PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Nicequote:
Hij speelt wel fijn!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die IF Pedro hou ik wel even, nu verkopen zou dom zijn.
Ja iddquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die IF Pedro hou ik wel even, nu verkopen zou dom zijn.
Om later voor meer te verkopen dan nu.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij speelt wel fijn!Al hou je hem niet om mee te spelen zeker
Niet als je winst wil maken met bronze packs en handelt in bepaalde spelers (die dus ook in prijs dalen)quote:
VDWquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik wed dat niemand 1 team heeft waarvan alle spelers minder dan 80pace hebben.
Ik heb mijn lesjes met packs wel gehad. Ik voel geen enkele verleidingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:31 schreef Jelle_96 het volgende:
Ik ben blij dat ik al m'n geld in fitnesskaartjes heb gestoken, anders had ik sowieso zo'n 100k pakje geopend en weer prul gehad.
Ja als die specials packs op zijn gaan ze door met jumbosquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:32 schreef Confetti het volgende:
Consumables zullen nu wel stijgen toch?
Of gaan mensen naast die player packs nog los met de normale packs..
Ja, het heeft te weinig pace.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijs ga je nu je team verkopen?
Haha grappig klose eruit halen en Benitez erinquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, het heeft te weinig pace.
'skiller' dat je bent!
Farfan, goede crossing+curve. Daarnaast erg snel en hoge strength.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:35 schreef el-blanchito het volgende:
wie is de beste crosser uit de Bundesliga volgens jullie?
Daarnet vraag je nog om een nieuw team?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ga vanavond gewoon een 100k pack kopen, heb m'n team en ik vind FUT niet meer zó geweldig. Fuck the world yolo :H
Onbegrijpelijk idd, in H2H hebben ze hem wel een DOWN gegeven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
TrollMarcelo zou eigenlijk nog gewoon silver moeten zijn. Of is hij gold omdat hij zo goed kan koppen?
Al gemaakt, dankjewel nog trouwens! Heb het alleen wel omgebouwd, maar ik vind het erg fijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daarnet vraag je nog om een nieuw team?
Smijt er ook maar een paar hierheen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
Volgens stap is Marcelo LB, ik ga echt ff met coins smijten
Hoe laat is een chineesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef pascal08 het volgende:
Tot hoe laat zitten die TOTY's ook alweer in de packs?
Morgen 7uur, nu niet meer vragenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef pascal08 het volgende:
Tot hoe laat zitten die TOTY's ook alweer in de packs?
Hoeveel coins/wat voor team heb je dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
Smijt die coins maar in het rond mavertje!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
"Morgen 7 uur, morgen 7 uur, morgen 7 uur" ... "Morgen 7 uur." ... wacht, 7 uur 's avonds of 7 uur 's ochtends?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Morgen 7uur, nu niet meer vragen
smiddagsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Morgen 7 uur, morgen 7 uur, morgen 7 uur" ... "Morgen 7 uur." ... wacht, 7 uur 's avonds of 7 uur 's ochtends?
Die goede oude tijd hè, dat je nog bijzonder was als je een autobuyer had.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoeveel coins/wat voor team heb je dan?![]()
Voel me voorbijgestreefd
Kan je wel onthouden dat het hele team 24 uur in packs zit beginnend om 19.00 vandaag...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Morgen 7 uur, morgen 7 uur, morgen 7 uur" ... "Morgen 7 uur." ... wacht, 7 uur 's avonds of 7 uur 's ochtends?
Stel je autobuyer aub ff in op Agbon voor onder 120k op de doos. Koop ik hem van je overquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die goede oude tijd hè, dat je nog bijzonder was als je een autobuyer had.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je wel onthouden dat het hele team 24 uur in packs zit beginnend om 19.00 vandaag...
Is goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Stel je autobuyer aub ff in op Agbon voor onder 120k op de doos. Koop ik hem van je over
TOTY Marcelo daarentegen...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toby is niet van het niveau Vertonghen of Vermaelen maar die Marcelo is echt bar en bar slecht zelfs Douglas is beter en die kan er al helemaal niets van
Mathijsen....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is gewoon jaloers omdat Feyenoord geen gold CB heeft.
And he's gone.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
De coins branden in m'n broekzak.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is gewoon jaloers omdat Feyenoord geen gold CB heeft.
Ja en Manolevje 81 shiny goldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nieuwe Pelle moet sowieso 80 zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:57 schreef Bmo89 het volgende:
• Aannames die 25 meter van spelers afschieten.
74 rated en vies overpoweredquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nieuwe Pelle moet sowieso 80 zijn
Wow dat speelde ik in groep 7quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:01 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm
beste spel ooit. Winterbells > FUT bigtime
97 crossing, enough said.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
Twijfel trouwens wel tussen Marcelo en Alba. 89 rating is wel nice maar Alba is lekker snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Update wat betreft de situatie rond Bobwat dacht je van aangifte doen? Als je het toch serieus wil spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
Feyenoord Rotterdam
Update wat betreft de situatie rond BobNieuwe brief waarin staat dat je anders de popo moet inlichten over de situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
Denk niet dat die er wat mee doen hoor. Die begrijpen niet eens waar dit over gaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nieuwe brief waarin staat dat je anders de popo moet inlichten over de situatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
[/quote]
De tering, wat een tokkies.
Gewoon langs gaan, je komt regelmatig in Leeuwarden toch? Ik wil wel met je mee, opdonderen met dit soort oplichterij.
Gastje gaat wel anders janken als er een dude van 2 bij 2 voor z'n deur staat.
Update wat betreft de situatie rond BobStuurde hij echt een foto naar El-blachito? Maar hoe wist hij dat jij via hem aan de gegevens komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Update wat betreft de situatie rond BobHeb je een email adres?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
Lijkt me wel als je het goed duidelijk maaktquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk niet dat die er wat mee doen hoor. Die begrijpen niet eens waar dit over gaat.
Update wat betreft de situatie rond BobStuur een ingebrekestelling. Heb je bewijs van de transactie en van de afspraak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Het is gewoon een verloren zaak. Dom van DS2, maar hij heeft er van geleerd hoop ik. Met een honkbalknuppel naar z'n huis gaan kan, maar ik weet niet of dat zo handig is voor een Ronaldo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me wel als je het goed duidelijk maakt
Lekker in verzuim treden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stuur een ingebrekestelling. Heb je bewijs van de transactie en van de afspraak?
xbox live party waarschijnlijk....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stuur een ingebrekestelling. Heb je bewijs van de transactie en van de afspraak?
Op basis van Artikel 34298347.2 heeft DS2 inderdaad recht op zijn Ronaldo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een baksteen met daarop de foto van Ronaldo geplakt naar binnen gegooid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is gewoon een verloren zaak. Dom van DS2, maar hij heeft er van geleerd hoop ik. Met een honkbalknuppel naar z'n huis gaan kan, maar ik weet niet of dat zo handig is voor een Ronaldo.
Lolquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een baksteen met daarop de foto van Ronaldo geplakt naar binnen gegooid.
Ja toch, 2 weken de tijd geven, anders juridische gevolgenquote:
kan alsnog, toch? TOCH!?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een baksteen met daarop de foto van Ronaldo geplakt naar binnen gegooid.
Van hem? Nee, die heb ik niet.quote:
Geen idee, maar hij stuurde inderdaad een foto naar hem toe.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Stuurde hij echt een foto naar El-blachito? Maar hoe wist hij dat jij via hem aan de gegevenskomt
Dat wordt wat lastig denk ik. Ik moet maandag en dinsdag wel naar school maar ik kan moeilijk de hele dag weg blijven en niks zeggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
De tering, wat een tokkies.
Gewoon langs gaan, je komt regelmatig in Leeuwarden toch? Ik wil wel met je mee, opdonderen met dit soort oplichterij.
Gastje gaat wel anders janken als er een dude van 2 bij 2 voor z'n deur staat.
Onzin gewoon dreigen met politie en er een keer langs gaan om met die ouders te praten. Die Bob heeft waarschijnlijk gezegd dat het allemaal onzin is oid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is gewoon een verloren zaak. Dom van DS2, maar hij heeft er van geleerd hoop ik. Met een honkbalknuppel naar z'n huis gaan kan, maar ik weet niet of dat zo handig is voor een Ronaldo.
Update wat betreft de situatie rond BobGast het is geen 100 euro ! Als mijn ouders dat zouden lezen zouden ze er waarschijnlijk ook om lachen. Het is maar een spel he, en zo zien die ouders dat ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
Klopt, maar je hebt nog gelijk ook. Wat een tokkievolk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat is geen grap. Dat had ik echt gedaan
Alleen is het natuurlijk wel strafbaar en raad ik niemand aan dit te doen, etc etc.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt nog gelijk ook. Wat een tokkievolk.
leg ze maar eens duidelijk uit dat het wel echt honderd euro is...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast het is geen 100 euro ! Als mijn ouders dat zouden lezen zouden ze er waarschijnlijk ook om lachen. Het is maar een spel he, en zo zien die ouders dat ook.
Ach joh, het is maar hbo. Ik ben al 6 weken niet geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Van hem? Nee, die heb ik niet.
[..]
Geen idee, maar hij stuurde inderdaad een foto naar hem toe.
[..]
Dat wordt wat lastig denk ik. Ik moet maandag en dinsdag wel naar school maar ik kan moeilijk de hele dag weg blijven en niks zeggen.
Wat zouden jouw ouders doen als jij het ontkent...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt nog gelijk ook. Wat een tokkievolk.
Hoe ga je dat bewijzen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
leg ze maar eens duidelijk uit dat het wel echt honderd euro is...
Snappen ze toch nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je laat een website zien waarop mensen echt coins van je kopen voor die prijs, en dan laat je de prijs van Ronnie zien op de Web App...quote:
Dan eis je de coins terug als ze dat niet willenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het verleden is geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je laat een website zien waarop mensen echt coins van je kopen voor die prijs, en dan laat je de prijs van Ronnie zien op de Web App...
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je laat een website zien waarop mensen echt coins van je kopen voor die prijs, en dan laat je de prijs van Ronnie zien op de Web App...
Fucking 100 euroquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Van hem? Nee, die heb ik niet.
[..]
Geen idee, maar hij stuurde inderdaad een foto naar hem toe.
[..]
Dat wordt wat lastig denk ik. Ik moet maandag en dinsdag wel naar school maar ik kan moeilijk de hele dag weg blijven en niks zeggen.
dat kan ook, in ieder geval moet je hem(+ misschien zijn ouders) mentaal langzaam breken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan eis je de coins terug als ze dat niet willen
het klinkt inderdaad ridicuul, en wij maken ons er misschien wel te druk over, maar ik zou hem wat aandoen als ik de kans kreegquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad ridicuul, en wij maken ons er misschien wel te druk over, maar ik zou hem wat aandoen als ik de kans kreeg
hoe oud is die Bob eigenlijk?
17 ofzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad ridicuul, en wij maken ons er misschien wel te druk over, maar ik zou hem wat aandoen als ik de kans kreeg
hoe oud is die Bob eigenlijk?
Hij zit nog een dagje in packs maar denk niet dat hij echt daalt, grote gekte was net al natuurlijk. Misschien als ze nog een HH in het laatste uur doen...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Zal TOTY Ramos nog dalen ten opzichte van nu? Ik twijfel, hij kost nu 1,25 miljoen.
Ik denk niet veel meer, maar je kan er idd wel veel profit op maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Zal TOTY Ramos nog dalen ten opzichte van nu? Ik twijfel, hij kost nu 1,25 miljoen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zit nog een dagje in packs maar denk niet dat hij echt daalt, grote gekte was net al natuurlijk. Misschien als ze nog een HH in het laatste uur doen...
Ik weet genoeg, ga hem nu halen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik denk niet veel meer, maar je kan er idd wel veel profit op maken.
jammer dat hij ouder is dan ikquote:
Iedereen zegt 100 euro, maar het is toch 1.2 miljoen en dus bij matige verkoopprijs 120 euro? Als ik zou weten wie mij voor dat bedrag belazerd zou hebben zou ik hem kapot maken. Ik heb een absolute hekel aan oplichtersquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
Je gaat toch niet serieus bij iemand langs om een Ronaldo kaartje op FUT?
Wat ga je doen als je daar komt en hij is niet thuis? of hij is er wel en doet open? Mag ik mijn ronaldo terug? Nee doei !
Natuurlijk eerst een afspraak maken met de ouders zodat je het duidelijk kan uitleggen. Wanneer iemand mij flashed voor 100 euro had ik daar al lang aan de deur gestaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
Je gaat toch niet serieus bij iemand langs om een Ronaldo kaartje op FUT?
Wat ga je doen als je daar komt en hij is niet thuis? of hij is er wel en doet open? Mag ik mijn ronaldo terug? Nee doei !
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer dat hij ouder is dan ik
maar stuur hem gewoon een brief waarin je onopvallend laat merken dat je naar de sportschool gaat en stuur elke week een nieuwe brief met je stats
Zoveel betalen voor een backquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, wat heb ik gedaan.
en al zou het je niet uitmaken dat het 120 euro/1.2 miljoen coins zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen zegt 100 euro, maar het is toch 1.2 miljoen en dus bij matige verkoopprijs 120 euro? Als ik zou weten wie mij voor dat bedrag belazerd zou hebben zou ik hem kapot maken. Ik heb een absolute hekel aan oplichters
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, wat heb ik gedaan.
Daar win je de oorlog meequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer dat hij ouder is dan ik
maar stuur hem gewoon een brief waarin je onopvallend laat merken dat je naar de sportschool gaat en stuur elke week een nieuwe brief met je stats
Je halve zool?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mai zool toek kontrol of mai boddie.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar win je de oorlog meeVooral als je in het echt niet weet waar de sportschool precies zit.
Ik zou het risico niet nemen, zeker niet voor die prijs.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Eigenlijk wil ik Falcao kopen , maar ik hoor van veel mensen dat tie een upgrade gaat krijgen en dat zn prijs dan naar beneden gaat van de TOTY versie. Wat denken jullie
UP Falcao? Denk het niet.. en denk ook niet dat de TOTY daar goedkoper van gaat worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Eigenlijk wil ik Falcao kopen , maar ik hoor van veel mensen dat tie een upgrade gaat krijgen en dat zn prijs dan naar beneden gaat van de TOTY versie. Wat denken jullie
Ik zou ook nog even wachten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Koop nou maar gewoon, morgen kan er ook een komeet op de aarde knallen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Thorstein is een combinatie van mij en Einstein?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jullie zijn wat Thorstein Veblen ooit noemde gevallen van de Leisure Class
Mensen die de hele dag achter de computer zitten om een virtueel item te kopen, vervolgens te posten op een forum en opscheppen over hun nieuwste aankoop? Is dat Leisure Class?quote:
Waarom zouden we hier over ophouden als het nog niet is opgelost? Ik wil gewoon die Ronaldo/coins/whatever terug. En ik zou ze deze keer best kunnen verkopen maar straks word ik op marktplaats ook opgelicht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef el-blanchito het volgende:
Zouden we hier niet over ophouden?
Zo hè, jij bent rijk!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
JAAA! De laagste BIN is nu 1,3 BIN!
Chiellini gaat het nog zwaar krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
moet alleen de CM eigenlijk nog vervangen door TOTY Alonso, misschien dat ik die maar ga kopen ipv Falcao
Dat is de huidige interpretatie ervan zo'n beetjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mensen die de hele dag achter de computer zitten om een virtueel item te kopen, vervolgens te posten op een forum en opscheppen over hun nieuwste aankoop? Is dat Leisure Class?
wij zijn conservatief, in dit geval terechtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste interpretatie ervan zo'n beetje
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje matig verdedigingsduo, is het niet?
Soms kunnen je dingen beter gewoon laten rusten. Je bent stom geweest, dat weet je zelf hopelijk ook en je hebt ervan geleerd, dat weet ik zeker. Die Ronaldo ga je echt niet meer terugzien, tenzij je met een knokploeg naar z'n huis gaat, maar is dat de moeite waard? Kun je beter een weekje intensief gaan handelen als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zouden we hier over ophouden als het nog niet is opgelost? Ik wil gewoon die Ronaldo/coins/whatever terug. En ik zou ze deze keer best kunnen verkopen maar straks word ik op marktplaats ook opgelicht.
wow. lekker bezig jongenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef el-blanchito het volgende:
Zouden we hier niet over ophouden?
Wel als je geen formatiekaarten gaat kopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje matig verdedigingsduo, is het niet?
Maak een autobuyer voor hem die 1 dag werkt en daarna om een authenticatie vraagt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Soms kunnen je dingen beter gewoon laten rusten. Je bent stom geweest, dat weet je zelf hopelijk ook en je hebt ervan geleerd, dat weet ik zeker. Die Ronaldo ga je echt niet meer terugzien, tenzij je met een knokploeg naar z'n huis gaat, maar is dat de moeite waard? Kun je beter een weekje intensief gaan handelen als je het mij vraagt.
Nee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maak een autobuyer voor hem die 1 dag werkt en daarna om een authenticatie vraagt.
74 is te laag, dat is hij nu al in seasons en die is sinds begin niet geupdate (stats tenminste)quote:
Geen geld meer voor:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel als je geen formatiekaarten gaat kopen.
Ik ben wel jaloers, dat dan weer wel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem dat terug!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef el-blanchito het volgende:
DS2, stop maar met DM'en.
Ik heb geholpen, heb niks verkeerd gedaan en nu val je mij aan.
Je kan m´n rug op.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Neem dat terug!!ik beweeg nu net zoals die man op je UI, maar dan terwijl ik lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
De fout die jullie maken is dat je het als geld benoemt terwijl hij die Ronaldo niet als geld heeft gezien. Want ik hoop toch dat iedereen weet dat je niet 120 euro aan een vreemde via internet moet lenenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen zegt 100 euro, maar het is toch 1.2 miljoen en dus bij matige verkoopprijs 120 euro? Als ik zou weten wie mij voor dat bedrag belazerd zou hebben zou ik hem kapot maken. Ik heb een absolute hekel aan oplichters
ALs hij het niet wilt laten rusten moet hij dat zeker niet doen. Zolang niet alle legale middelen zijn ingezet, is je er bij neerleggen slap. Je moet achteraf wel kunnen zeggen dat je misschien dom bent geweest, maar daarna wel alles er aan hebt gedaan om terug te krijgen wat van jou is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Soms kunnen je dingen beter gewoon laten rusten. Je bent stom geweest, dat weet je zelf hopelijk ook en je hebt ervan geleerd, dat weet ik zeker. Die Ronaldo ga je echt niet meer terugzien, tenzij je met een knokploeg naar z'n huis gaat, maar is dat de moeite waard? Kun je beter een weekje intensief gaan handelen als je het mij vraagt.
Tot morgen 19:00.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:32 schreef diedjuh het volgende:
Hoe lang blijven ze in de packs zitten?
Ik val je helemaal niet aan, ik zei alleen dat ik niet snap waarom je Bob blijft verdedigen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef el-blanchito het volgende:
DS2, stop maar met DM'en.
Ik heb geholpen, heb niks verkeerd gedaan en nu val je mij aan.
Je kan m´n rug op.
Doe maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef TBakkert het volgende:
we kunnen voor B*b natuurlijk ook nog een leuk naamtopic maken
Maar je moet ook afwegen of het de moeite waard is ten aanzien van de tijd die je erin stopt. Onrecht is vervelend, maar soms kun je beter gewoon 10 uurtjes gaan werken om je ¤100 terug te verdienen, bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ALs hij het niet wilt laten rusten moet hij dat zeker niet doen. Zolang niet alle legale middelen zijn ingezet, is je er bij neerleggen slap. Je moet achteraf wel kunnen zeggen dat je misschien dom bent geweest, maar daarna wel alles er aan hebt gedaan om terug te krijgen wat van jou is.
Zo'n team en dan die verdwaalde Welliton.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
team van Lex nu
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#9e0604xAIJk:360
geen geld meer voor toty ROnaldo
nee, dat doen we nietquote:
ja, neem dan Eto'o op 6 chemquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo'n team en dan die verdwaalde Welliton.
Er is een tijdje geleden een zaak voor de rechter gekomen met iets soortgelijks. Was in runescape geloof ik, had iemand een superduur zwaard gejat/opgelicht ofzo. Rechter stelde dit gelijk aan diefstal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je moet ook afwegen of het de moeite waard is ten aanzien van de tijd die je erin stopt. Onrecht is vervelend, maar soms kun je beter gewoon 10 uurtjes gaan werken om je ¤100 terug te verdienen, bij wijze van spreken.
Dat is wel 1 van de beste spelers in het teamquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo'n team en dan die verdwaalde Welliton.
ook van die mensen die hem voor evenveel als Aguero listen en hopen dat iemand hem koop terwijl diegene denkt dat het een aguero is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
lk hoop dat Tevez snel vertrekt bij Manchester City.
Irritant om steeds [ afbeelding ] te zien, als je op zoek bent naar Aguero
Er zijn ergere foto's van hem gemaakt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er zijn ergere foto's van hem gemaakt.
Dat laatste is totaal niet relevant, het gaat erom dat ik ben opgelicht. Jammer dat je nu zo doet want ik heb niks verkeerd gedaan verder.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef el-blanchito het volgende:
En je zegt dat ik dingen moet doen en je doet wel alsof ik fouten maak.
Ik ben niet zo dom om een Ronaldo weg te geven.
Chill, laat de tijd zijn werk doen. Zijn prijs gaat echt wel weer omhoog, alleen de komende 21,5 uur niet waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:36 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga echt slecht als 'ie nog meer gaat dalen. Ben ik toch weer te hebberig geweest.
[ afbeelding ]
Nou top, maar hoeveel geld kost zo'n gerechtelijke procedure en hoeveel tijd ben je kwijt? Never dat dat minder is dan ¤100.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Er is een tijdje geleden een zaak voor de rechter gekomen met iets soortgelijks. Was in runescape geloof ik, had iemand een superduur zwaard gejat/opgelicht ofzo. Rechter stelde dit gelijk aan diefstal.
als ie in de winter vertrekt zal je die rotkop alsnog blijven zienquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
Ik zou die link van de politie gewoon aanklikken en daar je verhaal doen. Dat kan gewoon zonder dat je ouders er iets van merken. Niet opgeven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste is totaal niet relevant, het gaat erom dat ik ben opgelicht. Jammer dat je nu zo doet want ik heb niks verkeerd gedaan verder.
Dit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou top, maar hoeveel geld kost zo'n gerechtelijke procedure en hoeveel tijd ben je kwijt? Never dat dat minder is dan ¤100.
Je Ronaldo geef je weg, en dan noem je dat niks verkeerd doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste is totaal niet relevant, het gaat erom dat ik ben opgelicht. Jammer dat je nu zo doet want ik heb niks verkeerd gedaan verder.
Eens, zonder Blanchito wist je nu veel minder. Hij heeft wel genoeg voor je gedaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef el-blanchito het volgende:
En je zegt dat ik dingen moet doen en je doet wel alsof ik fouten maak.
Ik ben niet zo dom om een Ronaldo weg te geven.
Klopt, het heeft geen enkele zin om te gaan procederen. Maar ik vond het wel een nuttige toevoeging.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou top, maar hoeveel geld kost zo'n gerechtelijke procedure en hoeveel tijd ben je kwijt? Never dat dat minder is dan ¤100.
gewoon in een brief ook een aantal bijlagen over die zaak erin doen om aan te tonen dat ze echt niet sterk staan, mochten DS er werk van maken, tevens kun je je schulden ook verhalen op de verliezende partij, maar als je hem niet wint, dan ben je de lulquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een aflevering van Dr. Phil laatstquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zonde dat je nog steeds niet inziet dat mensen niet allemaal te vertrouwen zijn. Leer gewoon van je fouten en leef verder nog lang en gelukkig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
via www.gmail.com kun je makkelijk een email adres aanmakenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens kan ik nu geen aangifte doen omdat ik niet genoeg gegevens heb (geen e-mail adres wat wel verplicht is)
Daarom zei ik ook 'verder'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je Ronaldo geef je weg, en dan noem je dat niks verkeerd doen.
Ik bedoel zijn e-mail adresquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
via www.gmail.com kun je makkelijk een email adres aanmaken
die hoef je volgens mij niet eens in te vullenquote:
IF Wilsherequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ideeën of eigen team als voorbeeld voor mij om dit op te vullen met nog 60k?
Ik begrijp je standpunt. Maar ik zou dit niet kunnen accepteren is zou een vergoeding willen als is het niet in geld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je moet ook afwegen of het de moeite waard is ten aanzien van de tijd die je erin stopt. Onrecht is vervelend, maar soms kun je beter gewoon 10 uurtjes gaan werken om je ¤100 terug te verdienen, bij wijze van spreken.
Registreer er dan eentje op de vele gratis email sites..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens kan ik nu geen aangifte doen omdat ik niet genoeg gegevens heb (geen e-mail adres wat wel verplicht is)
Ja, dat moet wel anders kan ik niet verder.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die hoef je volgens mij niet eens in te vullen
Kaboul, Djourou, Nzogbia, Valenciaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het BPL moet zijn, maar goedkope toppers iemand?
Hij heeft zelf wsl geen emailadres dat niet door zijn ouders gelezen wordt en het is blijkbaar heel moeilijk voor hem om even op gmail of waar dan ook er even eentje te registeren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Emailadres van de tegenpartij?
Waarom zou je dat in godsnaam moeten invullen?
Als iemand je strafrechtelijk benadeeld moet je hem nog wel even om zn emailadres vragen?
Djourou nog nooit mee gespeeld, beter als OP Luiz?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kaboul, Djourou, Nzogbia, Valencia
Vlaar, Santon, M'bia.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kaboul, Djourou, Nzogbia, Valencia
Ik vind van wel. Ik vind Luiz deze editie helemaal niks, maar dat is een persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Djourou nog nooit mee gespeeld, beter als OP Luiz?
Ik heb zelf wel een e-mailadres maar ik moet dus ook een e-mailadres van de wederpartij invullen, kijk maar:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft zelf wsl geen emailadres dat door zijn ouders gelezen wordt en het is blijkbaar heel moeilijk voor hem om even op gmail of waar dan ook er even eentje te registeren.
Hierbij bedankt ik je namelijk alle posters van het FUT-topic voor deze nuttige toevoeging.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:39 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Klopt, het heeft geen enkele zin om te gaan procederen. Maar ik vond het wel een nuttige toevoeging.
Mijn Al-Habsi had net een 10quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we wat aan, beide heren![]()
Nog tips voor GK?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel een e-mailadres maar ik moet dus ook een e-mailadres van de wederpartij invullen, kijk maar:Vul dan in: weetikniet@weetikniet.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is fucking kut.quote:
Al-Habsi?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Mijn Al-Habsi had net een 10
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hierbij bedankt ik je namelijk alle posters van het FUT-topic voor deze nuttige toevoeging.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel een e-mailadres maar ik moet dus ook een e-mailadres van de wederpartij invullen, kijk maar:Waarom bel je hem niet op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen telefoonnummer van hem zelf, ook niet van zijn ouders want dat nummer is niet geldig.quote:
Je kent Al-Habsi toch wel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:49 schreef leoon. het volgende:
[..]
Al-Habsi?Quoi? Ga die is even opzoeken haha
dat doen we toch pas NADAT hier wel/niks uit is gekomen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:49 schreef ThadCastle het volgende:
We kunnen wel even een mailtje naar EA Support sturen dat hij ons gescammed heeft. Dus even zijn Gamertag sturen, misschien dat ze hem dan bannen
Speciaal voor jou nog een keer mijn nutteloze toevoeging.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk trouwens dat je weinig kans maakt om iets via de politie gedaan te krijgen, bij dit soort zaken (virtuele items,coins etc) staat vaak in de policy dat de 'items/coins' bezit zijn van het bedrijf (in dit geval EA) en dat jij het enkel van ze leent. Dus je kunt ook niet claimen dat hij jou Ronaldo heeft gestolen. Ik weet niet zeker of het bij de policy van fifa ook zo is, maar bij veel online games is het zo geregeld. Daarnaast is het volgens mij ook illegaal om coins te verkopen en kan je dus niet claimen dat het om 100 nog wat euro gaat.
Verder vind ik het nogal zonde als je de tijd van de politie voor dit soort dingen gaat gebruiken terwijl er mensen ook echt opgelicht worden.
van Wiganquote:
Dat heeft er niks mee te maken, het is volgens de wet wel gewoon strafbaar maar de politie gaat er niks mee doen omdat ze geen tijd hebben voor zulke relatief onbenullige dingen, die agenten zijn ook van de oude stempel en vinden virtuele goederen niet hetzelfde als fysieke goederen (ookal staat in de wet dat het even strafbaar is).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk trouwens dat je weinig kans maakt om iets via de politie gedaan te krijgen, bij dit soort zaken (virtuele items,coins etc) staat vaak in de policy dat de 'items/coins' bezit zijn van het bedrijf (in dit geval EA) en dat jij het enkel van ze leent. Dus je kunt ook niet claimen dat hij jou Ronaldo heeft gestolen. Ik weet niet zeker of het bij de policy van fifa ook zo is, maar bij veel online games is het zo geregeld. Daarnaast is het volgens mij ook illegaal om coins te verkopen en kan je dus niet claimen dat het om 100 nog wat euro gaat.
Over en sluitenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
Verder vind ik het nogal zonde als je de tijd van de politie voor dit soort dingen gaat gebruiken terwijl er mensen ook echt opgelicht worden.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hierbij bedankt ik je namelijk alle posters van het FUT-topic voor deze nuttige toevoeging.
[ afbeelding ]
Ah.. is dat dat nummer wat je daar ingevuld hebt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoonnummer van hem zelf, ook niet van zijn ouders want dat nummer is niet geldig.
Zo vroeg?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:50 schreef pascal08 het volgende:
OKE IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE NU! MORGEN 9:00 OP STATION ARNHEM!
Politie gaat veel liever minderjarige fietsers bekeuren wanneer hun licht het 's ochtends door de regen niet doet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, het is volgens de wet wel gewoon strafbaar maar de politie gaat er niks mee doen omdat ze geen tijd hebben voor zulke relatief onbenullige dingen, die agenten zijn ook van de oude stempel en vinden virtuele goederen niet hetzelfde als fysieke goederen (ookal staat in de wet dat het even strafbaar is).
Idioot, ik zit alleen maar met vroege diensten. Dit is een absurd idee. 14:00 ?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:50 schreef pascal08 het volgende:
OKE IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE NU! MORGEN 9:00 OP STATION ARNHEM!
Eerst nog even naar de kerk.quote:
Ja, dat hoeft dan dus eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:51 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ah.. is dat dat nummer wat je daar ingevuld hebt?
Ik vind het zelf ook wat vroeg, 12 uur doen? Ik wil nog even naar de sportschool en ik moet nog wat ophalen bij Ammu-Nation.quote:
die 2 laat je dus niet open, maar daar vul je netjes in dat die jou onbekend zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft dan dus eigenlijk ook niet.
Big Frank kan pas vanaf 3 uur vertelde hij me net..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wat vroeg, 12 uur doen? Ik wil nog even naar de sportschool en ik moet nog wat ophalen bij Ammu-Nation.
En terecht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Politie gaat veel liever minderjarige fietsers bekeuren wanneer hun licht het 's ochtends door de regen niet doet.
Als we om 3 uur gaan, dan kan m'n moeder ook mee:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Big Frank kan pas vanaf 3 uur vertelde hij me net..
Wat voor kutfiets heb je als je dynamo het niet doet met een beetje regen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Politie gaat veel liever minderjarige fietsers bekeuren wanneer hun licht het 's ochtends door de regen niet doet.
Kan niet man, Big Frank wil alleen 15-jarige dames mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als we om 3 uur gaan, dan kan m'n moeder ook mee:
[ afbeelding ]
foto van mijn moeder
Wil je 120 euro van me lenen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:54 schreef Thorb het volgende:
Koop dan een fatsoenlijke fiets
Of lamp.
Het is ook gevaarlijker dan een Ronaldo lenen zonder teruggeven.
Naafdynamo'squote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat voor kutfiets heb je als je dynamo het niet doet met een beetje regen.
8 jaar terug, had je van die dynamo's nog aan de zijkant van je band en als het nat werd slipte dat ding en was er geen licht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat voor kutfiets heb je als je dynamo het niet doet met een beetje regen.
Heb ik nog steeds, nergens last van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
8 jaar terug, had je van die dynamo's nog aan de zijkant van je band en als het nat werd slipte dat ding en was er geen licht.
Ben je echt zo stom of doe je alsof?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:50 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer mijn nutteloze toevoeging.
http://www.rechtspraak.nl(...)Scapeisdiefstal.aspx
DS2 heeft het weggegeven en er is totaal geen bewijs dat hij gedwongen werd. Daarnaast weet ik niet hoe EA dit geregeld heeft in hun policy, zou iemand (DS2 waarschijnlijk) even helemaal moeten uitzoeken voordat hij aangifte gaat doen (quote:'De verdachte heeft met een medeverdachte het toen 13-jarige slachtoffer meegenomen naar de woning van de medeverdachte. Hier hebben zij het slachtoffer mishandeld en bedreigd met messen om het slachtoffer ertoe te dwingen zich aan te melden op zijn account in het online spel Runescape en de virtuele objecten achter te laten (te droppen) in de virtuele spelomgeving.
De verdachte kon vervolgens het virtuele amulet en masker overzetten naar zijn eigen Runescape-account.'
Wat een bazenactie zeg.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:56 schreef strakkeman het volgende:
Even een korte anekdote.
Toen ik nog op de middelbare school zat en ik braaf scheikunde zat te volgen voelde ik mijn blaas opzwellen en ging naar de wc. Bij terugkomst zag ik dat mijn grafische rekenmachine was verdwenen iets wat in de winkel zeker 100 euro kost. Natuurlijk wist niemand waar die was. Een goeie vriend wist te achterhalen wie het had gestolen. Ik wist nu dat ik een probleem had want die kerel was iets van 2 meter lang en best groot. Dus toen speelde ik het slim. Ik ging naar hem toe en vertelde dat ik een rekenmachine zocht die ik kon kopen. . Hij zei dat hij er 1 had , ik wou hem hebben. Morgen kon ik hem kopen voor 30 euro. Mijn vriend belde me en zei dat hij mijn rekenmachine helemaal had verbrand zodat ik het niet zou herkennen als de mijne. Oke ik liep weer naar hem toe en vertelde hem dat ik morgen een Toets had en dus vandaag dus moest leren ik vroeg aan hem of ik zijn rekenmachine kon lenen. Hij zei is goed ik kreeg hem en daarna gaf ik hem nooit meer terug.
Moraal van het verhaal vraag aan bob of je ronaldo mag lenenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:56 schreef strakkeman het volgende:
Even een korte anekdote.
Toen ik nog op de middelbare school zat en ik braaf scheikunde zat te volgen voelde ik mijn blaas opzwellen en ging naar de wc. Bij terugkomst zag ik dat mijn grafische rekenmachine was verdwenen iets wat in de winkel zeker 100 euro kost. Natuurlijk wist niemand waar die was. Een goeie vriend wist te achterhalen wie het had gestolen. Ik wist nu dat ik een probleem had want die kerel was iets van 2 meter lang en best groot. Dus toen speelde ik het slim. Ik ging naar hem toe en vertelde dat ik een rekenmachine zocht die ik kon kopen. . Hij zei dat hij er 1 had , ik wou hem hebben. Morgen kon ik hem kopen voor 30 euro. Mijn vriend belde me en zei dat hij mijn rekenmachine helemaal had verbrand zodat ik het niet zou herkennen als de mijne. Oke ik liep weer naar hem toe en vertelde hem dat ik morgen een Toets had en dus vandaag dus moest leren ik vroeg aan hem of ik zijn rekenmachine kon lenen. Hij zei is goed ik kreeg hem en daarna gaf ik hem nooit meer terug.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een bazenactie zeg.Waren de knopjes niet vastgesmolten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |