Wat backupt hij dan niet? Wat ben je precies kwijt?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef Rivalo het volgende:
Ehh, geen meer nu ik er achter ben gekomen dat de backup functie van de toolkit zwaar uitgebreid is.
Edit: Hij backupt dus alleen de apps + data de rest is weg..
Nee. Ik las zelfs dat Galaxy en N7 voor gaan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Is al iemand van jullie geupdate naar 4.2.2? Hij schijnt uitgerold te worden deze dagen.
Zo te zien wel. Jammer. Al is het niet echt een grote update, maar ik zie wel een paar dingetjes die ik graag zou willen hebben (WiFi-toggle in the Quick Settings-bar bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nee. Ik las zelfs dat Galaxy en N7 voor gaan?
Ik zie het vanzelf wel als ie gemerged wordt in CM10.1.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Is al iemand van jullie geupdate naar 4.2.2? Hij schijnt uitgerold te worden deze dagen.
Nexus 4 helaas niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Ja is een microSIMquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef stoereboii het volgende:
Weet iemand of ik de simkaart in mn galaxy ace kan gebruiken in een nexus 4? Volgens mij is dat een andere toch?
Je kan hem knippen, laten knippen, of een nieuwe halen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan ik die gewoon knippen of zou ik beter gewoon een nieuwe bestellen?
Is idd 5 euro archiefkosten, ik zal het eerst zelf es proberenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je kan hem knippen, laten knippen, of een nieuwe halen.
Het laatste is het makkelijkste, het eerste het goedkoopst, het tweede het lastigst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |