Give them hell!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:38 schreef Hiatus het volgende:
Haha ik werd net gebeld door sportcity (gemiste oproep).
Ik belde net terug en kreeg iemand anders aan de lijn.
Ze gaan me zo terugbellen naar aanleiding van de proefles gister.
Kan niet wachten om die shit af te kraken!
eerste health city Gouda was ook zo! Die waren ook echt verbaast dat ik niet wilde trainen. Dat was ook nog eens over meerdere verdiepingen verspreidquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:38 schreef Hiatus het volgende:
Haha ik werd net gebeld door sportcity (gemiste oproep).
Ik belde net terug en kreeg iemand anders aan de lijn.
Ze gaan me zo terugbellen naar aanleiding van de proefles gister.
Kan niet wachten om die shit af te kraken!
schaamtectuur, jeweetzquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Wel vaker gehoord dat er gyms zijn waar je niet in tanktop mag trainen.
De primaire doelgroep is de average joe en huisvrouw die beetje "fit" wil worden i guess.
Te confronterend/intimiderend als je iemand zn gespierde armen kan zien
Iemand die wel de achterliggende gedachte weet?
Kom eens een proefles doen bij HC Aalsterweg in Eindhoven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
eerste health city Gouda was ook zo! Die waren ook echt verbaast dat ik niet wilde trainen. Dat was ook nog eens over meerdere verdiepingen verspreid
OMG HIHI WAT EEN LIEVE JONGE!!! heb je nog se nummr gevraagt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:31 schreef IrCute het volgende:
Omg
Net na mijn laatste set van 5x60 kilo deadlift (new PR) ging ik nog even benchpressen. Was nogal kapot van mijn deadlift sessie en ik begon met een warming-up van 20 kilo, ik lag echter niet goed en verloor mijn balans waardoor de knapste!! man van de sportschool mij moest komen redden, met dat pussygewicht benchpress failen
![]()
![]()
![]()
Nu schaam ik mij dood en voel ik me een stom meisje.
/dagboek
Ander merk proberen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:32 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep. Ik word meestal misselijk van groene thee als ik IF. Koffie daarentegen gaat er prima in.
Bij mijn sportschool is het ook verspreid over twee verdiepingen. Beneden is cardio en apparaten en boven de squat kooi bankjes losse gewichten en wat apparaten als de leg. Press. Vindt het zelf wel lekker omdat ik dan rustig kan squatten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
eerste health city Gouda was ook zo! Die waren ook echt verbaast dat ik niet wilde trainen. Dat was ook nog eens over meerdere verdiepingen verspreid
Nee, ik schaam mij alleen dat ik een benchpress van 20kilo failquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
OMG HIHI WAT EEN LIEVE JONGE!!! heb je nog se nummr gevraagt?
Wat had je dan verwacht? Dat hij je had laten liggen?
Helaas nooit knappe chicks die mij helpen als ik eens faal
Zeg dat je je form aan t trainen bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, ik schaam mij alleen dat ik een benchpress van 20kilo fail
Failen en gered moeten worden met een losse oly stang zonder gewichten is wel een applausje waardquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, ik schaam mij alleen dat ik een benchpress van 20kilo fail
Nouja, ik kwam er zelf ook wel uit, maar hij kwam er al aan gerendquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:37 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Failen en gered moeten worden met een losse oly stang zonder gewichten is wel een applausje waard
Kun je niet gewoon een benchpress stang pakken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef Questular het volgende:
Over deadliften gesproken, mijn sportschool heeft een hoop maar helaas geen plek om te deadlifen met een losse stang, wel hebben ze zo een Smith gevaarte waar de stang tussen 2 van die geleiders zit, is dit ook geschikt bij gebrek aan beter?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef Questular het volgende:
Over deadliften gesproken, mijn sportschool heeft een hoop maar helaas geen plek om te deadlifen met een losse stang, wel hebben ze zo een Smith gevaarte waar de stang tussen 2 van die geleiders zit, is dit ook geschikt bij gebrek aan beter?
precies, gewoon oly stang van bench pakken, netjes onder je schijven een schijf op de grond leggen zodat ze niet beginnen te emmeren dat je de vloer beschadigd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een benchpress stang pakken?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef Questular het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat is het probleem daar is geen ruimte voor, een bepaald gedeelte kan gebruikt worden voor het losse werk en daar is het lastig om een plekje te vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Er is echt wel ruimte te vinden, dat geloof ik gewoon niet. Desnoods ga je voor de smith deadliftenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is het probleem daar is geen ruimte voor, een bepaald gedeelte kan gebruikt worden voor het losse werk en daar is het lastig om een plekje te vinden.
onder de smith.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Er is echt wel ruimte te vinden, dat geloof ik gewoon niet. Desnoods ga je voor de smith deadliften
Zat ik me ook net te bedenken ja, moet te doen zijn (tot je een nieuwe gym gevonden hebtquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
onder de smith.
gewoon smith op z'n hoogste punt zetten, en haaks onder smith gaan staan met de hele handel. Gewoon om een punt te maken.
En anders op de wc?
Precies: waarom (blijven) trainen in een kutgym?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:54 schreef drumstickNL het volgende:
.. of zoek een andere gym die niet zo krap is ingericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |