ik zit veel in Duitsland en dan wordt streamen van al mijn muziek een duur geintjequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef Waffle het volgende:
Ik mis die SD slot eigenlijk helemaal niet. Waar ik hem eerst altijd vol zette met muziek, stream ik nu mooi vanaf soundcloud. Ik moet nog wel een keer uitzoeken hoe ik het kan doen met Google Music, maar goed.
hoe bevalt die?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef ExTaxi het volgende:
Vandaag ook de Nexus 4 gekocht in Nordhorn.
Waarom kruisen ze bij de stempel van 2 jaar garantie "NEE" aan?
Omdat je dat niet gekozen hebt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef ExTaxi het volgende:
Vandaag ook de Nexus 4 gekocht in Nordhorn.
Waarom kruisen ze bij de stempel van 2 jaar garantie "NEE" aan?
Omgewisseld bij de Vodafone-winkelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef ExTaxi het volgende:
Oh natuurlijk! Standaard is dan 1 jaar en je kunt nog een jaar extra kopen?
Ik heb 'm nog niet in gebruik aangezien ik nog geen microsim heb.
Knippen jullie 'm zelf op maat of bestel je echt een microsim?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
Niet zelf knippen kan je alleen maar trammelant mee krijgen.
Denk daar zelf eigenlijk ook aan, misschien wel door een heel zacht tikje omdat het op een zwak gedeelte is? Dichtbij speaker en rand?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Peunage het volgende:
Dat denk ik ook. Misschien onbewust ergens tegenaan gestoten? Want dat lijkt er meer op.
Jep, heb ik ook. CM10.1.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
bumpje.
Werkt bluetooth bij jullie? Als ik het aan wil zetten, gaat het meteen weer uit...
Ja, werkt.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
bumpje.
Werkt bluetooth bij jullie? Als ik het aan wil zetten, gaat het meteen weer uit...
Inmiddels 3 dagen in gebruik en het is een geweldig apparaat.quote:
Dat laatste kan ik niet beantwoorden omdat ik die amper geinstalleerd gehad hebquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe is de battery life nu? Beter dan met de stock ROM?
Dat heb ik ook, maar alleen als ik de telefoon onlangs in de vliegtuigstand gehad heb. Als ik mijn telefoon dan opnieuw opstart werkt het wel weer gewoon. Daarom zet ik mijn telefoon voortaan altijd op stil (geen geluid, geen trilstand) als ik ga slapen terwijl ik eerst altijd de vliegtuigstand gebruikte.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
bumpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |