Houd ons hier even van op de hoogte. Ik ben wel benieuwd naar wat mensen bedenken voor die NFC tags. Ik heb er ook nog 9 overquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:01 schreef Pino112 het volgende:
Joah ik heb ze ook.
Nu nog goede dingen verzinnen
Nice ik heb hem ook besteld, en hoe zit hij om je toestel?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Rearth Ringke case binnenErg nice!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij goed, volumeknoppen zit het zwakste schakel maar sluit ook gewoon goed aan. Hij gaat er echt niet afvallen, het eraf doen is al lastig zatquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:10 schreef Srbin het volgende:
[..]
Nice ik heb hem ook besteld, en hoe zit hij om je toestel?
Perfect. Echt, zit als gegotenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:10 schreef Srbin het volgende:
[..]
Nice ik heb hem ook besteld, en hoe zit hij om je toestel?
6 dagen hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:06 schreef Xu het volgende:
Hoelang deed jullie Ringke Rearth erover om in Nederland te komen? Ik heb hem net besteld
Beter bel je gewoon de dichtsbijzijnde MM op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb de mediamarkt.de site in mijn favorieten gezet. Zodra hij weer beschikbaar is ga ik reserveren, wachten en naar Duitsland rijden.
Das vrij snel, ik hoop dat ik hem snel binnenkrijg. Mag ook wel voor $8.68 shipping alleen alquote:
Dat doet de app Profile Scheduler toch ook al?quote:Tag bij de PS3 en automatisch bericht naar je vaste game vrienden dat je online gaat.
Tag in de auto en automatisch navigatie app starten, geluid harder en WIFI uit.
Tag bij je nachtkastje en automatisch op stil, alarm aan en data uit.
En zo zijn er nog veel meer toepassingen te bedenken.
Volgens mij kon het alleen maar contant bij afhalen toen ik bestelde? Alleen bij Saturn was je verplicht om vooraf te betalen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Voor de mensen die bij mediamarkt Duitsland hebben gereserveerd, kun je reserveren, hem ophalen en dan contant in de winkel betalen? Als ik heb bestel via internet en dan op afhalen klik, dan bieden ze volgens mij alleen online betaalmethoden aan. Paypal is opzich geen probleem, maar kan het ook contant?
Hoe heb je hem gereserveerd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij kon het alleen maar contant bij afhalen toen ik bestelde? Alleen bij Saturn was je verplicht om vooraf te betalen.
En die andere 2 mogelijkheden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hoe heb je hem gereserveerd?Ik doe hem in het winkelwagentje, ga "naar de kassa", selecteer afhalen bij de mediamarkt en dan biedt hij 4 betalingsmethoden aan waaronder Paypal en creditcard.
Jij had ook voorbesteld toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij kon het alleen maar contant bij afhalen toen ik bestelde? Alleen bij Saturn was je verplicht om vooraf te betalen.
Denk dat het toen idd anders was omdat we gewoon dus konden pinnen in de winkel en vooraf niet hoefden te betalen.quote:
Nodig kwam met 400 cash aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat het toen idd anders was omdat we gewoon dus konden pinnen in de winkel en vooraf niet hoefden te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |