SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Update wat betreft de situatie rond Bobwat dacht je van aangifte doen? Als je het toch serieus wil spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
Feyenoord Rotterdam
Update wat betreft de situatie rond BobNieuwe brief waarin staat dat je anders de popo moet inlichten over de situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
Denk niet dat die er wat mee doen hoor. Die begrijpen niet eens waar dit over gaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nieuwe brief waarin staat dat je anders de popo moet inlichten over de situatie
Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef DarkSonic2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
[/quote]
De tering, wat een tokkies.
Gewoon langs gaan, je komt regelmatig in Leeuwarden toch? Ik wil wel met je mee, opdonderen met dit soort oplichterij.
Gastje gaat wel anders janken als er een dude van 2 bij 2 voor z'n deur staat.
Update wat betreft de situatie rond BobStuurde hij echt een foto naar El-blachito? Maar hoe wist hij dat jij via hem aan de gegevens komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Update wat betreft de situatie rond BobHeb je een email adres?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
Lijkt me wel als je het goed duidelijk maaktquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk niet dat die er wat mee doen hoor. Die begrijpen niet eens waar dit over gaat.
Update wat betreft de situatie rond BobStuur een ingebrekestelling. Heb je bewijs van de transactie en van de afspraak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Het is gewoon een verloren zaak. Dom van DS2, maar hij heeft er van geleerd hoop ik. Met een honkbalknuppel naar z'n huis gaan kan, maar ik weet niet of dat zo handig is voor een Ronaldo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me wel als je het goed duidelijk maakt
Lekker in verzuim treden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stuur een ingebrekestelling. Heb je bewijs van de transactie en van de afspraak?
xbox live party waarschijnlijk....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stuur een ingebrekestelling. Heb je bewijs van de transactie en van de afspraak?
Op basis van Artikel 34298347.2 heeft DS2 inderdaad recht op zijn Ronaldo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een baksteen met daarop de foto van Ronaldo geplakt naar binnen gegooid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is gewoon een verloren zaak. Dom van DS2, maar hij heeft er van geleerd hoop ik. Met een honkbalknuppel naar z'n huis gaan kan, maar ik weet niet of dat zo handig is voor een Ronaldo.
Lolquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een baksteen met daarop de foto van Ronaldo geplakt naar binnen gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |