Creditcard.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
Hoe betalen jullie in de play store eigenlijk? vCard?
Ik heb een creditcard aangevraagd bij mijn bank. Ik was eerst tegen creditcards maar bij de card die ik nu heb wordt het geld automatisch aan het eind van elke maand afgeschreven waardoor ik dus geen rente hoef te betalen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
Hier ook Creditcard. Maar ik koop eigenlijk nauwelijks iets in de Play Store...quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
Ik via 3vcash ja. Werkt prima, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
Ik heb ze binnen en moet zeggen dat ik dit wel heel leuk speelgoed vindquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, zat nog niet bij de post. Morgen denk ik.
Ik heb de app al geïnstalleerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:06 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik heb ze binnen en moet zeggen dat ik dit wel heel leuk speelgoed vind
Houd ons hier even van op de hoogte. Ik ben wel benieuwd naar wat mensen bedenken voor die NFC tags. Ik heb er ook nog 9 overquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:01 schreef Pino112 het volgende:
Joah ik heb ze ook.
Nu nog goede dingen verzinnen
Nice ik heb hem ook besteld, en hoe zit hij om je toestel?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Rearth Ringke case binnenErg nice!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij goed, volumeknoppen zit het zwakste schakel maar sluit ook gewoon goed aan. Hij gaat er echt niet afvallen, het eraf doen is al lastig zatquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:10 schreef Srbin het volgende:
[..]
Nice ik heb hem ook besteld, en hoe zit hij om je toestel?
Perfect. Echt, zit als gegotenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:10 schreef Srbin het volgende:
[..]
Nice ik heb hem ook besteld, en hoe zit hij om je toestel?
6 dagen hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:06 schreef Xu het volgende:
Hoelang deed jullie Ringke Rearth erover om in Nederland te komen? Ik heb hem net besteld
Beter bel je gewoon de dichtsbijzijnde MM op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb de mediamarkt.de site in mijn favorieten gezet. Zodra hij weer beschikbaar is ga ik reserveren, wachten en naar Duitsland rijden.
Das vrij snel, ik hoop dat ik hem snel binnenkrijg. Mag ook wel voor $8.68 shipping alleen alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |