het klinkt inderdaad ridicuul, en wij maken ons er misschien wel te druk over, maar ik zou hem wat aandoen als ik de kans kreegquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad ridicuul, en wij maken ons er misschien wel te druk over, maar ik zou hem wat aandoen als ik de kans kreeg
hoe oud is die Bob eigenlijk?
17 ofzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad ridicuul, en wij maken ons er misschien wel te druk over, maar ik zou hem wat aandoen als ik de kans kreeg
hoe oud is die Bob eigenlijk?
Hij zit nog een dagje in packs maar denk niet dat hij echt daalt, grote gekte was net al natuurlijk. Misschien als ze nog een HH in het laatste uur doen...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Zal TOTY Ramos nog dalen ten opzichte van nu? Ik twijfel, hij kost nu 1,25 miljoen.
Ik denk niet veel meer, maar je kan er idd wel veel profit op maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Zal TOTY Ramos nog dalen ten opzichte van nu? Ik twijfel, hij kost nu 1,25 miljoen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zit nog een dagje in packs maar denk niet dat hij echt daalt, grote gekte was net al natuurlijk. Misschien als ze nog een HH in het laatste uur doen...
Ik weet genoeg, ga hem nu halen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik denk niet veel meer, maar je kan er idd wel veel profit op maken.
jammer dat hij ouder is dan ikquote:
Iedereen zegt 100 euro, maar het is toch 1.2 miljoen en dus bij matige verkoopprijs 120 euro? Als ik zou weten wie mij voor dat bedrag belazerd zou hebben zou ik hem kapot maken. Ik heb een absolute hekel aan oplichtersquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
Je gaat toch niet serieus bij iemand langs om een Ronaldo kaartje op FUT?
Wat ga je doen als je daar komt en hij is niet thuis? of hij is er wel en doet open? Mag ik mijn ronaldo terug? Nee doei !
Natuurlijk eerst een afspraak maken met de ouders zodat je het duidelijk kan uitleggen. Wanneer iemand mij flashed voor 100 euro had ik daar al lang aan de deur gestaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
Je gaat toch niet serieus bij iemand langs om een Ronaldo kaartje op FUT?
Wat ga je doen als je daar komt en hij is niet thuis? of hij is er wel en doet open? Mag ik mijn ronaldo terug? Nee doei !
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer dat hij ouder is dan ik
maar stuur hem gewoon een brief waarin je onopvallend laat merken dat je naar de sportschool gaat en stuur elke week een nieuwe brief met je stats
Zoveel betalen voor een backquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, wat heb ik gedaan.
en al zou het je niet uitmaken dat het 120 euro/1.2 miljoen coins zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen zegt 100 euro, maar het is toch 1.2 miljoen en dus bij matige verkoopprijs 120 euro? Als ik zou weten wie mij voor dat bedrag belazerd zou hebben zou ik hem kapot maken. Ik heb een absolute hekel aan oplichters
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, wat heb ik gedaan.
Daar win je de oorlog meequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer dat hij ouder is dan ik
maar stuur hem gewoon een brief waarin je onopvallend laat merken dat je naar de sportschool gaat en stuur elke week een nieuwe brief met je stats
Je halve zool?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mai zool toek kontrol of mai boddie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |