quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar win je de oorlog meeVooral als je in het echt niet weet waar de sportschool precies zit.
Ik zou het risico niet nemen, zeker niet voor die prijs.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Eigenlijk wil ik Falcao kopen , maar ik hoor van veel mensen dat tie een upgrade gaat krijgen en dat zn prijs dan naar beneden gaat van de TOTY versie. Wat denken jullie
UP Falcao? Denk het niet.. en denk ook niet dat de TOTY daar goedkoper van gaat worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Eigenlijk wil ik Falcao kopen , maar ik hoor van veel mensen dat tie een upgrade gaat krijgen en dat zn prijs dan naar beneden gaat van de TOTY versie. Wat denken jullie
Ik zou ook nog even wachten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Koop nou maar gewoon, morgen kan er ook een komeet op de aarde knallen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Thorstein is een combinatie van mij en Einstein?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jullie zijn wat Thorstein Veblen ooit noemde gevallen van de Leisure Class
Mensen die de hele dag achter de computer zitten om een virtueel item te kopen, vervolgens te posten op een forum en opscheppen over hun nieuwste aankoop? Is dat Leisure Class?quote:
Waarom zouden we hier over ophouden als het nog niet is opgelost? Ik wil gewoon die Ronaldo/coins/whatever terug. En ik zou ze deze keer best kunnen verkopen maar straks word ik op marktplaats ook opgelicht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef el-blanchito het volgende:
Zouden we hier niet over ophouden?
Zo hè, jij bent rijk!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
JAAA! De laagste BIN is nu 1,3 BIN!
Chiellini gaat het nog zwaar krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
moet alleen de CM eigenlijk nog vervangen door TOTY Alonso, misschien dat ik die maar ga kopen ipv Falcao
Dat is de huidige interpretatie ervan zo'n beetjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mensen die de hele dag achter de computer zitten om een virtueel item te kopen, vervolgens te posten op een forum en opscheppen over hun nieuwste aankoop? Is dat Leisure Class?
wij zijn conservatief, in dit geval terechtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste interpretatie ervan zo'n beetje
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje matig verdedigingsduo, is het niet?
Soms kunnen je dingen beter gewoon laten rusten. Je bent stom geweest, dat weet je zelf hopelijk ook en je hebt ervan geleerd, dat weet ik zeker. Die Ronaldo ga je echt niet meer terugzien, tenzij je met een knokploeg naar z'n huis gaat, maar is dat de moeite waard? Kun je beter een weekje intensief gaan handelen als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zouden we hier over ophouden als het nog niet is opgelost? Ik wil gewoon die Ronaldo/coins/whatever terug. En ik zou ze deze keer best kunnen verkopen maar straks word ik op marktplaats ook opgelicht.
wow. lekker bezig jongenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef el-blanchito het volgende:
Zouden we hier niet over ophouden?
Wel als je geen formatiekaarten gaat kopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje matig verdedigingsduo, is het niet?
Maak een autobuyer voor hem die 1 dag werkt en daarna om een authenticatie vraagt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Soms kunnen je dingen beter gewoon laten rusten. Je bent stom geweest, dat weet je zelf hopelijk ook en je hebt ervan geleerd, dat weet ik zeker. Die Ronaldo ga je echt niet meer terugzien, tenzij je met een knokploeg naar z'n huis gaat, maar is dat de moeite waard? Kun je beter een weekje intensief gaan handelen als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |