Wat backupt hij dan niet? Wat ben je precies kwijt?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef Rivalo het volgende:
Ehh, geen meer nu ik er achter ben gekomen dat de backup functie van de toolkit zwaar uitgebreid is.
Edit: Hij backupt dus alleen de apps + data de rest is weg..
Nee. Ik las zelfs dat Galaxy en N7 voor gaan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Is al iemand van jullie geupdate naar 4.2.2? Hij schijnt uitgerold te worden deze dagen.
Zo te zien wel. Jammer. Al is het niet echt een grote update, maar ik zie wel een paar dingetjes die ik graag zou willen hebben (WiFi-toggle in the Quick Settings-bar bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nee. Ik las zelfs dat Galaxy en N7 voor gaan?
Ik zie het vanzelf wel als ie gemerged wordt in CM10.1.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Is al iemand van jullie geupdate naar 4.2.2? Hij schijnt uitgerold te worden deze dagen.
Nexus 4 helaas niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Ja is een microSIMquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef stoereboii het volgende:
Weet iemand of ik de simkaart in mn galaxy ace kan gebruiken in een nexus 4? Volgens mij is dat een andere toch?
Je kan hem knippen, laten knippen, of een nieuwe halen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan ik die gewoon knippen of zou ik beter gewoon een nieuwe bestellen?
Is idd 5 euro archiefkosten, ik zal het eerst zelf es proberenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je kan hem knippen, laten knippen, of een nieuwe halen.
Het laatste is het makkelijkste, het eerste het goedkoopst, het tweede het lastigst.
Probeer dit eens: Instellingen -> Apps -> Alles en dan zoeken naar google framework services. Druk op (Gegevens wissen ->) 'Nu Stoppen' en dan 'Gegevens wissen'. Dan naar Instellingen -> Over de Telefoon -> systeemupdates de update zal tevoorschijn komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier nog geen update. Kan hem nog niet vinden
Let wel op dat als je dit doet, je push notifications niet helemaal meer werken zoals het hoort...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Probeer dit eens: Instellingen -> Apps -> Alles en dan zoeken naar google framework services. Druk op (Gegevens wissen ->) 'Nu Stoppen' en dan 'Gegevens wissen'. Dan naar Instellingen -> Over de Telefoon -> systeemupdates de update zal tevoorschijn komen.
Zelf had ik dit niet nodig, maar hoor van veel mensen dat dit werkt.
Wist ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Let wel op dat als je dit doet, je push notifications niet helemaal meer werken zoals het hoort...
(overigens heb ik hem ook via bovenstaande gedaan, geeft alleen problemen met bereik van het vodafone netwerk, zie ook deze link)
Vreemdquote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Maar goed, vriend van mij heeft het ook zo gedaan: En volgens mij geen enkel probleem met push-notificaties.
Edit: Even nagevraagd, geen problemen of wat dan ook.
Maar in je bron staat ook dat de problemen zowel bij een OTA als bij een sideload kunnen plaatsvinden?quote:
Ook op die manier gedaan en nergens last van met Bliep (netwerk van t-mobile)quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Let wel op dat als je dit doet, je push notifications niet helemaal meer werken zoals het hoort...
(overigens heb ik hem ook via bovenstaande gedaan, geeft alleen problemen met bereik van het vodafone netwerk, zie ook deze link)
Gebruik het alleen voor het weer.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef stoereboii het volgende:
Gebruiken jullie Google Now eigenlijk veel? Het lijkt me wel een leuk iets met potentie maar ik denk dat je er momenteel niet echt zoveel mee kan als in de VS?
zeker niet in Belgie/Nederland
Ik gebruik het vooral voor navigatie naar afspraken. Google Now zegt wanneer ik weg moet en hoe ik het best kan rijden en kijkt daarbij naar het verkeer (dus of het druk is of niet).quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef stoereboii het volgende:
Gebruiken jullie Google Now eigenlijk veel? Het lijkt me wel een leuk iets met potentie maar ik denk dat je er momenteel niet echt zoveel mee kan als in de VS?
zeker niet in Belgie/Nederland
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef harmenst het volgende:
[..]
Ik gebruik het vooral voor navigatie naar afspraken. Google Now zegt wanneer ik weg moet en hoe ik het best kan rijden en kijkt daarbij naar het verkeer (dus of het druk is of niet).
Oh ok, zou het wel handig vinden voor bus en trein maar daarvoor hebben die instanties zelf ook apps. Zelf ben ik pas 15 dus qua wegen etc boeit het voor mij iets minder. Lijkt me ook wel leuk als ik me even verveelquote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebruik het alleen voor het weer.
De weg naar huis vanaf school pakt ie maar half, kent een lading buslijnen niet.
Geen CM-gebruiker dus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:00 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam er vorige week achter dat Power + Volume Down screenshots neemt..
Oh okequote:Op donderdag 21 februari 2013 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een Nexus gehaald om los te geraken van custom ROMs.
Die krijg je dus direct van Google. We zeggen hetzelfde geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke.
Ik juist de N4 omdat er zo snel een geüpdatete ROM voor verschijnt.
Jupquote:Op donderdag 21 februari 2013 06:33 schreef Vanyel het volgende:
Pino heeft het over geüpdatete custom roms, niet android ota.
Uhm niet echt, elk apparaat is anders en dus per apparaat is een 'andere' CMquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:02 schreef zarGon het volgende:
Dat snap ik, maar CM is toch apparaat-onafhankelijk?
(En gebaseerd op officiële Android-versies. Snap dus niet hoe dat een pluspunt is bij een Nexus.)
De vraag was te groot en NL werd overgeslagen, is wat ik gelezen heb.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik bedoel dat hij slechts 1x per 3-6 maanden dat probleem vertoont bij mij. Ik zit er verder dus niet zo mee aangezien de telefoon verder ideaal is, al vind ik em soms wel wat traag worden.
[..]
Google wel, LG niet. Die verkopen (en produceren) liever het broertje van de N4 die ze onder eigen naam verkopen omdat daar meer winst op zit.
Het aanbod was te klein ja, maar LG had er ook voor kunnen kiezen om minder Optimus G's te maken en meer Nexus 4 telefoons (aangezien die twee telefoons vrijwel gelijk zijn intern) maar dat hebben ze niet gedaan. Hun winst zou dan wel lager zijn maar ze zouden wel een enorme boost in populariteit en bekendheid kunnen krijgen maar daar hebben ze niet voor gekozen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
De vraag was te groot en NL werd overgeslagen, is wat ik gelezen heb.
Ik zie sowieso amper iemand met de Optimus G rondlopen, denk niet dat het echt verkoopt. Maar als ze de Nexus 4 hadden uitgebracht hier denk ik wel dat heel veel mensen hem genomen hadden plus LG had een flinke tik kunnen uitdelen aan Samsung omdat ik denk dat veel mensen die nu een Galaxy SIII hebben eerder een Nexus zouden nemen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:54 schreef Devolution het volgende:
[..]
Het aanbod was te klein ja, maar LG had er ook voor kunnen kiezen om minder Optimus G's te maken en meer Nexus 4 telefoons (aangezien die twee telefoons vrijwel gelijk zijn intern) maar dat hebben ze niet gedaan. Hun winst zou dan wel lager zijn maar ze zouden wel een enorme boost in populariteit en bekendheid kunnen krijgen maar daar hebben ze niet voor gekozen.
Gewoon om de chip een knippen ofzo? Zelfde probleem.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vandaag naar Nordhorn gereden en de Nexus gehaald, superblij mee tot nu toe. Moet alleen mijn normale simkaart nog omknippen in een mini-sim
Ik ga vandaag gewoon naar Vodafone in de stad, daar geven ze gratis een nieuwequote:Op zondag 10 maart 2013 12:26 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Gewoon om de chip een knippen ofzo? Zelfde probleem.
Doe maar niet knippen, ging bij mij volledig mis.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vandaag naar Nordhorn gereden en de Nexus gehaald, superblij mee tot nu toe. Moet alleen mijn normale simkaart nog omknippen in een mini-sim
Hehquote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe maar niet knippen, ging bij mij volledig mis.
Precies. Erg jammer want ik had toenertijd graag een N4 willen hebben.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik zie sowieso amper iemand met de Optimus G rondlopen, denk niet dat het echt verkoopt. Maar als ze de Nexus 4 hadden uitgebracht hier denk ik wel dat heel veel mensen hem genomen hadden plus LG had een flinke tik kunnen uitdelen aan Samsung omdat ik denk dat veel mensen die nu een Galaxy SIII hebben eerder een Nexus zouden nemen.
Iddquote:Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef nodig het volgende:
Wel leuk dat iedere Nexus 4 bezitter in NL nog steeds een zeldzame telefoon heeft
Ikke heb er 1 iemand mee gezien voor de rest nooitquote:Op zondag 10 maart 2013 13:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd![]()
. In mijn omgeving zie ik er maar eentje en dat is die van m'n zus
Tering, brightness wat terugschroeven? Waar staat ie op?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef stoereboii het volgende:
Ik plaats het ook ff in het Android topic ja, maar dit is toch wel een heel groot verlies op 2 uur tijd?
[ afbeelding ]
Ik draai stock 4.2.2
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:31 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Tering, brightness wat terugschroeven? Waar staat ie op?
Wat is je screen-on time?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef stoereboii het volgende:
Ik plaats het ook ff in het Android topic ja, maar dit is toch wel een heel groot verlies op 2 uur tijd?
[ afbeelding ]
Ik draai stock 4.2.2
hij is ook ff aan en uit geweest aan het 'streepje' te zien? Dat kan ook nog weleens een aardige 'drop' verklaren.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draai stock 4.2.2
jup had plots een reboot (waarom weet ik niet, lijkt me sterk dat 2GB RAM volzat).quote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hij is ook ff aan en uit geweest aan het 'streepje' te zien? Dat kan ook nog weleens een aardige 'drop' verklaren.
Als het goed is gaat mijn exemplaar morgen op de post
Ik niet, een beveiliging is het niet en het neemt te veel tijdquote:Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gebruikt iemand trouwens Face Unlock? Werkt verbazingwekkend goed nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |