Probeer dit eens: Instellingen -> Apps -> Alles en dan zoeken naar google framework services. Druk op (Gegevens wissen ->) 'Nu Stoppen' en dan 'Gegevens wissen'. Dan naar Instellingen -> Over de Telefoon -> systeemupdates de update zal tevoorschijn komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier nog geen update. Kan hem nog niet vinden
Let wel op dat als je dit doet, je push notifications niet helemaal meer werken zoals het hoort...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Probeer dit eens: Instellingen -> Apps -> Alles en dan zoeken naar google framework services. Druk op (Gegevens wissen ->) 'Nu Stoppen' en dan 'Gegevens wissen'. Dan naar Instellingen -> Over de Telefoon -> systeemupdates de update zal tevoorschijn komen.
Zelf had ik dit niet nodig, maar hoor van veel mensen dat dit werkt.
Wist ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Let wel op dat als je dit doet, je push notifications niet helemaal meer werken zoals het hoort...
(overigens heb ik hem ook via bovenstaande gedaan, geeft alleen problemen met bereik van het vodafone netwerk, zie ook deze link)
Vreemdquote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Maar goed, vriend van mij heeft het ook zo gedaan: En volgens mij geen enkel probleem met push-notificaties.
Edit: Even nagevraagd, geen problemen of wat dan ook.
Maar in je bron staat ook dat de problemen zowel bij een OTA als bij een sideload kunnen plaatsvinden?quote:
Ook op die manier gedaan en nergens last van met Bliep (netwerk van t-mobile)quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Let wel op dat als je dit doet, je push notifications niet helemaal meer werken zoals het hoort...
(overigens heb ik hem ook via bovenstaande gedaan, geeft alleen problemen met bereik van het vodafone netwerk, zie ook deze link)
Gebruik het alleen voor het weer.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef stoereboii het volgende:
Gebruiken jullie Google Now eigenlijk veel? Het lijkt me wel een leuk iets met potentie maar ik denk dat je er momenteel niet echt zoveel mee kan als in de VS?
zeker niet in Belgie/Nederland
Ik gebruik het vooral voor navigatie naar afspraken. Google Now zegt wanneer ik weg moet en hoe ik het best kan rijden en kijkt daarbij naar het verkeer (dus of het druk is of niet).quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef stoereboii het volgende:
Gebruiken jullie Google Now eigenlijk veel? Het lijkt me wel een leuk iets met potentie maar ik denk dat je er momenteel niet echt zoveel mee kan als in de VS?
zeker niet in Belgie/Nederland
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:58 schreef harmenst het volgende:
[..]
Ik gebruik het vooral voor navigatie naar afspraken. Google Now zegt wanneer ik weg moet en hoe ik het best kan rijden en kijkt daarbij naar het verkeer (dus of het druk is of niet).
Oh ok, zou het wel handig vinden voor bus en trein maar daarvoor hebben die instanties zelf ook apps. Zelf ben ik pas 15 dus qua wegen etc boeit het voor mij iets minder. Lijkt me ook wel leuk als ik me even verveelquote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebruik het alleen voor het weer.
De weg naar huis vanaf school pakt ie maar half, kent een lading buslijnen niet.
Geen CM-gebruiker dus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:00 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam er vorige week achter dat Power + Volume Down screenshots neemt..
Oh okequote:Op donderdag 21 februari 2013 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een Nexus gehaald om los te geraken van custom ROMs.
Die krijg je dus direct van Google. We zeggen hetzelfde geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke.
Ik juist de N4 omdat er zo snel een geüpdatete ROM voor verschijnt.
Jupquote:Op donderdag 21 februari 2013 06:33 schreef Vanyel het volgende:
Pino heeft het over geüpdatete custom roms, niet android ota.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |