SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat ik het lekker vind mijn benen die ene dag in de week helemaal kapot te trainen?
[..]Oke man, lekker onrelevant dit. Hiermee suggereer je dat ik legpress prefereer boven squats? Waarom zou ik na squats geen legpress kunnen doen?
Deathlift or Die.![]()
Haha. Gisteren met mijn vriendin spaghetti bolognese gemaakt. "Moet echt al dat vlees in de saus?"
"Ja schat, alle 500 gram. En minstens de helft van de saus moet op mijn bord."
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Goedverdoemme zwaar ontregeld treinverkeer nu pas thuis en morgen weer half 8 er uit. Bye gainz.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Hoelaat vertrok je dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:48 schreef VASND het volgende:
Goedverdoemme zwaar ontregeld treinverkeer nu pas thuis en morgen weer half 8 er uit. Bye gainz.![]()
Kijkavond in Leiden gehad, was daar zo rond half 11 weg.quote:-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
![]()
Hier een overzicht picture, aan de achterkant zit de gewicht ruimte, maar een kleine opsomming.
Iets van 6 normale benchpresses, dan nog 2 incline en nog 2 decline. 3 squatracks, 2 smith machines. Losse gewichten tot 110 lbs, met alles dubbel. Daarnaast nog gewoon ontiegelijk veel apparaten en ze hebben ook echt iedere bar, ook trap bars enzovoorts.
Echt, fucking heaven hierzo.
Daarnaast heb je nog 4 basketbal velden indoor er achter, een zwembad, wedstrijd zwembad, klimmuur, track-baan om te joggen.
Ik zal kijken of ik nog wat pics kan maken, maar ze zijn hier zeikerig met fotos als er mensen aan het trainen zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 05:27 schreef Thom90 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een overzicht picture, aan de achterkant zit de gewicht ruimte, maar een kleine opsomming.
Iets van 6 normale benchpresses, dan nog 2 incline en nog 2 decline. 3 squatracks, 2 smith machines. Losse gewichten tot 110 lbs, met alles dubbel. Daarnaast nog gewoon ontiegelijk veel apparaten en ze hebben ook echt iedere bar, ook trap bars enzovoorts.
Daarnaast heb je nog 4 basketbal velden indoor er achter, een zwembad, wedstrijd zwembad, klimmuur, track-baan om te joggen.
Ik zal kijken of ik nog wat pics kan maken, maar ze zijn hier zeikerig met fotos als er mensen aan het trainen zijn.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
20 dexaprine tabletten gehad. Vandaag voor het eerst een halve genomen en moet zeggen dat het verdomd veel weg heeft van stimulerende middelen. Tering. Ben klaar wakker.![]()
Met of zonder dmaa? Ik geloof dat die met dmaa veel harder is, echt topspulquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:09 schreef deman13 het volgende:
20 dexaprine tabletten gehad. Vandaag voor het eerst een halve genomen en moet zeggen dat het verdomd veel weg heeft van stimulerende middelen. Tering. Ben klaar wakker.![]()
Waar is dat?quote:Op woensdag 16 januari 2013 05:27 schreef Thom90 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal kijken of ik nog wat pics kan maken, maar ze zijn hier zeikerig met fotos als er mensen aan het trainen zijn.Het is natuurlijk wel zo dat zulke immense gyms overbevolkt raken.
Deathlift or Die.![]()
lkr stappe met je dexa opquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:09 schreef deman13 het volgende:
20 dexaprine tabletten gehad. Vandaag voor het eerst een halve genomen en moet zeggen dat het verdomd veel weg heeft van stimulerende middelen. Tering. Ben klaar wakker.
shirtloosDeathlift or Die.![]()
Deadlift ging vandaag beter, geen last van de hamstrings en mooi wat gewicht erbij.
Is spierpijn trouwens altijd ´nodig´ of wenselijk=In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Niet nodig en wenselijk lijkt me niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Deadlift ging vandaag beter, geen last van de hamstrings en mooi wat gewicht erbij.
Is spierpijn trouwens altijd ´nodig´ of wenselijk=Confidence through competence![]()
Wekt bij mij (psygologiosch) altijd een beetje dubbel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is spierpijn trouwens altijd ´nodig´ of wenselijk=
Ik weet dat het niet nodig is, maar toch vind ik het wel prettig om te voelen dat ik goed getraind heb de dagen erna.![]()
Zijn rack pulls een beetje een goed alternatief voor de deadlift? Die laatste doe ik nu, maar twijfel enorm aan m'n form en ben iedere keer bang dat er iets fout gaat mbt rug![]()
![]()
Kun je niet ff een instructeur vragen of je goed doet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn rack pulls een beetje een goed alternatief voor de deadlift? Die laatste doe ik nu, maar twijfel enorm aan m'n form en ben iedere keer bang dat er iets fout gaat mbt rugIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet nodig en wenselijk lijkt me niet.Ja precies, ik vind het een fijn gevoel, echt het idee dat ik wat gedaan heb. Maar sinds mijn nieuwe schema heb ik het amper meer.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:59 schreef DjMark het volgende:
[..]
Wekt bij mij (psygologiosch) altijd een beetje dubbel.
Ik weet dat het niet nodig is, maar toch vind ik het wel prettig om te voelen dat ik goed getraind heb de dagen erna.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik zou even wat lezen over de form + wat filmpjes kijken en daarna vragen of iemand even kijkt naar je form.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn rack pulls een beetje een goed alternatief voor de deadlift? Die laatste doe ik nu, maar twijfel enorm aan m'n form en ben iedere keer bang dat er iets fout gaat mbt rugNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ze vervangen geenzins een volledige deadlift.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn rack pulls een beetje een goed alternatief voor de deadlift? Die laatste doe ik nu, maar twijfel enorm aan m'n form en ben iedere keer bang dat er iets fout gaat mbt rug![]()
nope, maar ik voel mijn rug wel goed werken en ik vind ze prettiger voor mijn rug dan deadlift. Overigens scheelt vorm niet zo tussen die 2quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze vervangen geenzins een volledige deadlift.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Je mist zo'n beetje de hele benen actie, en een groot deel core.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
nope, maar ik voel mijn rug wel goed werken en ik vind ze prettiger voor mijn rug dan deadlift. Overigens scheelt vorm niet zo tussen die 2
Forum Opties Forumhop: Hop naar: