Een week ongeveer, kan natuurlijk verschillen per situatie, belangrijker is wanneer het daadwerkelijk verstuurd is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voor die rinke rearth case binnen was?
Ik heb nu een week geleden besteld, en hij is nog steeds (vanaf vorige week vrijdag!) in Dallas.
Vorige week donderdag besteld. Maar dan zal hij nog wel komen, gingen alleen alarm belletjes rinkelen omdat hij volgens de tracking nog in Dallas was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:08 schreef Xu het volgende:
[..]
Een week ongeveer, kan natuurlijk verschillen per situatie, belangrijker is wanneer het daadwerkelijk verstuurd is.
Hmm, die van mij ging volgens de tracking in 2 dagen van Dallas naar Chicago, daar is hij waarschijnlijk op het vliegtuig gegaan en vervolgens niets meer van de tracking gehoord/gezien. Wel netjes aangekomen een paar dagen later. Tracking doet het waarschijnlijk alleen binnen de grenzenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Vorige week donderdag besteld. Maar dan zal hij nog wel komen, gingen alleen alarm belletjes rinkelen omdat hij volgens de tracking nog in Dallas was.
Nog even geduld dus.
Ziet er goed uit. Even kijken wat ze op XDA zeggen, misschien morgen maar proberen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:35 schreef Rivalo het volgende:
Deze rom ziet er wel heel erg leuk uit:
!
Klopt, daarom heb ik dat dus op dag 1 gedaan.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:28 schreef Rivalo het volgende:
Ik moet mijn telefoon nog unlocken. Maar dan ben je alles weer kwijt enzo...
Dat zou kunnen jaquote:Op zondag 10 februari 2013 19:40 schreef Catch22- het volgende:
Je apps enzo kan je toch in een backup gooien?
Wat backupt hij dan niet? Wat ben je precies kwijt?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef Rivalo het volgende:
Ehh, geen meer nu ik er achter ben gekomen dat de backup functie van de toolkit zwaar uitgebreid is.
Edit: Hij backupt dus alleen de apps + data de rest is weg..
Nee. Ik las zelfs dat Galaxy en N7 voor gaan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Is al iemand van jullie geupdate naar 4.2.2? Hij schijnt uitgerold te worden deze dagen.
Zo te zien wel. Jammer. Al is het niet echt een grote update, maar ik zie wel een paar dingetjes die ik graag zou willen hebben (WiFi-toggle in the Quick Settings-bar bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nee. Ik las zelfs dat Galaxy en N7 voor gaan?
Ik zie het vanzelf wel als ie gemerged wordt in CM10.1.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Is al iemand van jullie geupdate naar 4.2.2? Hij schijnt uitgerold te worden deze dagen.
Nexus 4 helaas niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef enilnomrow het volgende:
Ja is een microSIMquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef stoereboii het volgende:
Weet iemand of ik de simkaart in mn galaxy ace kan gebruiken in een nexus 4? Volgens mij is dat een andere toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |