Ik heb er ervaring mee en ik vind hem juist de minste van de soortgelijke skins. De bodyguardz full body skin voelt veel beter aan. En bestskinsever biedt hetzelfde voor minder dan een derde van de prijs.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Iemand ervaring met Zagg invisible shield? Is die echt zoveel beter dan andere screen protectors?
Ook een mooi voordeel dat het om de hele telefoon zit. Mooie verkooppraatjes op de site met military grade enzo, maar wil wel graag weten of deze in de realiteit ook zoveel beter is.
Verzendkosten zijn ook maar 12 euro ofzo vanuit Nordhorn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:58 schreef hollowman het volgende:
Als iemand heengaat mag die er ook 1 voor mij meenemen! betaal ik mee aan de onkosten die gemaakt worden!
Heb je ze alle drie op je N4 gehad?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee en ik vind hem juist de minste van de soortgelijke skins. De bodyguardz full body skin voelt veel beter aan. En bestskinsever biedt hetzelfde voor minder dan een derde van de prijs.
Nee, ik heb ze alledrie in de loop der jaren op een iPhone gehad. Uiteindelijk ben ik tot voor kort gebleven bij bestskinsever vanwege de onverslaanbare prijs/kwaliteit-verhouding en de goede uitsnede.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je ze alle drie op je N4 gehad?
Ik had trouwens geluk met de Zagg, heb er 2 voor de prijs van 1 gehaald.
Ik kan niet nederland selecteren tijdens bestel proces?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn ook maar 12 euro ofzo vanuit Nordhorn.
Je moet gewoon even contact opnemen met de Mediamarkt. De meesten spreken wel Engels. Ze kunnen je per mail een factuur sturen waarmee je via standaard bankoverschrijving kunt betalen. Ze willen hem ook best verzenden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:55 schreef hollowman het volgende:
[..]
Ik kan niet nederland selecteren tijdens bestel proces?
Pics.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:01 schreef harmenst het volgende:
Heb een kleine barst in de achterkant van mijn Nexus ontdekt. Waarschijnlijk door temperatuur verschil, is nergens tegen aan gevallen!
Geen idee als ze nep of echt zijn, als ik ze heb zal ik het wel even melden, en ook als ze compatible zijn met de Nexus 4, als het goed is wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef enilnomrow het volgende:
WTF? Waarom kosten die Noisehush NX80 oordopjes op eBay 15 USD en op de website van noisehush 70 USD?
Mis ik iets?
Oh, en is de afstandsbediening/mic van die oordopjes compatible op een manier dat de iPhone-dopjes met de iPhone zijn? Dat mis ik namelijk nog wel een beetje op m'n Nexus.
Alle hoofdtelefoons met één knopje die op de iPhone werken zouden ook op de nexus moeten werken. LG en Apple gebruiken namelijk dezelfde indeling voor de plug. Zo heb ik een hoofdtelefoon gemaakt voor Apple producten die voorheen niet werkte op een Sony telefoon, maar nu perfect werkt op de nexus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef enilnomrow het volgende:
WTF? Waarom kosten die Noisehush NX80 oordopjes op eBay 15 USD en op de website van noisehush 70 USD?
Mis ik iets?
Oh, en is de afstandsbediening/mic van die oordopjes compatible op een manier dat de iPhone-dopjes met de iPhone zijn? Dat mis ik namelijk nog wel een beetje op m'n Nexus.
Via de website.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waar kan je het makkelijkste Zagg InvisibleSHIELD halen?
Via eBay gaat ook makkelijk en snel!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waar kan je het makkelijkste Zagg InvisibleSHIELD halen?
Krijg je dr zo n spuit dingetje bij?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Krijg je dr zo n spuit dingetje bij?
yep, 553 euro nu!! Schandaligquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Top, gelijk ook een Poetic Bumper gekocht... Ben als de dood dat dat ding kapot valt
Overigens: Belsimpel.nl is duurder geworden?
Hmm, ik heb nog een iPhone-koptelefoon liggen, maar die kan alleen pauzeren. Zouden de volumeknoppen het ook moeten doen volgens jou? Want dan kan het aan mijn oordopjes liggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:04 schreef Xu het volgende:
[..]
Alle hoofdtelefoons met één knopje die op de iPhone werken zouden ook op de nexus moeten werken. LG en Apple gebruiken namelijk dezelfde indeling voor de plug. Zo heb ik een hoofdtelefoon gemaakt voor Apple producten die voorheen niet werkte op een Sony telefoon, maar nu perfect werkt op de nexus.
1x is play/pausequote:Op maandag 28 januari 2013 11:10 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog een iPhone-koptelefoon liggen, maar die kan alleen pauzeren. Zouden de volumeknoppen het ook moeten doen volgens jou? Want dan kan het aan mijn oordopjes liggen.
Bedankt voor je antwoord! Gek genoeg doete knop die dingen wel, maar heel vreemd - soms moet ik vier keer klikken voor er iets gebeurt.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Xu het volgende:
[..]
1x is play/pause
2x is next
3x is previous
Volume knoppen zullen niet gaan werken op de Nexus en veel andere toestellen. Volume knoppen werken enkel op Apple producten (en een aantal Samsung producten). De techniek erachter is namelijk alleen hardwarematig toe te passen.
Je zal het dus moeten doen met een hoofdtelefoon met 1 knopje en een microfoon. Er bestaan echter wel apps die meerdere functies kunnen toekennen aan je ene knopje. Click-and-hold kan bijvoorbeeld je volume harder zetten etc.
N4 kopen dan. Die S3 verkoopt nu nog welquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Klonk het volgende:
aarrghhhh, bij de MM in Krefeld (net over de grens bij mij) hebben ze hem op voorraad, heb nu een S3 waar ik eigenlijk wel tevreden mee ben maar de nexus 4 blijft me roepen
Nexus 4 heeft geen uitbreidbaar geheugen hea! Kan een groot gemis zijn voor sommige gebruikers!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:16 schreef Klonk het volgende:
aarrghhhh, bij de MM in Krefeld (net over de grens bij mij) hebben ze hem op voorraad, heb nu een S3 waar ik eigenlijk wel tevreden mee ben maar de nexus 4 blijft me roepen
fuck ja, helemaal vergeten, heb er nu een 32 gig kaart inhangen en de 16 gig op de foon heb ik ook al vol zittenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:06 schreef Xu het volgende:
[..]
Nexus 4 heeft geen uitbreidbaar geheugen hea! Kan een groot gemis zijn voor sommige gebruikers!
ik zit veel in Duitsland en dan wordt streamen van al mijn muziek een duur geintjequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef Waffle het volgende:
Ik mis die SD slot eigenlijk helemaal niet. Waar ik hem eerst altijd vol zette met muziek, stream ik nu mooi vanaf soundcloud. Ik moet nog wel een keer uitzoeken hoe ik het kan doen met Google Music, maar goed.
hoe bevalt die?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef ExTaxi het volgende:
Vandaag ook de Nexus 4 gekocht in Nordhorn.
Waarom kruisen ze bij de stempel van 2 jaar garantie "NEE" aan?
Omdat je dat niet gekozen hebt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef ExTaxi het volgende:
Vandaag ook de Nexus 4 gekocht in Nordhorn.
Waarom kruisen ze bij de stempel van 2 jaar garantie "NEE" aan?
Omgewisseld bij de Vodafone-winkelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:51 schreef ExTaxi het volgende:
Oh natuurlijk! Standaard is dan 1 jaar en je kunt nog een jaar extra kopen?
Ik heb 'm nog niet in gebruik aangezien ik nog geen microsim heb.
Knippen jullie 'm zelf op maat of bestel je echt een microsim?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
Niet zelf knippen kan je alleen maar trammelant mee krijgen.
Denk daar zelf eigenlijk ook aan, misschien wel door een heel zacht tikje omdat het op een zwak gedeelte is? Dichtbij speaker en rand?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:52 schreef Peunage het volgende:
Dat denk ik ook. Misschien onbewust ergens tegenaan gestoten? Want dat lijkt er meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |