lol.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef mtchel112 het volgende:
altijd gegruwelt van havermout, totdat ik las dat stereo er een beetje kaneel doordoet, ik zit het nu op te eten en vind het eigenlijk best lekkerthanks brah!
Lekker hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef mtchel112 het volgende:
altijd gegruwelt van havermout, totdat ik las dat stereo er een beetje kaneel doordoet, ik zit het nu op te eten en vind het eigenlijk best lekkerthanks brah!
Ok. Gaat in principe wel goed, vorige week 1,5 kg kwijt en merk/zie nauwelijks spierverlies. daaribj zorg ik wel gewoon dat ik genoeg eiwitten binnenkrijg. Dacht dat het misschien alleen een extra steuntje in de rug zou zijn om het proces wat te versnellen. Sowieso is genoeg cardio en voeding belangrijker, maar wie weet gaf die dex nét dat kleine beetje extra.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef fathank het volgende:
Ik zou eerst proberen te cutten zonder extra supplementen. Goed op je voeding letten en een beetje cardio. Dan heb je t echt niet nodig, tenzij je erg diep wil gaan richting de 7% bf ofzo imho.
Yep. Weeg altijd 's ochtends als ik de ochtendplas heb gedaan én uiteraard op een lege maag. Zorg gewoon dat ik -400 kcal zit van m'n dagelijkse behoefte en heb 4 x na de KT half uur cardio gedaan op 60-70% van mn HRmax.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef fathank het volgende:
1,5 kg is wel erg veel in een week tijd. Weeg je altijd op hetzelfde moment?
Meten is weten, schrijven is blijven. Je zult er toch echt wat moeite in moeten steken (zeker in het begin..) om resultaat te boeken. Dat is juist het verschil tussen wel of geen resultaat. Fuckarounditis.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:49 schreef IrCute het volgende:
Ik ga denk ik ook maar eens IF proberen, ondanks dat het voor vrouwen niet altijd werkt. Ik ben nooit echt een ontbijter geweest en krijg van ontbijten vaak juist eerder/meer honger.
Voor de mensen die aan IF doen, wat zijn jullie macro verhoudingen en houden jullie je daar precies aan? Ik heb er eerlijk gezegd een hekel aan iedere dag in en uit alles precies bij te houden
Mja, ik heb zeker een dik jaar alles heel strict bijgehouden, dus ik weet nu wel ongeveer wat ik mag hebben. Maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 15:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Meten is weten, schrijven is blijven. Je zult er toch echt wat moeite in moeten steken (zeker in het begin..) om resultaat te boeken. Dat is juist het verschil tussen wel of geen resultaat. Fuckarounditis.
Zeer goed bezig!quote:Op maandag 14 januari 2013 07:18 schreef RaymondK het volgende:
Zo, ik heb het hele weekend een rush gehad van m'n nieuwe deadlift PR![]()
Ik heb de 200kg gehaald, en nog wel een setje van 2 ook.
Zat echt maanden ergens vast tussen de 170 en de 190, nu een riem gebruikt een paar weken, eindelijk 200kg gehaald![]()
![]()
met riem zonder straps.![]()
Ja ik merk dat ik nu ook redelijk aan m'n max zit. De laatste reps van de bench press, quat en overhead press gaan echt met flink wat moeitequote:
Ik kijk niet echt naar macro verhoudingen (ik zie dat het vandaag E40%, K30%, V30% wordt), maar hou het wel elke dag bij, voornamelijk voor totale calorie inname en eiwitten. Het is sowieso aan te raden dit te doen tenzij je alles precies in kunt schatten, wat ik niet kan.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:49 schreef IrCute het volgende:
Voor de mensen die aan IF doen, wat zijn jullie macro verhoudingen en houden jullie je daar precies aan? Ik heb er eerlijk gezegd een hekel aan iedere dag in en uit alles precies bij te houden
Alles tussen pak hem beet 3 en 15 als uitersten tot failure is prima om te doen. Concentreer je op getallen die daartussenin zitten. Zelf zit ik vrijwel altijd tussen 5 en 12. Afwisselen kan, als het je progressie helpt.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef tjoptjop het volgende:
Even wat anders, dumbell row ook naar 3x5 gaan? of op 3x10 houden? Ik heb sowieso de ballen verstand van de reps, volg eigenlijk in deze blind Rippetoe die het over 5 heeft..
Ik pak altijd 4-12 reps, met focus op 8. Pers ik er meer uit is het geweldig maar kan ik er meer als 12 heb ik m toch te licht gepaktquote:Op maandag 14 januari 2013 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alles tussen pak hem beet 3 en 15 als uitersten tot failure is prima om te doen. Concentreer je op getallen die daartussenin zitten. Zelf zit ik vrijwel altijd tussen 5 en 12. Afwisselen kan, als het je progressie helpt.
Ja precies, volgende keer gewoon verzwaren.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik pak altijd 4-12 reps, met focus op 8. Pers ik er meer uit is het geweldig maar kan ik er meer als 12 heb ik m toch te licht gepakt
Ok, dan houd ik vooralsnog 3x5 aan want ik groei nog steeds en als ik merk dat ik wat stagneer dan ga ik er wat mee varieren.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alles tussen pak hem beet 3 en 15 als uitersten tot failure is prima om te doen. Concentreer je op getallen die daartussenin zitten. Zelf zit ik vrijwel altijd tussen 5 en 12. Afwisselen kan, als het je progressie helpt.
eerlijk gezegd motiveert dat filmpje me voor geen meter.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:29 schreef jeurse04 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? Beste pre-workout voor mijMet o.a. zyzz, greg plitt, chestbrah, naso ,kai greene, lazar angelov etc...
#Aestethic lifestyle
3x5 is prima en je boekt er progressie meequote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ok, dan houd ik vooralsnog 3x5 aan want ik groei nog steeds en als ik merk dat ik wat stagneer dan ga ik er wat mee varieren.
Je reageert binnen 5 min al terwijl het filmpje 24 min duurt.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:35 schreef Questular het volgende:
[..]
eerlijk gezegd motiveert dat filmpje me voor geen meter.
Ego boeit me nietquote:Op maandag 14 januari 2013 17:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach voor je ego kun je beter uitgaan van 20 bij BP
Waarom zou ik het helemaal bekijken als ik al zie, door er doorheen te zappen, dat dit filmpje niet aan mij besteed is?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:45 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Je reageert binnen 5 min al terwijl het filmpje 24 min duurt.
In de gym hebben ze toch wel een Weegschaal?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ego boeit me nietmaar ik kon ook niets op de stang er over terugvinden. En om nou een weegschaal mee te namen
Nooit gezien iig, zal eens vragenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:13 schreef fathank het volgende:
[..]
In de gym hebben ze toch wel een Weegschaal?
je ziet wel waar die curl boys al die maffe oefeningen vandaan halen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:29 schreef jeurse04 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? Beste pre-workout voor mijMet o.a. zyzz, greg plitt, chestbrah, naso ,kai greene, lazar angelov etc...
#Aestethic lifestyle
Progressie in Kgs blijft hetzelfde. Als de bars lichter zijn is je progressie in procenten nog beter. win-win dusquote:Op maandag 14 januari 2013 17:36 schreef tjoptjop het volgende:
Overigens, ik ben altijd uitgegaan van een bar van 20kg, maar ik zie nu net dat ze er ook in 15kg en 18kg zijn. Geen idee welke de sportschool heeft![]()
Dus wellicht zit er nog een voorbehoud in
Jezus dat is een behoorlijk resultaat, netjes man!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:38 schreef Mithras82 het volgende:
Dank zij muscle memory van 16procent bf 92kg naar 99kg 13.8 bf gegaan in 6 maanden#happy
Maar de gym heeft meerdere bars en ik weet niet of die allemaal hetzelfde zijn. Als dat wel het geval is, is er natuurlijk niks aan de handquote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Progressie in Kgs blijft hetzelfde. Als de bars lichter zijn is je progressie in procenten nog beter. win-win dus
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef VeniVidiViciV het volgende:
2. Hoe reageer je als iemand zeg: zo, jij bent groot geworden?
Wauw at 10:17. Je bent wel een baas als je dat kunt!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:29 schreef jeurse04 het volgende:
#Aestethic lifestyle
Wees blij, ik heb elke keer behoorlijk wat last.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Twee vragen"
1. Hoe komt het dat ik (bijna) nooit spierpijn heb, zelfs als ik me borsten dood train (nog maar met 10kg DB kan BP.
gebruik dat als brandstof voor de motivatie tank, op naar de 10% ! lekker bezig mennnn, al positieve reacties gehad van je omgeving?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef stinkie het volgende:
OMFG hoe heb ik mijn lijf zo kunnen laten vervallen. Van rete fit naar flat out obese. Mooiste van afgelopen maanden 14kg en 8% bf afvallen is niet eens dat ik er beter uitzie, maar gewoon weer (bijna) een lichaam hebben dat alles aankan. Mijn knie doet het weer, ik ben soepeler, sneller, sterker, stukken rustiger etc.
En dat is pas bij ~18% BF.
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:29 schreef jeurse04 het volgende:
#Aestethic lifestyle
07.00 uur sowieso. Is wel vroeg, maar je bent dan de hele dag fit en het is gewoon lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Tinos85 het volgende:
Twijfel, morgen om 07:00 uur trainen of om 18:00
200kgquote:Op maandag 14 januari 2013 07:18 schreef RaymondK het volgende:
Zo, ik heb het hele weekend een rush gehad van m'n nieuwe deadlift PR![]()
Ik heb de 200kg gehaald, en nog wel een setje van 2 ook.
Zat echt maanden ergens vast tussen de 170 en de 190, nu een riem gebruikt een paar weken, eindelijk 200kg gehaald![]()
![]()
met riem zonder straps.![]()
Pics van de gymquote:Op dinsdag 15 januari 2013 05:53 schreef Thom90 het volgende:
Zo, weer even een bericht van mijn kant. Hier gaat het trainen echt super.
Echt een massive gym met echt alles qua toestellen en dumbells gaan tot 110 lbs, super chill.
Is nog wel even beetje omrekenen qua gewicht, maar ik train met een Amerikaan hier en dat is ook wel erg relaxed. Trainde thuis eigenlijk altijd alleen.
Vandaag rug getraind om iets van 4 uur, maar later in de les had ik de hele tijd last van spasme in mijn spieren bij m'n lats een beetje, volgens mij heet het back-pumps, best irritant. Is daar iets tegen te doen?

Buitenlandse stages zijn inderdaad erg tof, heb zelf vier maanden in Japan gewoond. Ik trainde toen helaas nog niet, maar van wat ik hoorde waren de gyms daar niet echt geweldigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pics van de gym
Geniet ervan, buitenlandse stages zijn echt iets om naar terug te kijken later. Als je even oud ben als ik.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:42 schreef Snakey het volgende:
[dagboek]
Er waren vanmorgen twee dames in de gym waarvan ik dacht dat ze Engels waren. Ze spreken namelijk engels en spaans. Begonnen ze vanmorgen, waarschijnlijk omdat ze dachten dat niemand het zou begrijpen, een heel verhaal over uitstrijkjes, in het nederlands. [ afbeelding ]
Ik kon het niet laten er wat van te zeggen, in het nederlands...![]()
[/dagboek]
ik studeer forensisch lab. onderzoek, hoorde van wat studiegenoten dat er stages in miami mogelijk zijn, dat word de golds gym hitten danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:47 schreef seto het volgende:
[..]
Buitenlandse stages zijn inderdaad erg tof, heb zelf vier maanden in Japan gewoond. Ik trainde toen helaas nog niet, maar van wat ik hoorde waren de gyms daar niet echt geweldig
Hahaha, epic! Ik hedde ook een liefdagboekpost:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:42 schreef Snakey het volgende:
[dagboek]
Er waren vanmorgen twee dames in de gym waarvan ik dacht dat ze Engels waren. Ze spreken namelijk engels en spaans. Begonnen ze vanmorgen, waarschijnlijk omdat ze dachten dat niemand het zou begrijpen, een heel verhaal over uitstrijkjes, in het nederlands. [ afbeelding ]
Ik kon het niet laten er wat van te zeggen, in het nederlands...![]()
[/dagboek]
Jij kreeg ook de email?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)wsb3JkZXJ0b3RhYWw%3D
"What seperates you from the boys"
Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!
Met Alpha Muscle proberen we grenzen te verleggen voor Bodybuilders. Resultaten te behalen die normaal niet bereikbaar zijn. Er is maar één uitgangspunt; Massieve spiermassa!
De beste ingrediënten om jou te helpen het ultieme fysiek te ontwikkelen.
sinds wanneer verkopen ze een mix van T3 en test?
Klinkt als een goed product.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef mtchel112 het volgende:
Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!
Met Alpha Muscle proberen we grenzen te verleggen voor Bodybuilders. Resultaten te behalen die normaal niet bereikbaar zijn. Er is maar één uitgangspunt; Massieve spiermassa!
Het is separates Als je Engels gebruikt doe het dan goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef mtchel112 het volgende:
beter 2 dingen goed doen dan 3 dingen flutquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Denk dat ik SS maar 4x per week ga doen om er weer in te komen.
Ga maar stoppen met vechtsport want dat is echt niet te combineren met studie
Maar er zijn toch mensen die het met hem eens zijn.quote:The laws of logic dictate that I do not actually need to back up my claims — you have to back up yours (the assertion that a barbell squat is safe).
This is true because I am not logically obligated to defend a negative, much like I am not obligated to defend my claim that God *does not* exist. You have no proof that God exists, nor do you have proof that a free standing barbell squat is universally safe, in “good form”, or otherwise.
While I realize that you will run to Google and cite a personally crafted list of studies and statistical research that support your *positive* claim, please try to grasp the idea that studies do not dictate reality, and that correlation does not = causation.
To definitively prove that a free standing barbell squat is fundamentally safe is a monumental task in and of itself, never mind that it’s fundamentally unsafe and bio-mechanically antagonistic, at best.
Hij heeft behoorlijk wat goede punten. De squat is, correct uitgevoerd, een prima full-body oefening. Maar je kunt je benen prima trainen zonder een barbell in je nek.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:41 schreef esv7 het volgende:
...http://www.thedreamlounge.net/barbell-squat-worst-exercise/, niet echt waard om te lezen aangezien die eindigt met:
[..]
Maar er zijn toch mensen die het met hem eens zijn.
quote:24-7-365 June 2, 2012 at 5:27 pm #
no wonder you look like crap, stick to the treadmill cardio bunny
Je kan dan beter ook maar stoppen met bench pressen. Elk jaar sterft er wel ergens iemand onder de bar.quote:Whatever you choose to believe, just understand that the industry is full of people who want to ruffle some feathers and get people talking about them – any publicity is good publicity. Taking a ridiculous stand against something that is easily dissectible with common sense will only work against you.
Ja dat zag ik ook lol.quote:
Nee welnee. Als je zijn boeken leest weet je precies wat hij bedoeld. Gewoon geintjes. Niet squaten: pusy. Leg press: gay.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:59 schreef esv7 het volgende:
En die uitspraken van o.a. Rippetoe zoals als je niet squat ben je een pussy enzo neem ik niet serieus.
Ja dat bedoel ik, dat het geintjes zijn en niet serieus. Heb echter niet zijn volledige boek gelezen.(dit stuk wel)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee welnee. Als je zijn boeken leest weet je precies wat hij bedoeld. Gewoon geintjes. Niet squaten: pusy. Leg press: gay.
Hij doet het overal inderdaad. Ik refereerde naar een boek waar hij zegt dat hij dat soort humor gebruikt omdat hij anders opsomming van hoe alles werkt zou gaan geven waar hij zelf van in slaap zou vallen. Of dood gaan, dat weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:14 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat het geintjes zijn en niet serieus. Heb echter niet zijn volledige boek gelezen.(dit stuk wel)
ik squat maar met de legpress kan ik mijn quads veel lekkerder laten burnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee welnee. Als je zijn boeken leest weet je precies wat hij bedoeld. Gewoon geintjes. Niet squaten: pusy. Leg press: gay.
Ik pak ook af en toe een machine om de boel zonder risico van omvallen / barbell tegen je neus aan te krijgen eens lekker tot failure te isoleren in compoundbewegingen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ik squat maar met de legpress kan ik mijn quads veel lekkerder laten burnen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik pak ook af en toe een machine om de boel zonder risico van omvallen / barbell tegen je neus aan te krijgen eens lekker tot failure te isoleren in compoundbewegingen.
goddank voor de Hammer Strength machines met twee weight stacks in onze gym.
Ja die doe ik ook. Is chill.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt de lekkerste legpress.
Ik hou er wel van om na hard gesquat te hebben me nog even kapot beulen op de leg press.
Aan weerskanten een chick erop en duwen maar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou er wel van om na hard gesquat te hebben me nog even kapot beulen op de leg press.
Squats tot ik bijna niet meer kan (durf nietvoluit te gaan zonder spotter met losse barbell). Dan de rest van de training en benen nog een keer slachten met legpress.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef Snakey het volgende:
Squats is niet alleen een benen oefening uiteraard. Zonder sterke core krijg je geen fatsoenlijk gewicht omhoog. Dat mis je bij de leg press uiteraard, dat je ook je core traint.
Ik doe ook beide trouwens. Lekker effe loos gaan op de leg press is heerlijk.
Waarom?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je twee dingen moest kiezen zou ik eerder voor de vechtsport gaan dan SS. Is toch een stuk praktischer en ik neem aan dat je bij de vechtsport ook explosiviteit en kracht traint. Daar kun je ook een vrij respectabel fysiek mee opbouwen. Al zul je nooit echt een buffel worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Denk dat ik SS maar 4x per week ga doen om er weer in te komen.
Ga maar stoppen met vechtsport want dat is echt niet te combineren met studie
is te weinig manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Aan weerskanten een chick erop en duwen maar.
Omdat ik het lekker vind mijn benen die ene dag in de week helemaal kapot te trainen?quote:
quote:Als je goed gesquat hebt heb je in principe niks aan een leg press. En bij squatten heb je minder kans op rugblessures. Op zo'n leg press krijg je al snel een bolle rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |