07.00 uur sowieso. Is wel vroeg, maar je bent dan de hele dag fit en het is gewoon lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Tinos85 het volgende:
Twijfel, morgen om 07:00 uur trainen of om 18:00
200kgquote:Op maandag 14 januari 2013 07:18 schreef RaymondK het volgende:
Zo, ik heb het hele weekend een rush gehad van m'n nieuwe deadlift PR![]()
Ik heb de 200kg gehaald, en nog wel een setje van 2 ook.
Zat echt maanden ergens vast tussen de 170 en de 190, nu een riem gebruikt een paar weken, eindelijk 200kg gehaald![]()
![]()
met riem zonder straps.![]()
Pics van de gymquote:Op dinsdag 15 januari 2013 05:53 schreef Thom90 het volgende:
Zo, weer even een bericht van mijn kant. Hier gaat het trainen echt super.
Echt een massive gym met echt alles qua toestellen en dumbells gaan tot 110 lbs, super chill.
Is nog wel even beetje omrekenen qua gewicht, maar ik train met een Amerikaan hier en dat is ook wel erg relaxed. Trainde thuis eigenlijk altijd alleen.
Vandaag rug getraind om iets van 4 uur, maar later in de les had ik de hele tijd last van spasme in mijn spieren bij m'n lats een beetje, volgens mij heet het back-pumps, best irritant. Is daar iets tegen te doen?

Buitenlandse stages zijn inderdaad erg tof, heb zelf vier maanden in Japan gewoond. Ik trainde toen helaas nog niet, maar van wat ik hoorde waren de gyms daar niet echt geweldigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pics van de gym
Geniet ervan, buitenlandse stages zijn echt iets om naar terug te kijken later. Als je even oud ben als ik.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:42 schreef Snakey het volgende:
[dagboek]
Er waren vanmorgen twee dames in de gym waarvan ik dacht dat ze Engels waren. Ze spreken namelijk engels en spaans. Begonnen ze vanmorgen, waarschijnlijk omdat ze dachten dat niemand het zou begrijpen, een heel verhaal over uitstrijkjes, in het nederlands. [ afbeelding ]
Ik kon het niet laten er wat van te zeggen, in het nederlands...![]()
[/dagboek]
ik studeer forensisch lab. onderzoek, hoorde van wat studiegenoten dat er stages in miami mogelijk zijn, dat word de golds gym hitten danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef seto het volgende:
[..]
Buitenlandse stages zijn inderdaad erg tof, heb zelf vier maanden in Japan gewoond. Ik trainde toen helaas nog niet, maar van wat ik hoorde waren de gyms daar niet echt geweldig
Hahaha, epic! Ik hedde ook een liefdagboekpost:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:42 schreef Snakey het volgende:
[dagboek]
Er waren vanmorgen twee dames in de gym waarvan ik dacht dat ze Engels waren. Ze spreken namelijk engels en spaans. Begonnen ze vanmorgen, waarschijnlijk omdat ze dachten dat niemand het zou begrijpen, een heel verhaal over uitstrijkjes, in het nederlands. [ afbeelding ]
Ik kon het niet laten er wat van te zeggen, in het nederlands...![]()
[/dagboek]
Jij kreeg ook de email?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)wsb3JkZXJ0b3RhYWw%3D
"What seperates you from the boys"
Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!
Met Alpha Muscle proberen we grenzen te verleggen voor Bodybuilders. Resultaten te behalen die normaal niet bereikbaar zijn. Er is maar één uitgangspunt; Massieve spiermassa!
De beste ingrediënten om jou te helpen het ultieme fysiek te ontwikkelen.
sinds wanneer verkopen ze een mix van T3 en test?
Klinkt als een goed product.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef mtchel112 het volgende:
Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!
Met Alpha Muscle proberen we grenzen te verleggen voor Bodybuilders. Resultaten te behalen die normaal niet bereikbaar zijn. Er is maar één uitgangspunt; Massieve spiermassa!
Het is separates Als je Engels gebruikt doe het dan goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef mtchel112 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |