Dat doet de app Profile Scheduler toch ook al?quote:Tag bij de PS3 en automatisch bericht naar je vaste game vrienden dat je online gaat.
Tag in de auto en automatisch navigatie app starten, geluid harder en WIFI uit.
Tag bij je nachtkastje en automatisch op stil, alarm aan en data uit.
En zo zijn er nog veel meer toepassingen te bedenken.
Volgens mij kon het alleen maar contant bij afhalen toen ik bestelde? Alleen bij Saturn was je verplicht om vooraf te betalen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Voor de mensen die bij mediamarkt Duitsland hebben gereserveerd, kun je reserveren, hem ophalen en dan contant in de winkel betalen? Als ik heb bestel via internet en dan op afhalen klik, dan bieden ze volgens mij alleen online betaalmethoden aan. Paypal is opzich geen probleem, maar kan het ook contant?
Hoe heb je hem gereserveerd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij kon het alleen maar contant bij afhalen toen ik bestelde? Alleen bij Saturn was je verplicht om vooraf te betalen.
En die andere 2 mogelijkheden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hoe heb je hem gereserveerd?Ik doe hem in het winkelwagentje, ga "naar de kassa", selecteer afhalen bij de mediamarkt en dan biedt hij 4 betalingsmethoden aan waaronder Paypal en creditcard.
Jij had ook voorbesteld toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij kon het alleen maar contant bij afhalen toen ik bestelde? Alleen bij Saturn was je verplicht om vooraf te betalen.
Denk dat het toen idd anders was omdat we gewoon dus konden pinnen in de winkel en vooraf niet hoefden te betalen.quote:
Nodig kwam met 400 cash aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat het toen idd anders was omdat we gewoon dus konden pinnen in de winkel en vooraf niet hoefden te betalen.
Ik was bang dat mijn pinpas kuren ging vertonen in het buitenland dus nog geld getapt onderwegquote:
Het zijn er 3 blijkt. "Sofortüberweisung, geschenkkarte en Finanzierung :Squote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:48 schreef nodig het volgende:
[..]
En die andere 2 mogelijkheden?
Misschien dat ze het nu veranderd hebben?
Nee niet bij mij..quote:Op zondag 20 januari 2013 04:42 schreef Vanyel het volgende:
WTF. Gisteravond een keer tijdens t internetten en net weer compleet uit het niks een zwart scherm met oplichtend nexuskruis (ja hoe noem je het). Telefoon uitgevallen en binnen 30 seconden weer gewoon aan, met alle tabs nog open. Bekend probleem?
1 keer gehad, had toen mijn foon 10 minuten. Schrok me dood. Daarna niet meer gehad.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:42 schreef Vanyel het volgende:
WTF. Gisteravond een keer tijdens t internetten en net weer compleet uit het niks een zwart scherm met oplichtend nexuskruis (ja hoe noem je het). Telefoon uitgevallen en binnen 30 seconden weer gewoon aan, met alle tabs nog open. Bekend probleem?
Ja gebeurt mij ook, maar slechts zeer sporadisch (eens in de zoveel maanden bij bovengemiddeld gebruik van de telefoon). Ik stoor me er niet zo aan want hij is zo weer gebruiksklaar en het komt toch nauwelijks voor. Een oorzaak heb ik echter nog niet kunnen vinden, vooral ook omdat het moeilijk reproduceerbaar is (het lijkt op willekeurige momenten te gebeuren). Het vreemde is wel dat het zeer onverwacht gebeurt altijd. Bij een forceclose merk je het bijvoorbeeld wel omdat apps dan vaak blijven hangen ofzo of de telefoon wordt zeer traag vlak voor er een forceclose komt. Maar bij dit probleem merk je niets, hij doet gewoon zoals ie altijd is en dan van het ene op het andere moment zie je het bootscherm (die gekleurde X)quote:Op zondag 20 januari 2013 04:42 schreef Vanyel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |