Je reageert binnen 5 min al terwijl het filmpje 24 min duurt.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:35 schreef Questular het volgende:
[..]
eerlijk gezegd motiveert dat filmpje me voor geen meter.
Ego boeit me nietquote:Op maandag 14 januari 2013 17:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach voor je ego kun je beter uitgaan van 20 bij BP
Waarom zou ik het helemaal bekijken als ik al zie, door er doorheen te zappen, dat dit filmpje niet aan mij besteed is?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:45 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Je reageert binnen 5 min al terwijl het filmpje 24 min duurt.
In de gym hebben ze toch wel een Weegschaal?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ego boeit me nietmaar ik kon ook niets op de stang er over terugvinden. En om nou een weegschaal mee te namen
Nooit gezien iig, zal eens vragenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:13 schreef fathank het volgende:
[..]
In de gym hebben ze toch wel een Weegschaal?
je ziet wel waar die curl boys al die maffe oefeningen vandaan halen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:29 schreef jeurse04 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? Beste pre-workout voor mijMet o.a. zyzz, greg plitt, chestbrah, naso ,kai greene, lazar angelov etc...
#Aestethic lifestyle
Progressie in Kgs blijft hetzelfde. Als de bars lichter zijn is je progressie in procenten nog beter. win-win dusquote:Op maandag 14 januari 2013 17:36 schreef tjoptjop het volgende:
Overigens, ik ben altijd uitgegaan van een bar van 20kg, maar ik zie nu net dat ze er ook in 15kg en 18kg zijn. Geen idee welke de sportschool heeft![]()
Dus wellicht zit er nog een voorbehoud in
Jezus dat is een behoorlijk resultaat, netjes man!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:38 schreef Mithras82 het volgende:
Dank zij muscle memory van 16procent bf 92kg naar 99kg 13.8 bf gegaan in 6 maanden#happy
Maar de gym heeft meerdere bars en ik weet niet of die allemaal hetzelfde zijn. Als dat wel het geval is, is er natuurlijk niks aan de handquote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Progressie in Kgs blijft hetzelfde. Als de bars lichter zijn is je progressie in procenten nog beter. win-win dus
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef VeniVidiViciV het volgende:
2. Hoe reageer je als iemand zeg: zo, jij bent groot geworden?
Wauw at 10:17. Je bent wel een baas als je dat kunt!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:29 schreef jeurse04 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? Beste pre-workout voor mijMet o.a. zyzz, greg plitt, chestbrah, naso ,kai greene, lazar angelov etc...
#Aestethic lifestyle
Wees blij, ik heb elke keer behoorlijk wat last.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Twee vragen"
1. Hoe komt het dat ik (bijna) nooit spierpijn heb, zelfs als ik me borsten dood train (nog maar met 10kg DB kan BP.
gebruik dat als brandstof voor de motivatie tank, op naar de 10% ! lekker bezig mennnn, al positieve reacties gehad van je omgeving?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef stinkie het volgende:
OMFG hoe heb ik mijn lijf zo kunnen laten vervallen. Van rete fit naar flat out obese. Mooiste van afgelopen maanden 14kg en 8% bf afvallen is niet eens dat ik er beter uitzie, maar gewoon weer (bijna) een lichaam hebben dat alles aankan. Mijn knie doet het weer, ik ben soepeler, sneller, sterker, stukken rustiger etc.
En dat is pas bij ~18% BF.
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:29 schreef jeurse04 het volgende:
#Aestethic lifestyle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |