Daarom zei ik ook 'verder'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je Ronaldo geef je weg, en dan noem je dat niks verkeerd doen.
Ik bedoel zijn e-mail adresquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
via www.gmail.com kun je makkelijk een email adres aanmaken
die hoef je volgens mij niet eens in te vullenquote:
IF Wilsherequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ideeën of eigen team als voorbeeld voor mij om dit op te vullen met nog 60k?
Ik begrijp je standpunt. Maar ik zou dit niet kunnen accepteren is zou een vergoeding willen als is het niet in geld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je moet ook afwegen of het de moeite waard is ten aanzien van de tijd die je erin stopt. Onrecht is vervelend, maar soms kun je beter gewoon 10 uurtjes gaan werken om je ¤100 terug te verdienen, bij wijze van spreken.
Registreer er dan eentje op de vele gratis email sites..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens kan ik nu geen aangifte doen omdat ik niet genoeg gegevens heb (geen e-mail adres wat wel verplicht is)
Ja, dat moet wel anders kan ik niet verder.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die hoef je volgens mij niet eens in te vullen
Kaboul, Djourou, Nzogbia, Valenciaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het BPL moet zijn, maar goedkope toppers iemand?
Hij heeft zelf wsl geen emailadres dat niet door zijn ouders gelezen wordt en het is blijkbaar heel moeilijk voor hem om even op gmail of waar dan ook er even eentje te registeren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Emailadres van de tegenpartij?
Waarom zou je dat in godsnaam moeten invullen?
Als iemand je strafrechtelijk benadeeld moet je hem nog wel even om zn emailadres vragen?
Djourou nog nooit mee gespeeld, beter als OP Luiz?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kaboul, Djourou, Nzogbia, Valencia
Vlaar, Santon, M'bia.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kaboul, Djourou, Nzogbia, Valencia
Ik vind van wel. Ik vind Luiz deze editie helemaal niks, maar dat is een persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Djourou nog nooit mee gespeeld, beter als OP Luiz?
Ik heb zelf wel een e-mailadres maar ik moet dus ook een e-mailadres van de wederpartij invullen, kijk maar:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft zelf wsl geen emailadres dat door zijn ouders gelezen wordt en het is blijkbaar heel moeilijk voor hem om even op gmail of waar dan ook er even eentje te registeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |