Waar in Nederland woon je?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef emokid het volgende:
Tegen welke extra kosten loop ik als ik hem ga importeren? En via waar kan ik dat het beste doen? 3 topics van 900 posts doornemen gaat mij iets te veel tijd kosten.. Misschien handig voor in OP?
Ah oke. Je zou naar Duitsland kunnen rijden nadat je hem besteld hebt via de website, tis dus dan alleen 150km rijden.quote:
Ah, maar ouders wonen wel in Hengelo, wat een kwartier van de grens is. Via de Play Store bedoel je dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Je zou naar Duitsland kunnen rijden nadat je hem besteld hebt via de website, tis dus dan alleen 150km rijden.
Mediamarkt: http://www.mediamarkt.de/(...)26863.html?langId=-3quote:Op zondag 13 januari 2013 14:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Ah, maar ouders wonen wel in Hengelo, wat een kwartier van de grens is. Via de Play Store bedoel je dan?
Thanks.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mediamarkt: http://www.mediamarkt.de/(...)26863.html?langId=-3
Levertijd staat nu op onbekend (online) maar een paar dagen geleden nog op '3-4 dagen'.
En de batterij moet zich ook nog wat inleren, dus de duur wordt beter en beter.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Na 20.5u nu op 64%.
Met 38 minuten screenontime
NFC-tag in je spijkerbroek genaaid en gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:42 schreef Rivalo het volgende:
Kan er nog weinig opties voor verzinnen.
Misschien eentje in je broekzak zodat hij niet gaat broekbellen of andere zaken gaat doen.
1tje bij de deur of bij mn fiets zodat als ik naar school ga volume op goede stand gaat en muziek gaat shufflen. Voor de rest: Experimenteren.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NFC-tag in je spijkerbroek genaaid en gaan![]()
Die in de auto is wel handig, maar ik rij nooit op navigatie.
Ja ik ga er ook wat halen. Hoeveel heb jij er gekocht?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
1tje bij de deur of bij mn fiets zodat als ik naar school ga volume op goede stand gaat en muziek gaat shufflen. Voor de rest: Experimenteren.
Hier ook nog Arduino Uno door school (Informatica)quote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb hier zelf nog een Arduino en een Raspberry liggen. Misschien dat ik daar nog iets mee kan verzinnen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook wat halen. Hoeveel heb jij er gekocht?
I saw what you did there.quote:
Er is er maar eentje volgens mij; http://www.samenkopen.net/action_product/133182/717919quote:Op zondag 13 januari 2013 20:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar welke moet je dan kopen? Zijn wel erg cheap ook
En een grotere, klik links op producten.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
I saw what you did there.
[..]
Er is er maar eentje volgens mij; http://www.samenkopen.net/action_product/133182/717919
Ja oke, maar ik ga gewoon die kleine bestelling.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef nodig het volgende:
[..]
En een grotere, klik links op producten.
Oké. Nja ik heb er weinig aan eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
I saw what you did there.
[..]
Er is er maar eentje volgens mij; http://www.samenkopen.net/action_product/133182/717919
Momenteel weet ik het ook nog niet wat ik er allemaal mee kan doen, maar dat zie ik vanzelf welquote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oké. Nja ik heb er weinig aan eigenlijk.
Ligt er aan hoeveel je hem gebruikt heb.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef Rivalo het volgende:
Even een vraagje. Als je bij batterijgebruik kijkt verbruikt Chrome aanzienlijk meer batterij dan elke andere app. Is dit normaal?
Niet heul veel. Niet genoeg om net onder schermgebruik te eindigen als 30% van het batterijgebruik.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je hem gebruikt heb.
Wat is je vraag precies? Heb je die mogelijkheid en vraag je je af of je dat moet doen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:53 schreef Peunage het volgende:
Mijn iPhone 4s ruilen tegen een nieuwe LG Nexus 4? Ik zit een beetje te twijfelen.
haha, ik vraag of ik het moet doen. Maar ik heb de beslissing al genomen, ik ga het doen. Nu wachten op de tegenpartij. Die wil een flinke bijbetaling, maar dat ga ik dus niet doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:57 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Wat is je vraag precies? Heb je die mogelijkheid en vraag je je af of je dat moet doen?
Of is je vraag of iemand hier z'n nieuwe N4 wil ruilen tegen jouw gebruikte iPhone4s?
Nou dan krijg je hem niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
haha, ik vraag of ik het moet doen. Maar ik heb de beslissing al genomen, ik ga het doen. Nu wachten op de tegenpartij. Die wil een flinke bijbetaling, maar dat ga ik dus niet doen.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:01 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nou dan krijg je hem niet.Niemand wil jouw afgedankte 4S in ruil voor de superieure Nexus 4
Al een jaar gebruikt inderdaad. Maar bij normaal gebruik gaat hij meer dan een dag mee.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef nodig het volgende:
Gebruikt tegen nieuw? Uhhhmm ligt eraan hoelang gebruikt hoe veel je moet gaan bijdokken, als jij dat ding al een jaar gebruikt hebt is de batterij al veel minder..
Creditcard.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
Hoe betalen jullie in de play store eigenlijk? vCard?
Ik heb een creditcard aangevraagd bij mijn bank. Ik was eerst tegen creditcards maar bij de card die ik nu heb wordt het geld automatisch aan het eind van elke maand afgeschreven waardoor ik dus geen rente hoef te betalen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
Hier ook Creditcard. Maar ik koop eigenlijk nauwelijks iets in de Play Store...quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
Ik via 3vcash ja. Werkt prima, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
Ik heb ze binnen en moet zeggen dat ik dit wel heel leuk speelgoed vindquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, zat nog niet bij de post. Morgen denk ik.
Ik heb de app al geïnstalleerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:06 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik heb ze binnen en moet zeggen dat ik dit wel heel leuk speelgoed vind
Houd ons hier even van op de hoogte. Ik ben wel benieuwd naar wat mensen bedenken voor die NFC tags. Ik heb er ook nog 9 overquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:01 schreef Pino112 het volgende:
Joah ik heb ze ook.
Nu nog goede dingen verzinnen
Nice ik heb hem ook besteld, en hoe zit hij om je toestel?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Rearth Ringke case binnenErg nice!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij goed, volumeknoppen zit het zwakste schakel maar sluit ook gewoon goed aan. Hij gaat er echt niet afvallen, het eraf doen is al lastig zatquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:10 schreef Srbin het volgende:
[..]
Nice ik heb hem ook besteld, en hoe zit hij om je toestel?
Perfect. Echt, zit als gegotenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:10 schreef Srbin het volgende:
[..]
Nice ik heb hem ook besteld, en hoe zit hij om je toestel?
6 dagen hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:06 schreef Xu het volgende:
Hoelang deed jullie Ringke Rearth erover om in Nederland te komen? Ik heb hem net besteld
Beter bel je gewoon de dichtsbijzijnde MM op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb de mediamarkt.de site in mijn favorieten gezet. Zodra hij weer beschikbaar is ga ik reserveren, wachten en naar Duitsland rijden.
Das vrij snel, ik hoop dat ik hem snel binnenkrijg. Mag ook wel voor $8.68 shipping alleen alquote:
Dat doet de app Profile Scheduler toch ook al?quote:Tag bij de PS3 en automatisch bericht naar je vaste game vrienden dat je online gaat.
Tag in de auto en automatisch navigatie app starten, geluid harder en WIFI uit.
Tag bij je nachtkastje en automatisch op stil, alarm aan en data uit.
En zo zijn er nog veel meer toepassingen te bedenken.
Volgens mij kon het alleen maar contant bij afhalen toen ik bestelde? Alleen bij Saturn was je verplicht om vooraf te betalen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Voor de mensen die bij mediamarkt Duitsland hebben gereserveerd, kun je reserveren, hem ophalen en dan contant in de winkel betalen? Als ik heb bestel via internet en dan op afhalen klik, dan bieden ze volgens mij alleen online betaalmethoden aan. Paypal is opzich geen probleem, maar kan het ook contant?
Hoe heb je hem gereserveerd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij kon het alleen maar contant bij afhalen toen ik bestelde? Alleen bij Saturn was je verplicht om vooraf te betalen.
En die andere 2 mogelijkheden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hoe heb je hem gereserveerd?Ik doe hem in het winkelwagentje, ga "naar de kassa", selecteer afhalen bij de mediamarkt en dan biedt hij 4 betalingsmethoden aan waaronder Paypal en creditcard.
Jij had ook voorbesteld toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij kon het alleen maar contant bij afhalen toen ik bestelde? Alleen bij Saturn was je verplicht om vooraf te betalen.
Denk dat het toen idd anders was omdat we gewoon dus konden pinnen in de winkel en vooraf niet hoefden te betalen.quote:
Nodig kwam met 400 cash aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat het toen idd anders was omdat we gewoon dus konden pinnen in de winkel en vooraf niet hoefden te betalen.
Ik was bang dat mijn pinpas kuren ging vertonen in het buitenland dus nog geld getapt onderwegquote:
Het zijn er 3 blijkt. "Sofortüberweisung, geschenkkarte en Finanzierung :Squote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:48 schreef nodig het volgende:
[..]
En die andere 2 mogelijkheden?
Misschien dat ze het nu veranderd hebben?
Nee niet bij mij..quote:Op zondag 20 januari 2013 04:42 schreef Vanyel het volgende:
WTF. Gisteravond een keer tijdens t internetten en net weer compleet uit het niks een zwart scherm met oplichtend nexuskruis (ja hoe noem je het). Telefoon uitgevallen en binnen 30 seconden weer gewoon aan, met alle tabs nog open. Bekend probleem?
1 keer gehad, had toen mijn foon 10 minuten. Schrok me dood. Daarna niet meer gehad.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:42 schreef Vanyel het volgende:
WTF. Gisteravond een keer tijdens t internetten en net weer compleet uit het niks een zwart scherm met oplichtend nexuskruis (ja hoe noem je het). Telefoon uitgevallen en binnen 30 seconden weer gewoon aan, met alle tabs nog open. Bekend probleem?
Ja gebeurt mij ook, maar slechts zeer sporadisch (eens in de zoveel maanden bij bovengemiddeld gebruik van de telefoon). Ik stoor me er niet zo aan want hij is zo weer gebruiksklaar en het komt toch nauwelijks voor. Een oorzaak heb ik echter nog niet kunnen vinden, vooral ook omdat het moeilijk reproduceerbaar is (het lijkt op willekeurige momenten te gebeuren). Het vreemde is wel dat het zeer onverwacht gebeurt altijd. Bij een forceclose merk je het bijvoorbeeld wel omdat apps dan vaak blijven hangen ofzo of de telefoon wordt zeer traag vlak voor er een forceclose komt. Maar bij dit probleem merk je niets, hij doet gewoon zoals ie altijd is en dan van het ene op het andere moment zie je het bootscherm (die gekleurde X)quote:Op zondag 20 januari 2013 04:42 schreef Vanyel het volgende:
ik ook niet... pas sinds 4.2.1.. wat trouwens gewoon ruk is 4.1.2 liep al een zonnetje.. nu kuurt ie af en toe.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het met eerdere androids nooit gehad.
Wat bedoel je? Ik bedoel dat hij slechts 1x per 3-6 maanden dat probleem vertoont bij mij. Ik zit er verder dus niet zo mee aangezien de telefoon verder ideaal is, al vind ik em soms wel wat traag worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Vanyel het volgende:
Eens in de zoveel maanden? Ben je er al zo aan gewend?
Google wel, LG niet. Die verkopen (en produceren) liever het broertje van de N4 die ze onder eigen naam verkopen omdat daar meer winst op zit.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:28 schreef Xu het volgende:
Met de huidige beschikbaarheid lijkt het wel alsof Google geen zin meer heeft om de Nexus 4 nog te verkopen.
Ik had het over de Nexus 4 en ging ervan uit dat dat bij jou ook zo was. Agz die pas (bij mijn weten) sinds december op de markt is, zal dat wel niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik bedoel dat hij slechts 1x per 3-6 maanden dat probleem vertoont bij mij. Ik zit er verder dus niet zo mee aangezien de telefoon verder ideaal is, al vind ik em soms wel wat traag worden.
Oh ja haha ik had het over mijn Galaxy Nexus, had niet door dat het over de N4 ging omdat ik ook het GN topic volg en dacht dat ik daarin aan het posten wasquote:Op maandag 21 januari 2013 14:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had het over de Nexus 4 en ging ervan uit dat dat bij jou ook zo was. Agz die pas (bij mijn weten) sinds december op de markt is, zal dat wel niet.
Blijft mijn toestel lekker exclusief, heb ook nog niemand zien lopen met een Nexus 4, alleen maar iPhone boy's. Want dat is in en wil iedereen hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:28 schreef Xu het volgende:
Met de huidige beschikbaarheid lijkt het wel alsof Google geen zin meer heeft om de Nexus 4 nog te verkopen.
En daarom heb ik dus een pouchquote:Op maandag 21 januari 2013 18:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Blijft mijn toestel lekker exclusief, heb ook nog niemand zien lopen met een Nexus 4, alleen maar iPhone boy's. Want dat is in en wil iedereen hebben.
Heb hem sinds een week weer uit de ringlke case gehaald omdat ik sim moest vervangen (die uiteraard ook niet werkte) vind hem naakt toch een stuk lekkerder. Maarja dan is ie niet beschermd...
Maar dan moet ik hem daar telkens uithalen en dat vind ik ook niet heel erg praktisch. Wel leuk als je telkens op een vaste plek zit (op kantoor ofzo) en hem maar 1x eruit haalt op een dag en de rest van je dag op je bureau legt.. Maar op school is het niet erg praktisch.quote:
Gewenningquote:Op maandag 21 januari 2013 18:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan moet ik hem daar telkens uithalen en dat vind ik ook niet heel erg praktisch. Wel leuk als je telkens op een vaste plek zit (op kantoor ofzo) en hem maar 1x eruit haalt op een dag en de rest van je dag op je bureau legt.. Maar op school is het niet erg praktisch.
Maar hoevaak haal jij op een dag je Nexus uit je broekzak? Denk dat ik me compleet ga ergeren aan een ''dubbele'' broekzak.quote:
Op een normale schooldag?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar hoevaak haal jij op een dag je Nexus uit je broekzak? Denk dat ik me compleet ga ergeren aan een ''dubbele'' broekzak.
Hmm ik haal hem net als vanyel ook heel vaak uit mijn broekzak, voor de tijd heb ik dan wel weer een horlogequote:Op maandag 21 januari 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op een normale schooldag?
's Ochtends bij de bushalte, in de bus, de weg van bus naar school, op school verscheidene keren (lees: als we van lokaal verhuizen gaat ie er in en in het andere lokaal er weer uit) en daarna het omgekeerde verhaal qua bus. En dan thuis ook nog een aantal keer.
Best vaak dus, weet het precieze aantal niet.
Bumper en minder kwetsbaar? Mwah, die zit alleen om de randen toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik trek dat ding ook 100 keer per dag uit mijn zak, al is het maar om de tijd te zien. Daarom nooit een pouch voor mij (en lelijk). Omdat ik de telefoon ook wil kunnen zien ook geen case.
Dus nu voor het eerst een bumper. Stuk minder kwetsbaar, maar zelfs nu al minder mooi.
Maar dan heb je alsnog geen bescherming als ie valt?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bumper en minder kwetsbaar? Mwah, die zit alleen om de randen toch?
Die pouch heb ik er alleen maar omheen zitten als ie in mn broekzak zit, dus dat zie ik toch niet. Lelijk weet ik dus niet![]()
Hij valt niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan heb je alsnog geen bescherming als ie valt?
Dat weet je niet, daarom heb ik ook een hoesje.quote:
Ik ga er dermate mee om dat het me de afgelopen 4.5 jaar nog niet is voorgekomen dat een telefoon van een hoogte is gevallen dat ie een potentiele kandidaat is voor een enkeltje naar de afvalbak.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat weet je niet, daarom heb ik ook een hoesje.
Waarom pouch in broekzak? Bang voor krassen of iets dergelijks?
Aha, oki!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga er dermate mee om dat het me de afgelopen 4.5 jaar nog niet is voorgekomen dat een telefoon van een hoogte is gevallen dat ie een potentiele kandidaat is voor een enkeltje naar de afvalbak.
En ja, krassen maar ook tegen stoten enz.
Yep. Dat betekent dus dat ik hem gewoon overal op kan leggen zonder direct krassen in mijn glas te krijgen (met 2 weken normaal gebruik had ik die wel van schuiven op tafels etc), dat ie niet overal vanaf schuift wegens glad glas en daardoor valt en dat ie een beetje extra veerkracht heeft als ik hem (weer eens) gewoon uit mijn handen, broek, whatever laat vallen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bumper en minder kwetsbaar? Mwah, die zit alleen om de randen toch?
Die pouch heb ik er alleen maar omheen zitten als ie in mn broekzak zit, dus dat zie ik toch niet. Lelijk weet ik dus niet![]()
Om deze redenen ook gister een pouch besteld: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00AHXRFWQquote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga er dermate mee om dat het me de afgelopen 4.5 jaar nog niet is voorgekomen dat een telefoon van een hoogte is gevallen dat ie een potentiele kandidaat is voor een enkeltje naar de afvalbak.
En ja, krassen maar ook tegen stoten enz.
24u je telefoon uit of hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
Screenprotectors binnen terwijl ze juist gister nieuwe hadden gestuurd omdat ze maar niet aankwamen.
Gelijk erop gedaan, nu 24 uur lang drogen.
Ja, leg hem gewoon 24 uur stil en uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
24u je telefoon uit of hoe bedoel je?
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja, leg hem gewoon 24 uur stil en uitScreenprotector installeren is een heel gedoe
Ik hou het wel uit, al zie ik nu al wat kleine bubbeltjes waar ik het vermoeden heb dat er stof achterzitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Ik zou dat trouwens niet eens volhouden, 24u uit laten. Heb ik trouwens met m'n SGS ook niet gedaan, zie het nut er niet van in.
Ook de Invisible Shield? Genoeg vloeistof op je vingers + scherm + laagje spuiten en er gaat niks fout.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik hou het wel uit, al zie ik nu al wat kleine bubbeltjes waar ik het vermoeden heb dat er stof achterzit
Mediamarkt. Weet niet of langsgaan slim is als ie niet op voorraad is. Evt dus even bellen of anders op de site kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Landgeld het volgende:
Heb dit topic een tijdje niet meer gevolgd, ben benieuwd waar de telefoon nu redelijk te krijgen is. Mediamarkt lees ik? Ik woon in omg. Nijmegen dus een ritje Duitsland is te maken? Tevens heb ik een kennis die in Duitsland woont en eventueel iets zou kunnen bestellen.
Wat is handig...
Laagje spuiten op het scherm zelf? Was geen goed plan volgens de application uitleg van bestskinsever (daar heb ik hem ook van) Heb wel wat over mijn vingers gegoten inderdaad en eerst achterkantje gedaan om te oefenenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook de Invisible Shield? Genoeg vloeistof op je vingers + scherm + laagje spuiten en er gaat niks fout.
Scherm ja. Als het goed is is dat geen chemische zooi hoor dus er kan niks mis mee gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Laagje spuiten op het scherm zelf? Was geen goed plan volgens de application uitleg van bestskinsever (daar heb ik hem ook van) Heb wel wat over mijn vingers gegoten inderdaad en eerst achterkantje gedaan om te oefenen
Moest het goedje zelf maken met water en afwasmiddel héquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scherm ja. Als het goed is is dat geen chemische zooi hoor dus er kan niks mis mee gaan.
Die van mij zit er perfect op.
Oh, echt waar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Moest het goedje zelf maken met water en afwasmiddel hé
Bestskinsever doet aan minimal verpakking, gewoon in een envelop en hopakeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, echt waar?.
Zagg doet er een flesje bij waarmee je het er zo op sprayt.
Ik had het LG-laagje eraf gehaald en meteen de IS erop gedaan. 0 stof.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Bestskinsever doet aan minimal verpakking, gewoon in een envelop en hopakee
Opzich geen probleem om het zelf te maken hoor maar het blijft een gedoe om het schermpje stofvrij te hebben op het moment van toeslaan
Had ik bij de achterkant wel gedaan maar de voorkant heeft het niet zolang overleefdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het LG-laagje eraf gehaald en meteen de IS erop gedaan. 0 stof.
Herkenbaar, en hem dan gewoon niet willen oprapen om de evt schade niet te hoeven zienquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:04 schreef dutchdevil het volgende:
Net bijna een hartverzakking gekregen: stond in de lokale albert heijn, wilde mijn telefoon pakken en toen gleed hij uit mijn handen op de grond! Hij viel plat op de achterkant. Mijn hart sloeg een keer over, kreeg het heel warm en heb voorzichtig mijn N4 opgepakt en nagekeken. Helemaal géén schade, géén krasje!![]()
Heb een hoesje besteld voor mijn Nexus, hoop dat hij snel binnen is
Welke versie is dat? 8 GB of 16GBquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:31 schreef Peunage het volgende:
Hij is weer terug op de website van mediamarkt voor 395. Bij Saturn.de kost hij nog 419
16.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Welke versie is dat? 8 GB of 16GB
Ik zoek die van 8 GB voor ik meen 300 e
Ja ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Iemand ervaring met Zagg invisible shield?
Geen idee.quote:Is die echt zoveel beter dan andere screen protectors?
Dat ligt er aan welke je koopt.quote:Ook een mooi voordeel dat het om de hele telefoon zit.
Daar zullen ze niet over liegenquote:Mooie verkooppraatjes op de site met military grade enzo,
Heb dus geen vergelijkingsmateriaal.quote:maar wil wel graag weten of deze in de realiteit ook zoveel beter is.
Oke, verder gewoon tevreden over? Geen verkleuringen ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik.
[..]
Geen idee.
[..]
Dat ligt er aan welke je koopt.
[..]
Daar zullen ze niet over liegen.
[..]
Heb dus geen vergelijkingsmateriaal.
Ik heb er ervaring mee en ik vind hem juist de minste van de soortgelijke skins. De bodyguardz full body skin voelt veel beter aan. En bestskinsever biedt hetzelfde voor minder dan een derde van de prijs.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Iemand ervaring met Zagg invisible shield? Is die echt zoveel beter dan andere screen protectors?
Ook een mooi voordeel dat het om de hele telefoon zit. Mooie verkooppraatjes op de site met military grade enzo, maar wil wel graag weten of deze in de realiteit ook zoveel beter is.
Verzendkosten zijn ook maar 12 euro ofzo vanuit Nordhorn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef hollowman het volgende:
Als iemand heengaat mag die er ook 1 voor mij meenemen! betaal ik mee aan de onkosten die gemaakt worden!
Heb je ze alle drie op je N4 gehad?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee en ik vind hem juist de minste van de soortgelijke skins. De bodyguardz full body skin voelt veel beter aan. En bestskinsever biedt hetzelfde voor minder dan een derde van de prijs.
Nee, ik heb ze alledrie in de loop der jaren op een iPhone gehad. Uiteindelijk ben ik tot voor kort gebleven bij bestskinsever vanwege de onverslaanbare prijs/kwaliteit-verhouding en de goede uitsnede.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je ze alle drie op je N4 gehad?
Ik had trouwens geluk met de Zagg, heb er 2 voor de prijs van 1 gehaald.
Ik kan niet nederland selecteren tijdens bestel proces?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn ook maar 12 euro ofzo vanuit Nordhorn.
Je moet gewoon even contact opnemen met de Mediamarkt. De meesten spreken wel Engels. Ze kunnen je per mail een factuur sturen waarmee je via standaard bankoverschrijving kunt betalen. Ze willen hem ook best verzenden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:55 schreef hollowman het volgende:
[..]
Ik kan niet nederland selecteren tijdens bestel proces?
Pics.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:01 schreef harmenst het volgende:
Heb een kleine barst in de achterkant van mijn Nexus ontdekt. Waarschijnlijk door temperatuur verschil, is nergens tegen aan gevallen!
Geen idee als ze nep of echt zijn, als ik ze heb zal ik het wel even melden, en ook als ze compatible zijn met de Nexus 4, als het goed is wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef enilnomrow het volgende:
WTF? Waarom kosten die Noisehush NX80 oordopjes op eBay 15 USD en op de website van noisehush 70 USD?
Mis ik iets?
Oh, en is de afstandsbediening/mic van die oordopjes compatible op een manier dat de iPhone-dopjes met de iPhone zijn? Dat mis ik namelijk nog wel een beetje op m'n Nexus.
Alle hoofdtelefoons met één knopje die op de iPhone werken zouden ook op de nexus moeten werken. LG en Apple gebruiken namelijk dezelfde indeling voor de plug. Zo heb ik een hoofdtelefoon gemaakt voor Apple producten die voorheen niet werkte op een Sony telefoon, maar nu perfect werkt op de nexus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef enilnomrow het volgende:
WTF? Waarom kosten die Noisehush NX80 oordopjes op eBay 15 USD en op de website van noisehush 70 USD?
Mis ik iets?
Oh, en is de afstandsbediening/mic van die oordopjes compatible op een manier dat de iPhone-dopjes met de iPhone zijn? Dat mis ik namelijk nog wel een beetje op m'n Nexus.
Via de website.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waar kan je het makkelijkste Zagg InvisibleSHIELD halen?
Via eBay gaat ook makkelijk en snel!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waar kan je het makkelijkste Zagg InvisibleSHIELD halen?
Krijg je dr zo n spuit dingetje bij?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Krijg je dr zo n spuit dingetje bij?
yep, 553 euro nu!! Schandaligquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Top, gelijk ook een Poetic Bumper gekocht... Ben als de dood dat dat ding kapot valt
Overigens: Belsimpel.nl is duurder geworden?
Hmm, ik heb nog een iPhone-koptelefoon liggen, maar die kan alleen pauzeren. Zouden de volumeknoppen het ook moeten doen volgens jou? Want dan kan het aan mijn oordopjes liggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef Xu het volgende:
[..]
Alle hoofdtelefoons met één knopje die op de iPhone werken zouden ook op de nexus moeten werken. LG en Apple gebruiken namelijk dezelfde indeling voor de plug. Zo heb ik een hoofdtelefoon gemaakt voor Apple producten die voorheen niet werkte op een Sony telefoon, maar nu perfect werkt op de nexus.
1x is play/pausequote:Op maandag 28 januari 2013 11:10 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog een iPhone-koptelefoon liggen, maar die kan alleen pauzeren. Zouden de volumeknoppen het ook moeten doen volgens jou? Want dan kan het aan mijn oordopjes liggen.
Bedankt voor je antwoord! Gek genoeg doete knop die dingen wel, maar heel vreemd - soms moet ik vier keer klikken voor er iets gebeurt.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Xu het volgende:
[..]
1x is play/pause
2x is next
3x is previous
Volume knoppen zullen niet gaan werken op de Nexus en veel andere toestellen. Volume knoppen werken enkel op Apple producten (en een aantal Samsung producten). De techniek erachter is namelijk alleen hardwarematig toe te passen.
Je zal het dus moeten doen met een hoofdtelefoon met 1 knopje en een microfoon. Er bestaan echter wel apps die meerdere functies kunnen toekennen aan je ene knopje. Click-and-hold kan bijvoorbeeld je volume harder zetten etc.
N4 kopen dan. Die S3 verkoopt nu nog welquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Klonk het volgende:
aarrghhhh, bij de MM in Krefeld (net over de grens bij mij) hebben ze hem op voorraad, heb nu een S3 waar ik eigenlijk wel tevreden mee ben maar de nexus 4 blijft me roepen
Nexus 4 heeft geen uitbreidbaar geheugen hea! Kan een groot gemis zijn voor sommige gebruikers!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Klonk het volgende:
aarrghhhh, bij de MM in Krefeld (net over de grens bij mij) hebben ze hem op voorraad, heb nu een S3 waar ik eigenlijk wel tevreden mee ben maar de nexus 4 blijft me roepen
fuck ja, helemaal vergeten, heb er nu een 32 gig kaart inhangen en de 16 gig op de foon heb ik ook al vol zittenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:06 schreef Xu het volgende:
[..]
Nexus 4 heeft geen uitbreidbaar geheugen hea! Kan een groot gemis zijn voor sommige gebruikers!
ik zit veel in Duitsland en dan wordt streamen van al mijn muziek een duur geintjequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef Waffle het volgende:
Ik mis die SD slot eigenlijk helemaal niet. Waar ik hem eerst altijd vol zette met muziek, stream ik nu mooi vanaf soundcloud. Ik moet nog wel een keer uitzoeken hoe ik het kan doen met Google Music, maar goed.
hoe bevalt die?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef ExTaxi het volgende:
Vandaag ook de Nexus 4 gekocht in Nordhorn.
Waarom kruisen ze bij de stempel van 2 jaar garantie "NEE" aan?
Omdat je dat niet gekozen hebt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef ExTaxi het volgende:
Vandaag ook de Nexus 4 gekocht in Nordhorn.
Waarom kruisen ze bij de stempel van 2 jaar garantie "NEE" aan?
Omgewisseld bij de Vodafone-winkelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef ExTaxi het volgende:
Oh natuurlijk! Standaard is dan 1 jaar en je kunt nog een jaar extra kopen?
Ik heb 'm nog niet in gebruik aangezien ik nog geen microsim heb.
Knippen jullie 'm zelf op maat of bestel je echt een microsim?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
Niet zelf knippen kan je alleen maar trammelant mee krijgen.
Denk daar zelf eigenlijk ook aan, misschien wel door een heel zacht tikje omdat het op een zwak gedeelte is? Dichtbij speaker en rand?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Peunage het volgende:
Dat denk ik ook. Misschien onbewust ergens tegenaan gestoten? Want dat lijkt er meer op.
Jep, heb ik ook. CM10.1.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
bumpje.
Werkt bluetooth bij jullie? Als ik het aan wil zetten, gaat het meteen weer uit...
Ja, werkt.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
bumpje.
Werkt bluetooth bij jullie? Als ik het aan wil zetten, gaat het meteen weer uit...
Inmiddels 3 dagen in gebruik en het is een geweldig apparaat.quote:
Dat laatste kan ik niet beantwoorden omdat ik die amper geinstalleerd gehad hebquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe is de battery life nu? Beter dan met de stock ROM?
Dat heb ik ook, maar alleen als ik de telefoon onlangs in de vliegtuigstand gehad heb. Als ik mijn telefoon dan opnieuw opstart werkt het wel weer gewoon. Daarom zet ik mijn telefoon voortaan altijd op stil (geen geluid, geen trilstand) als ik ga slapen terwijl ik eerst altijd de vliegtuigstand gebruikte.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
bumpje.
Een week ongeveer, kan natuurlijk verschillen per situatie, belangrijker is wanneer het daadwerkelijk verstuurd is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voor die rinke rearth case binnen was?
Ik heb nu een week geleden besteld, en hij is nog steeds (vanaf vorige week vrijdag!) in Dallas.
Vorige week donderdag besteld. Maar dan zal hij nog wel komen, gingen alleen alarm belletjes rinkelen omdat hij volgens de tracking nog in Dallas was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:08 schreef Xu het volgende:
[..]
Een week ongeveer, kan natuurlijk verschillen per situatie, belangrijker is wanneer het daadwerkelijk verstuurd is.
Hmm, die van mij ging volgens de tracking in 2 dagen van Dallas naar Chicago, daar is hij waarschijnlijk op het vliegtuig gegaan en vervolgens niets meer van de tracking gehoord/gezien. Wel netjes aangekomen een paar dagen later. Tracking doet het waarschijnlijk alleen binnen de grenzenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Vorige week donderdag besteld. Maar dan zal hij nog wel komen, gingen alleen alarm belletjes rinkelen omdat hij volgens de tracking nog in Dallas was.
Nog even geduld dus.
Ziet er goed uit. Even kijken wat ze op XDA zeggen, misschien morgen maar proberen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:35 schreef Rivalo het volgende:
Deze rom ziet er wel heel erg leuk uit:
!
Klopt, daarom heb ik dat dus op dag 1 gedaan.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:28 schreef Rivalo het volgende:
Ik moet mijn telefoon nog unlocken. Maar dan ben je alles weer kwijt enzo...
Dat zou kunnen jaquote:Op zondag 10 februari 2013 19:40 schreef Catch22- het volgende:
Je apps enzo kan je toch in een backup gooien?
Wat backupt hij dan niet? Wat ben je precies kwijt?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef Rivalo het volgende:
Ehh, geen meer nu ik er achter ben gekomen dat de backup functie van de toolkit zwaar uitgebreid is.
Edit: Hij backupt dus alleen de apps + data de rest is weg..
Nee. Ik las zelfs dat Galaxy en N7 voor gaan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Is al iemand van jullie geupdate naar 4.2.2? Hij schijnt uitgerold te worden deze dagen.
Zo te zien wel. Jammer. Al is het niet echt een grote update, maar ik zie wel een paar dingetjes die ik graag zou willen hebben (WiFi-toggle in the Quick Settings-bar bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nee. Ik las zelfs dat Galaxy en N7 voor gaan?
Ik zie het vanzelf wel als ie gemerged wordt in CM10.1.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Is al iemand van jullie geupdate naar 4.2.2? Hij schijnt uitgerold te worden deze dagen.
Nexus 4 helaas niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Ja is een microSIMquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef stoereboii het volgende:
Weet iemand of ik de simkaart in mn galaxy ace kan gebruiken in een nexus 4? Volgens mij is dat een andere toch?
Je kan hem knippen, laten knippen, of een nieuwe halen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan ik die gewoon knippen of zou ik beter gewoon een nieuwe bestellen?
Is idd 5 euro archiefkosten, ik zal het eerst zelf es proberenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je kan hem knippen, laten knippen, of een nieuwe halen.
Het laatste is het makkelijkste, het eerste het goedkoopst, het tweede het lastigst.
Probeer dit eens: Instellingen -> Apps -> Alles en dan zoeken naar google framework services. Druk op (Gegevens wissen ->) 'Nu Stoppen' en dan 'Gegevens wissen'. Dan naar Instellingen -> Over de Telefoon -> systeemupdates de update zal tevoorschijn komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier nog geen update. Kan hem nog niet vinden
Let wel op dat als je dit doet, je push notifications niet helemaal meer werken zoals het hoort...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Probeer dit eens: Instellingen -> Apps -> Alles en dan zoeken naar google framework services. Druk op (Gegevens wissen ->) 'Nu Stoppen' en dan 'Gegevens wissen'. Dan naar Instellingen -> Over de Telefoon -> systeemupdates de update zal tevoorschijn komen.
Zelf had ik dit niet nodig, maar hoor van veel mensen dat dit werkt.
Wist ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Let wel op dat als je dit doet, je push notifications niet helemaal meer werken zoals het hoort...
(overigens heb ik hem ook via bovenstaande gedaan, geeft alleen problemen met bereik van het vodafone netwerk, zie ook deze link)
Vreemdquote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Maar goed, vriend van mij heeft het ook zo gedaan: En volgens mij geen enkel probleem met push-notificaties.
Edit: Even nagevraagd, geen problemen of wat dan ook.
Maar in je bron staat ook dat de problemen zowel bij een OTA als bij een sideload kunnen plaatsvinden?quote:
Ook op die manier gedaan en nergens last van met Bliep (netwerk van t-mobile)quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Let wel op dat als je dit doet, je push notifications niet helemaal meer werken zoals het hoort...
(overigens heb ik hem ook via bovenstaande gedaan, geeft alleen problemen met bereik van het vodafone netwerk, zie ook deze link)
Gebruik het alleen voor het weer.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef stoereboii het volgende:
Gebruiken jullie Google Now eigenlijk veel? Het lijkt me wel een leuk iets met potentie maar ik denk dat je er momenteel niet echt zoveel mee kan als in de VS?
zeker niet in Belgie/Nederland
Ik gebruik het vooral voor navigatie naar afspraken. Google Now zegt wanneer ik weg moet en hoe ik het best kan rijden en kijkt daarbij naar het verkeer (dus of het druk is of niet).quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef stoereboii het volgende:
Gebruiken jullie Google Now eigenlijk veel? Het lijkt me wel een leuk iets met potentie maar ik denk dat je er momenteel niet echt zoveel mee kan als in de VS?
zeker niet in Belgie/Nederland
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef harmenst het volgende:
[..]
Ik gebruik het vooral voor navigatie naar afspraken. Google Now zegt wanneer ik weg moet en hoe ik het best kan rijden en kijkt daarbij naar het verkeer (dus of het druk is of niet).
Oh ok, zou het wel handig vinden voor bus en trein maar daarvoor hebben die instanties zelf ook apps. Zelf ben ik pas 15 dus qua wegen etc boeit het voor mij iets minder. Lijkt me ook wel leuk als ik me even verveelquote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebruik het alleen voor het weer.
De weg naar huis vanaf school pakt ie maar half, kent een lading buslijnen niet.
Geen CM-gebruiker dus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:00 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam er vorige week achter dat Power + Volume Down screenshots neemt..
Oh okequote:Op donderdag 21 februari 2013 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een Nexus gehaald om los te geraken van custom ROMs.
Die krijg je dus direct van Google. We zeggen hetzelfde geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke.
Ik juist de N4 omdat er zo snel een geüpdatete ROM voor verschijnt.
Jupquote:Op donderdag 21 februari 2013 06:33 schreef Vanyel het volgende:
Pino heeft het over geüpdatete custom roms, niet android ota.
Uhm niet echt, elk apparaat is anders en dus per apparaat is een 'andere' CMquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:02 schreef zarGon het volgende:
Dat snap ik, maar CM is toch apparaat-onafhankelijk?
(En gebaseerd op officiële Android-versies. Snap dus niet hoe dat een pluspunt is bij een Nexus.)
De vraag was te groot en NL werd overgeslagen, is wat ik gelezen heb.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik bedoel dat hij slechts 1x per 3-6 maanden dat probleem vertoont bij mij. Ik zit er verder dus niet zo mee aangezien de telefoon verder ideaal is, al vind ik em soms wel wat traag worden.
[..]
Google wel, LG niet. Die verkopen (en produceren) liever het broertje van de N4 die ze onder eigen naam verkopen omdat daar meer winst op zit.
Het aanbod was te klein ja, maar LG had er ook voor kunnen kiezen om minder Optimus G's te maken en meer Nexus 4 telefoons (aangezien die twee telefoons vrijwel gelijk zijn intern) maar dat hebben ze niet gedaan. Hun winst zou dan wel lager zijn maar ze zouden wel een enorme boost in populariteit en bekendheid kunnen krijgen maar daar hebben ze niet voor gekozen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
De vraag was te groot en NL werd overgeslagen, is wat ik gelezen heb.
Ik zie sowieso amper iemand met de Optimus G rondlopen, denk niet dat het echt verkoopt. Maar als ze de Nexus 4 hadden uitgebracht hier denk ik wel dat heel veel mensen hem genomen hadden plus LG had een flinke tik kunnen uitdelen aan Samsung omdat ik denk dat veel mensen die nu een Galaxy SIII hebben eerder een Nexus zouden nemen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:54 schreef Devolution het volgende:
[..]
Het aanbod was te klein ja, maar LG had er ook voor kunnen kiezen om minder Optimus G's te maken en meer Nexus 4 telefoons (aangezien die twee telefoons vrijwel gelijk zijn intern) maar dat hebben ze niet gedaan. Hun winst zou dan wel lager zijn maar ze zouden wel een enorme boost in populariteit en bekendheid kunnen krijgen maar daar hebben ze niet voor gekozen.
Gewoon om de chip een knippen ofzo? Zelfde probleem.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vandaag naar Nordhorn gereden en de Nexus gehaald, superblij mee tot nu toe. Moet alleen mijn normale simkaart nog omknippen in een mini-sim
Ik ga vandaag gewoon naar Vodafone in de stad, daar geven ze gratis een nieuwequote:Op zondag 10 maart 2013 12:26 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Gewoon om de chip een knippen ofzo? Zelfde probleem.
Doe maar niet knippen, ging bij mij volledig mis.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vandaag naar Nordhorn gereden en de Nexus gehaald, superblij mee tot nu toe. Moet alleen mijn normale simkaart nog omknippen in een mini-sim
Hehquote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe maar niet knippen, ging bij mij volledig mis.
Precies. Erg jammer want ik had toenertijd graag een N4 willen hebben.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik zie sowieso amper iemand met de Optimus G rondlopen, denk niet dat het echt verkoopt. Maar als ze de Nexus 4 hadden uitgebracht hier denk ik wel dat heel veel mensen hem genomen hadden plus LG had een flinke tik kunnen uitdelen aan Samsung omdat ik denk dat veel mensen die nu een Galaxy SIII hebben eerder een Nexus zouden nemen.
Iddquote:Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef nodig het volgende:
Wel leuk dat iedere Nexus 4 bezitter in NL nog steeds een zeldzame telefoon heeft
Ikke heb er 1 iemand mee gezien voor de rest nooitquote:Op zondag 10 maart 2013 13:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd![]()
. In mijn omgeving zie ik er maar eentje en dat is die van m'n zus
Tering, brightness wat terugschroeven? Waar staat ie op?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef stoereboii het volgende:
Ik plaats het ook ff in het Android topic ja, maar dit is toch wel een heel groot verlies op 2 uur tijd?
[ afbeelding ]
Ik draai stock 4.2.2
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Tering, brightness wat terugschroeven? Waar staat ie op?
Wat is je screen-on time?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef stoereboii het volgende:
Ik plaats het ook ff in het Android topic ja, maar dit is toch wel een heel groot verlies op 2 uur tijd?
[ afbeelding ]
Ik draai stock 4.2.2
hij is ook ff aan en uit geweest aan het 'streepje' te zien? Dat kan ook nog weleens een aardige 'drop' verklaren.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draai stock 4.2.2
jup had plots een reboot (waarom weet ik niet, lijkt me sterk dat 2GB RAM volzat).quote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hij is ook ff aan en uit geweest aan het 'streepje' te zien? Dat kan ook nog weleens een aardige 'drop' verklaren.
Als het goed is gaat mijn exemplaar morgen op de post
Ik niet, een beveiliging is het niet en het neemt te veel tijdquote:Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gebruikt iemand trouwens Face Unlock? Werkt verbazingwekkend goed nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |