Benen voel ik ook wel hoor, hoewel niet heel flink inderdaad. Maar ik doe het dan ook als rug oefening.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mist zo'n beetje de hele benen actie, en een groot deel core.
University of North Texasquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar is dat?Het is natuurlijk wel zo dat zulke immense gyms overbevolkt raken.
Link? Wat was de conclusie?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:40 schreef 1517 het volgende:
Mooi artikel in het parool vandaag over kracht training voor jongeren. Leek alsof er eindelijk iemand met verstand aan het woord was
Ik neem altijd " No Creatine Methyl Andro Max Darkest Inner Rage"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klinkt als een goed product.
Maar ik neem dan toch liever Andromegatestoblast V3.2 - Darkest Inner Alpha Rage Edition.
Rackpulls kunnen handig zijn als je moeite hebt met het laatste stuk van de DL, lockout enzoquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:07 schreef Mithras82 het volgende:
Rackpulls blijven een beetje curlbro deadlifts eh zelfde beweging minder muscle recruitment en je kan lekker patsen met 200kg aan de barmet minder inspanning. Maar juist dat extra gewicht is wel lekker voor je traps en lats dus afhankelijk van je core strength kan je ze best doen.ik prefereer deadlifts maar doe ook rackpulls.
Spierpijn is geen indicator voor gainsquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[..]
Ja precies, ik vind het een fijn gevoel, echt het idee dat ik wat gedaan heb. Maar sinds mijn nieuwe schema heb ik het amper meer.
Meer been juistquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:07 schreef esv7 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de conventional deadlift en de sumo deadlift? Ook minder been gebruik bij de sumo variant?
Haha ze hebben ook die Zyzz shortsquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:55 schreef mtchel112 het volgende:
voor mensen die nog echte bodybuilding kleding zoeken (zoals stinger vests) www.riptclothing.com
golds gym stingers etc. voor een redelijke prijs
Volgensmij is t wel echt goede kwaliteit spul. Heb gisteren toevallig een tanktop, mutsje en een bodybuilding zip vest (boven wat breder dan normale vesten in verhouding) gekocht van gymshark.co.ukquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha ze hebben ook die Zyzz shorts
Misschien voor de zomer wel aanschaffen, lekker m'n quads en squatreet showen![]()
zijn alleen zo pokkeduur die dingen
Arnold en zyzz droegen ze, massale fok inkoop dan maar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef Ties02 het volgende:
Zo'n Gold's Gym stringer wil ik ook altijd al hebben
vind dat altijd zo showoff, zo'n diep uitgesneden ding, loop in de gym ook alleen maar in grote shirts
voor deze zomer toch maar een keer bestellen
Oke dankjewel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Meer been juist
Je staat wijder, kleinere rom, betrekt er meer quads, glutes en abductors bij
Die is wel cool inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:58 schreef mtchel112 het volgende:
net een pitbull stinger gekocht, een blauwe 'bad to the bone' misschien wat onwennig in het begin, maarja haters gonna hate
wat betreft die zyzz shorts, voor endo's geen aanrader denk ikecto's (no offense, massa of geen massa) vind ik het miss nog wel staan, wel gave shorts opzich
heb ook een gymshark stinger (gekregen van ze) en 3 tshirts ervan, echt goede kwaliteit.
bij een t-shirt zonder model lijk ik net een tonnetje, omdat mn borstkas vrij groot is ter opzichte van mn middel, met die tshirts van gymshark loopt het in een V dus heb ik er geen last van.
goeie tip als ik zo die reacties lees hier
edit;
deze dus besteld
[ afbeelding ]
Ja, wel alleen in maat L (SE)quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:10 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit die zyzz shorts?
Eerlijk gezegd vind ik ze behoorlijk lelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja, wel alleen in maat L (SE)
In maart ofzo zal gymshark extreem gaan uitbreiden
Vind ze wel tof (als je er mee staat) zal ze zelf nooit dragen, kun je beter voor rugby shorts gaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik ze behoorlijk lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |