Er is een tijdje geleden een zaak voor de rechter gekomen met iets soortgelijks. Was in runescape geloof ik, had iemand een superduur zwaard gejat/opgelicht ofzo. Rechter stelde dit gelijk aan diefstal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je moet ook afwegen of het de moeite waard is ten aanzien van de tijd die je erin stopt. Onrecht is vervelend, maar soms kun je beter gewoon 10 uurtjes gaan werken om je ¤100 terug te verdienen, bij wijze van spreken.
Dat is wel 1 van de beste spelers in het teamquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo'n team en dan die verdwaalde Welliton.
ook van die mensen die hem voor evenveel als Aguero listen en hopen dat iemand hem koop terwijl diegene denkt dat het een aguero is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
lk hoop dat Tevez snel vertrekt bij Manchester City.
Irritant om steeds [ afbeelding ] te zien, als je op zoek bent naar Aguero
Er zijn ergere foto's van hem gemaakt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er zijn ergere foto's van hem gemaakt.
Dat laatste is totaal niet relevant, het gaat erom dat ik ben opgelicht. Jammer dat je nu zo doet want ik heb niks verkeerd gedaan verder.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef el-blanchito het volgende:
En je zegt dat ik dingen moet doen en je doet wel alsof ik fouten maak.
Ik ben niet zo dom om een Ronaldo weg te geven.
Chill, laat de tijd zijn werk doen. Zijn prijs gaat echt wel weer omhoog, alleen de komende 21,5 uur niet waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:36 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga echt slecht als 'ie nog meer gaat dalen. Ben ik toch weer te hebberig geweest.
[ afbeelding ]
Nou top, maar hoeveel geld kost zo'n gerechtelijke procedure en hoeveel tijd ben je kwijt? Never dat dat minder is dan ¤100.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Er is een tijdje geleden een zaak voor de rechter gekomen met iets soortgelijks. Was in runescape geloof ik, had iemand een superduur zwaard gejat/opgelicht ofzo. Rechter stelde dit gelijk aan diefstal.
als ie in de winter vertrekt zal je die rotkop alsnog blijven zienquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
Ik zou die link van de politie gewoon aanklikken en daar je verhaal doen. Dat kan gewoon zonder dat je ouders er iets van merken. Niet opgeven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste is totaal niet relevant, het gaat erom dat ik ben opgelicht. Jammer dat je nu zo doet want ik heb niks verkeerd gedaan verder.
Dit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou top, maar hoeveel geld kost zo'n gerechtelijke procedure en hoeveel tijd ben je kwijt? Never dat dat minder is dan ¤100.
Je Ronaldo geef je weg, en dan noem je dat niks verkeerd doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste is totaal niet relevant, het gaat erom dat ik ben opgelicht. Jammer dat je nu zo doet want ik heb niks verkeerd gedaan verder.
Eens, zonder Blanchito wist je nu veel minder. Hij heeft wel genoeg voor je gedaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef el-blanchito het volgende:
En je zegt dat ik dingen moet doen en je doet wel alsof ik fouten maak.
Ik ben niet zo dom om een Ronaldo weg te geven.
Klopt, het heeft geen enkele zin om te gaan procederen. Maar ik vond het wel een nuttige toevoeging.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou top, maar hoeveel geld kost zo'n gerechtelijke procedure en hoeveel tijd ben je kwijt? Never dat dat minder is dan ¤100.
gewoon in een brief ook een aantal bijlagen over die zaak erin doen om aan te tonen dat ze echt niet sterk staan, mochten DS er werk van maken, tevens kun je je schulden ook verhalen op de verliezende partij, maar als je hem niet wint, dan ben je de lulquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een aflevering van Dr. Phil laatstquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zonde dat je nog steeds niet inziet dat mensen niet allemaal te vertrouwen zijn. Leer gewoon van je fouten en leef verder nog lang en gelukkig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
via www.gmail.com kun je makkelijk een email adres aanmakenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens kan ik nu geen aangifte doen omdat ik niet genoeg gegevens heb (geen e-mail adres wat wel verplicht is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |