PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Nicequote:
Hij speelt wel fijn!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die IF Pedro hou ik wel even, nu verkopen zou dom zijn.
Ja iddquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die IF Pedro hou ik wel even, nu verkopen zou dom zijn.
Om later voor meer te verkopen dan nu.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij speelt wel fijn!Al hou je hem niet om mee te spelen zeker
Niet als je winst wil maken met bronze packs en handelt in bepaalde spelers (die dus ook in prijs dalen)quote:
VDWquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik wed dat niemand 1 team heeft waarvan alle spelers minder dan 80pace hebben.
Ik heb mijn lesjes met packs wel gehad. Ik voel geen enkele verleidingquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:31 schreef Jelle_96 het volgende:
Ik ben blij dat ik al m'n geld in fitnesskaartjes heb gestoken, anders had ik sowieso zo'n 100k pakje geopend en weer prul gehad.
Ja als die specials packs op zijn gaan ze door met jumbosquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:32 schreef Confetti het volgende:
Consumables zullen nu wel stijgen toch?
Of gaan mensen naast die player packs nog los met de normale packs..
Ja, het heeft te weinig pace.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijs ga je nu je team verkopen?
Haha grappig klose eruit halen en Benitez erinquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, het heeft te weinig pace.
'skiller' dat je bent!
Farfan, goede crossing+curve. Daarnaast erg snel en hoge strength.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:35 schreef el-blanchito het volgende:
wie is de beste crosser uit de Bundesliga volgens jullie?
Daarnet vraag je nog om een nieuw team?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ga vanavond gewoon een 100k pack kopen, heb m'n team en ik vind FUT niet meer zó geweldig. Fuck the world yolo :H
Onbegrijpelijk idd, in H2H hebben ze hem wel een DOWN gegeven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
TrollMarcelo zou eigenlijk nog gewoon silver moeten zijn. Of is hij gold omdat hij zo goed kan koppen?
Al gemaakt, dankjewel nog trouwens! Heb het alleen wel omgebouwd, maar ik vind het erg fijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daarnet vraag je nog om een nieuw team?
Smijt er ook maar een paar hierheen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
Volgens stap is Marcelo LB, ik ga echt ff met coins smijten
Hoe laat is een chineesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef pascal08 het volgende:
Tot hoe laat zitten die TOTY's ook alweer in de packs?
Morgen 7uur, nu niet meer vragenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef pascal08 het volgende:
Tot hoe laat zitten die TOTY's ook alweer in de packs?
Hoeveel coins/wat voor team heb je dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
Smijt die coins maar in het rond mavertje!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
"Morgen 7 uur, morgen 7 uur, morgen 7 uur" ... "Morgen 7 uur." ... wacht, 7 uur 's avonds of 7 uur 's ochtends?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Morgen 7uur, nu niet meer vragen
smiddagsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Morgen 7 uur, morgen 7 uur, morgen 7 uur" ... "Morgen 7 uur." ... wacht, 7 uur 's avonds of 7 uur 's ochtends?
Die goede oude tijd hè, dat je nog bijzonder was als je een autobuyer had.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoeveel coins/wat voor team heb je dan?![]()
Voel me voorbijgestreefd
Kan je wel onthouden dat het hele team 24 uur in packs zit beginnend om 19.00 vandaag...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Morgen 7 uur, morgen 7 uur, morgen 7 uur" ... "Morgen 7 uur." ... wacht, 7 uur 's avonds of 7 uur 's ochtends?
Stel je autobuyer aub ff in op Agbon voor onder 120k op de doos. Koop ik hem van je overquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die goede oude tijd hè, dat je nog bijzonder was als je een autobuyer had.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |