer gewoon de drukte negeren, en alleen om jezelf denken
(geen idee hoe druk het bij jou is imo)![]()
zolang ik nog gratis thuis woon en eet, en goed kan trainen vind ik het oke, anders is het geldverspillingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga het huis uit. 4+ uur transport per dag is tijdverspilling.![]()
en dichtYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: