Ja toch, 2 weken de tijd geven, anders juridische gevolgenquote:
kan alsnog, toch? TOCH!?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een baksteen met daarop de foto van Ronaldo geplakt naar binnen gegooid.
Van hem? Nee, die heb ik niet.quote:
Geen idee, maar hij stuurde inderdaad een foto naar hem toe.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Stuurde hij echt een foto naar El-blachito? Maar hoe wist hij dat jij via hem aan de gegevenskomt
Dat wordt wat lastig denk ik. Ik moet maandag en dinsdag wel naar school maar ik kan moeilijk de hele dag weg blijven en niks zeggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
De tering, wat een tokkies.
Gewoon langs gaan, je komt regelmatig in Leeuwarden toch? Ik wil wel met je mee, opdonderen met dit soort oplichterij.
Gastje gaat wel anders janken als er een dude van 2 bij 2 voor z'n deur staat.
Onzin gewoon dreigen met politie en er een keer langs gaan om met die ouders te praten. Die Bob heeft waarschijnlijk gezegd dat het allemaal onzin is oid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is gewoon een verloren zaak. Dom van DS2, maar hij heeft er van geleerd hoop ik. Met een honkbalknuppel naar z'n huis gaan kan, maar ik weet niet of dat zo handig is voor een Ronaldo.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Update wat betreft de situatie rond BobGast het is geen 100 euro ! Als mijn ouders dat zouden lezen zouden ze er waarschijnlijk ook om lachen. Het is maar een spel he, en zo zien die ouders dat ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf zijn dat dan voor oudersAlsof ik bedenk dat ik voor meer dan 100 euro ben opgelicht.
Klopt, maar je hebt nog gelijk ook. Wat een tokkievolk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat is geen grap. Dat had ik echt gedaan
Alleen is het natuurlijk wel strafbaar en raad ik niemand aan dit te doen, etc etc.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt nog gelijk ook. Wat een tokkievolk.
leg ze maar eens duidelijk uit dat het wel echt honderd euro is...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast het is geen 100 euro ! Als mijn ouders dat zouden lezen zouden ze er waarschijnlijk ook om lachen. Het is maar een spel he, en zo zien die ouders dat ook.
Ach joh, het is maar hbo. Ik ben al 6 weken niet geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Van hem? Nee, die heb ik niet.
[..]
Geen idee, maar hij stuurde inderdaad een foto naar hem toe.
[..]
Dat wordt wat lastig denk ik. Ik moet maandag en dinsdag wel naar school maar ik kan moeilijk de hele dag weg blijven en niks zeggen.
Wat zouden jouw ouders doen als jij het ontkent...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt nog gelijk ook. Wat een tokkievolk.
Hoe ga je dat bewijzen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
leg ze maar eens duidelijk uit dat het wel echt honderd euro is...
Snappen ze toch nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je laat een website zien waarop mensen echt coins van je kopen voor die prijs, en dan laat je de prijs van Ronnie zien op de Web App...quote:
Dan eis je de coins terug als ze dat niet willenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het verleden is geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je laat een website zien waarop mensen echt coins van je kopen voor die prijs, en dan laat je de prijs van Ronnie zien op de Web App...
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je laat een website zien waarop mensen echt coins van je kopen voor die prijs, en dan laat je de prijs van Ronnie zien op de Web App...
Fucking 100 euroquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Van hem? Nee, die heb ik niet.
[..]
Geen idee, maar hij stuurde inderdaad een foto naar hem toe.
[..]
Dat wordt wat lastig denk ik. Ik moet maandag en dinsdag wel naar school maar ik kan moeilijk de hele dag weg blijven en niks zeggen.
dat kan ook, in ieder geval moet je hem(+ misschien zijn ouders) mentaal langzaam breken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan eis je de coins terug als ze dat niet willen
het klinkt inderdaad ridicuul, en wij maken ons er misschien wel te druk over, maar ik zou hem wat aandoen als ik de kans kreegquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad ridicuul, en wij maken ons er misschien wel te druk over, maar ik zou hem wat aandoen als ik de kans kreeg
hoe oud is die Bob eigenlijk?
17 ofzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het klinkt inderdaad ridicuul, en wij maken ons er misschien wel te druk over, maar ik zou hem wat aandoen als ik de kans kreeg
hoe oud is die Bob eigenlijk?
Hij zit nog een dagje in packs maar denk niet dat hij echt daalt, grote gekte was net al natuurlijk. Misschien als ze nog een HH in het laatste uur doen...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Zal TOTY Ramos nog dalen ten opzichte van nu? Ik twijfel, hij kost nu 1,25 miljoen.
Ik denk niet veel meer, maar je kan er idd wel veel profit op maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Zal TOTY Ramos nog dalen ten opzichte van nu? Ik twijfel, hij kost nu 1,25 miljoen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zit nog een dagje in packs maar denk niet dat hij echt daalt, grote gekte was net al natuurlijk. Misschien als ze nog een HH in het laatste uur doen...
Ik weet genoeg, ga hem nu halen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik denk niet veel meer, maar je kan er idd wel veel profit op maken.
jammer dat hij ouder is dan ikquote:
Iedereen zegt 100 euro, maar het is toch 1.2 miljoen en dus bij matige verkoopprijs 120 euro? Als ik zou weten wie mij voor dat bedrag belazerd zou hebben zou ik hem kapot maken. Ik heb een absolute hekel aan oplichtersquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
Je gaat toch niet serieus bij iemand langs om een Ronaldo kaartje op FUT?
Wat ga je doen als je daar komt en hij is niet thuis? of hij is er wel en doet open? Mag ik mijn ronaldo terug? Nee doei !
Natuurlijk eerst een afspraak maken met de ouders zodat je het duidelijk kan uitleggen. Wanneer iemand mij flashed voor 100 euro had ik daar al lang aan de deur gestaanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Kamikazie het volgende:
Je gaat toch niet serieus bij iemand langs om een Ronaldo kaartje op FUT?
Wat ga je doen als je daar komt en hij is niet thuis? of hij is er wel en doet open? Mag ik mijn ronaldo terug? Nee doei !
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer dat hij ouder is dan ik
maar stuur hem gewoon een brief waarin je onopvallend laat merken dat je naar de sportschool gaat en stuur elke week een nieuwe brief met je stats
Zoveel betalen voor een backquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, wat heb ik gedaan.
en al zou het je niet uitmaken dat het 120 euro/1.2 miljoen coins zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen zegt 100 euro, maar het is toch 1.2 miljoen en dus bij matige verkoopprijs 120 euro? Als ik zou weten wie mij voor dat bedrag belazerd zou hebben zou ik hem kapot maken. Ik heb een absolute hekel aan oplichters
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, wat heb ik gedaan.
Daar win je de oorlog meequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer dat hij ouder is dan ik
maar stuur hem gewoon een brief waarin je onopvallend laat merken dat je naar de sportschool gaat en stuur elke week een nieuwe brief met je stats
Je halve zool?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mai zool toek kontrol of mai boddie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |