Yep. Dat betekent dus dat ik hem gewoon overal op kan leggen zonder direct krassen in mijn glas te krijgen (met 2 weken normaal gebruik had ik die wel van schuiven op tafels etc), dat ie niet overal vanaf schuift wegens glad glas en daardoor valt en dat ie een beetje extra veerkracht heeft als ik hem (weer eens) gewoon uit mijn handen, broek, whatever laat vallen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bumper en minder kwetsbaar? Mwah, die zit alleen om de randen toch?
Die pouch heb ik er alleen maar omheen zitten als ie in mn broekzak zit, dus dat zie ik toch niet. Lelijk weet ik dus niet![]()
Om deze redenen ook gister een pouch besteld: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00AHXRFWQquote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga er dermate mee om dat het me de afgelopen 4.5 jaar nog niet is voorgekomen dat een telefoon van een hoogte is gevallen dat ie een potentiele kandidaat is voor een enkeltje naar de afvalbak.
En ja, krassen maar ook tegen stoten enz.
24u je telefoon uit of hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
Screenprotectors binnen terwijl ze juist gister nieuwe hadden gestuurd omdat ze maar niet aankwamen.
Gelijk erop gedaan, nu 24 uur lang drogen.
Ja, leg hem gewoon 24 uur stil en uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
24u je telefoon uit of hoe bedoel je?
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja, leg hem gewoon 24 uur stil en uitScreenprotector installeren is een heel gedoe
Ik hou het wel uit, al zie ik nu al wat kleine bubbeltjes waar ik het vermoeden heb dat er stof achterzitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Ik zou dat trouwens niet eens volhouden, 24u uit laten. Heb ik trouwens met m'n SGS ook niet gedaan, zie het nut er niet van in.
Ook de Invisible Shield? Genoeg vloeistof op je vingers + scherm + laagje spuiten en er gaat niks fout.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik hou het wel uit, al zie ik nu al wat kleine bubbeltjes waar ik het vermoeden heb dat er stof achterzit
Mediamarkt. Weet niet of langsgaan slim is als ie niet op voorraad is. Evt dus even bellen of anders op de site kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Landgeld het volgende:
Heb dit topic een tijdje niet meer gevolgd, ben benieuwd waar de telefoon nu redelijk te krijgen is. Mediamarkt lees ik? Ik woon in omg. Nijmegen dus een ritje Duitsland is te maken? Tevens heb ik een kennis die in Duitsland woont en eventueel iets zou kunnen bestellen.
Wat is handig...
Laagje spuiten op het scherm zelf? Was geen goed plan volgens de application uitleg van bestskinsever (daar heb ik hem ook van) Heb wel wat over mijn vingers gegoten inderdaad en eerst achterkantje gedaan om te oefenenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook de Invisible Shield? Genoeg vloeistof op je vingers + scherm + laagje spuiten en er gaat niks fout.
Scherm ja. Als het goed is is dat geen chemische zooi hoor dus er kan niks mis mee gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Laagje spuiten op het scherm zelf? Was geen goed plan volgens de application uitleg van bestskinsever (daar heb ik hem ook van) Heb wel wat over mijn vingers gegoten inderdaad en eerst achterkantje gedaan om te oefenen
Moest het goedje zelf maken met water en afwasmiddel héquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scherm ja. Als het goed is is dat geen chemische zooi hoor dus er kan niks mis mee gaan.
Die van mij zit er perfect op.
Oh, echt waar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Moest het goedje zelf maken met water en afwasmiddel hé
Bestskinsever doet aan minimal verpakking, gewoon in een envelop en hopakeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, echt waar?.
Zagg doet er een flesje bij waarmee je het er zo op sprayt.
Ik had het LG-laagje eraf gehaald en meteen de IS erop gedaan. 0 stof.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Bestskinsever doet aan minimal verpakking, gewoon in een envelop en hopakee
Opzich geen probleem om het zelf te maken hoor maar het blijft een gedoe om het schermpje stofvrij te hebben op het moment van toeslaan
Had ik bij de achterkant wel gedaan maar de voorkant heeft het niet zolang overleefdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het LG-laagje eraf gehaald en meteen de IS erop gedaan. 0 stof.
Herkenbaar, en hem dan gewoon niet willen oprapen om de evt schade niet te hoeven zienquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:04 schreef dutchdevil het volgende:
Net bijna een hartverzakking gekregen: stond in de lokale albert heijn, wilde mijn telefoon pakken en toen gleed hij uit mijn handen op de grond! Hij viel plat op de achterkant. Mijn hart sloeg een keer over, kreeg het heel warm en heb voorzichtig mijn N4 opgepakt en nagekeken. Helemaal géén schade, géén krasje!![]()
Heb een hoesje besteld voor mijn Nexus, hoop dat hij snel binnen is
Welke versie is dat? 8 GB of 16GBquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:31 schreef Peunage het volgende:
Hij is weer terug op de website van mediamarkt voor 395. Bij Saturn.de kost hij nog 419
16.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Welke versie is dat? 8 GB of 16GB
Ik zoek die van 8 GB voor ik meen 300 e
Ja ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Iemand ervaring met Zagg invisible shield?
Geen idee.quote:Is die echt zoveel beter dan andere screen protectors?
Dat ligt er aan welke je koopt.quote:Ook een mooi voordeel dat het om de hele telefoon zit.
Daar zullen ze niet over liegenquote:Mooie verkooppraatjes op de site met military grade enzo,
Heb dus geen vergelijkingsmateriaal.quote:maar wil wel graag weten of deze in de realiteit ook zoveel beter is.
Oke, verder gewoon tevreden over? Geen verkleuringen ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik.
[..]
Geen idee.
[..]
Dat ligt er aan welke je koopt.
[..]
Daar zullen ze niet over liegen.
[..]
Heb dus geen vergelijkingsmateriaal.
| Forum Opties | |
|---|---|