quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Neem dat terug!!ik beweeg nu net zoals die man op je UI, maar dan terwijl ik lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
De fout die jullie maken is dat je het als geld benoemt terwijl hij die Ronaldo niet als geld heeft gezien. Want ik hoop toch dat iedereen weet dat je niet 120 euro aan een vreemde via internet moet lenenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen zegt 100 euro, maar het is toch 1.2 miljoen en dus bij matige verkoopprijs 120 euro? Als ik zou weten wie mij voor dat bedrag belazerd zou hebben zou ik hem kapot maken. Ik heb een absolute hekel aan oplichters
ALs hij het niet wilt laten rusten moet hij dat zeker niet doen. Zolang niet alle legale middelen zijn ingezet, is je er bij neerleggen slap. Je moet achteraf wel kunnen zeggen dat je misschien dom bent geweest, maar daarna wel alles er aan hebt gedaan om terug te krijgen wat van jou is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Soms kunnen je dingen beter gewoon laten rusten. Je bent stom geweest, dat weet je zelf hopelijk ook en je hebt ervan geleerd, dat weet ik zeker. Die Ronaldo ga je echt niet meer terugzien, tenzij je met een knokploeg naar z'n huis gaat, maar is dat de moeite waard? Kun je beter een weekje intensief gaan handelen als je het mij vraagt.
Tot morgen 19:00.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:32 schreef diedjuh het volgende:
Hoe lang blijven ze in de packs zitten?
Ik val je helemaal niet aan, ik zei alleen dat ik niet snap waarom je Bob blijft verdedigen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef el-blanchito het volgende:
DS2, stop maar met DM'en.
Ik heb geholpen, heb niks verkeerd gedaan en nu val je mij aan.
Je kan m´n rug op.
Doe maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef TBakkert het volgende:
we kunnen voor B*b natuurlijk ook nog een leuk naamtopic maken
Maar je moet ook afwegen of het de moeite waard is ten aanzien van de tijd die je erin stopt. Onrecht is vervelend, maar soms kun je beter gewoon 10 uurtjes gaan werken om je ¤100 terug te verdienen, bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ALs hij het niet wilt laten rusten moet hij dat zeker niet doen. Zolang niet alle legale middelen zijn ingezet, is je er bij neerleggen slap. Je moet achteraf wel kunnen zeggen dat je misschien dom bent geweest, maar daarna wel alles er aan hebt gedaan om terug te krijgen wat van jou is.
Zo'n team en dan die verdwaalde Welliton.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
team van Lex nu
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#9e0604xAIJk:360
geen geld meer voor toty ROnaldo
nee, dat doen we nietquote:
ja, neem dan Eto'o op 6 chemquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo'n team en dan die verdwaalde Welliton.
Er is een tijdje geleden een zaak voor de rechter gekomen met iets soortgelijks. Was in runescape geloof ik, had iemand een superduur zwaard gejat/opgelicht ofzo. Rechter stelde dit gelijk aan diefstal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je moet ook afwegen of het de moeite waard is ten aanzien van de tijd die je erin stopt. Onrecht is vervelend, maar soms kun je beter gewoon 10 uurtjes gaan werken om je ¤100 terug te verdienen, bij wijze van spreken.
Dat is wel 1 van de beste spelers in het teamquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo'n team en dan die verdwaalde Welliton.
ook van die mensen die hem voor evenveel als Aguero listen en hopen dat iemand hem koop terwijl diegene denkt dat het een aguero is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
lk hoop dat Tevez snel vertrekt bij Manchester City.
Irritant om steeds [ afbeelding ] te zien, als je op zoek bent naar Aguero
Er zijn ergere foto's van hem gemaakt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
lk hoop dat Tevez snel vertrekt bij Manchester City.
Irritant om steeds [ afbeelding ] te zien, als je op zoek bent naar Aguero
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er zijn ergere foto's van hem gemaakt.
Dat laatste is totaal niet relevant, het gaat erom dat ik ben opgelicht. Jammer dat je nu zo doet want ik heb niks verkeerd gedaan verder.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:34 schreef el-blanchito het volgende:
En je zegt dat ik dingen moet doen en je doet wel alsof ik fouten maak.
Ik ben niet zo dom om een Ronaldo weg te geven.
Chill, laat de tijd zijn werk doen. Zijn prijs gaat echt wel weer omhoog, alleen de komende 21,5 uur niet waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:36 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga echt slecht als 'ie nog meer gaat dalen. Ben ik toch weer te hebberig geweest.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |