Was maar een geintje. Die potjes tegen jou waren altijd 6-5 potjes.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja en jij speelde met een team vol blauwe kaartjes dus dat bevestigt mijn stelling dat duurdere teams wél beter spelen.
Over een tijdje is dat verleden tijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
Al die fitness kaartjes steeds opnieuw listen
Die potjes waren vet, ik wil binnenkort weer eens tegen je spelen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was maar een geintje. Die potjes tegen jou waren altijd 6-5 potjes.
Pascal negeert altijd mijn invites en berichtenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die potjes waren vet, ik wil binnenkort weer eens tegen je spelen.
Bij mij wordt er zo af en toe eentje gekocht, maar meer ook nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
Al die fitness kaartjes steeds opnieuw listen
DarkSonic probeerde het Ronaldo maar pakte aardig wat verlies.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:58 schreef Bmo89 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik straks als ik al die fitness kaartjes verkocht heb een mooi team ga kopen of met die 1.5 miljoen ga handelen. Iemand ervaring in het handelen in de wat duurdere spelers?
Hehequote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
DarkSonic probeerde het Ronaldo maar pakte aardig wat verlies.
Elke keer 35 kaarten listen. Is irritant.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik was de middag weg, alles voor 6 uur er op gezet en ik heb weer gewoon 5 squad fitness kaartjes verkocht voor de gebruikelijke prijs.
Snap echt jullie probleem niet
Bereken van tevoren goed uit wat voor een tax je moet verkopen en koop alleen in als je vrij zeker bent dat je nog een leuke winstmarge pakt zelfs na taxes.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:58 schreef Bmo89 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik straks als ik al die fitness kaartjes verkocht heb een mooi team ga kopen of met die 1.5 miljoen ga handelen. Iemand ervaring in het handelen in de wat duurdere spelers?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 19:00:27The ENTIRE Team of the Year is here! Last chance to find the TOTY IFs until they're gone at Sun 6pm UK! http://t.co/Gs4mxjlH #FUT reageer retweet
Verkoop je er echt 0,0 ? Of denk je dat ze met tientallen tegelijk weg gaan? Want dat deden ze zelfs voor de TOTY niet (ik handel al sinds ik gestopt ben in die dingen).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke keer 35 kaarten listen. Is irritant.
1 tot 3 per uur.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verkoop je er echt 0,0 ? Of denk je dat ze met tientallen tegelijk weg gaan? Want dat deden ze zelfs voor de TOTY niet (ik handel al sinds ik gestopt ben in die dingen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |