Wel eens gedaan?quote:
Das te makkelijk.quote:
Ik zou dr doen.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou dr doen.
Zonder rubber.
Oh ja sla me op mn ass trek aan mn haarquote:
Nee dit is de kelder van Tem en Speculariumquote:
Mijn penis zegt sorry.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:19 schreef Specularium het volgende:
Toch vreemd dat zo'n Voorschrift daar geen erectie van krijgt.
Het zit diep he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dit is de kelder van Tem en Specularium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zit diep he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zit diep he?Ja, heb slechter gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
[..]I am her majesty the Queen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He bah dat ziet er goor uit . Die druppel daar links ook
Alleen Voorschrift.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef Kentoet het volgende:
Hoeveel procent van de mensen is homo eigenlijk?
VS is meer een lady.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En welke naam was dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O heet dat zo? Had een heel andere naam in gedachten .
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef Tem het volgende:
[..]
VS is meer een lady.Vanavond maar eens Come fly with me kijken (22u Ned3), nog geen aflevering van gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Beetje zuur kijkt hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:12 schreef Jareth het volgende:
Leuk ook, die take me to your leader-blik van dat ding.
Doelde op jouw gifje, ze zegt één woord volgens mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja sla me op mn ass trek aan mn haar
Dat soort shit. Zeggen al die snollen joh.
Ik heb er weleens een aflevering van gezien maar het kon me niet echt boeien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Vanavond maar eens Come fly with me kijken (22u Ned3), nog geen aflevering van gezien.
Er is betere Engelse humor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een aflevering van gezien maar het kon me niet echt boeien.
Alsof het zo naar zijn wapen wil grijpen om je tot poeder te verpulveren.quote:
Of op wil vreten met die grote muil of bek of hoe heet hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef Jareth het volgende:
[..]
Alsof het zo naar zijn wapen wil grijpen om je tot poeder te verpulveren.
Ik hoor er verder ook bijna niemand over, itt Little Britain. Maar goed, even kijken toch maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een aflevering van gezien maar het kon me niet echt boeien.
Bij Little Britain zaten wel een aantal redelijk briljante typetjes vond ik. Maar er is zeker betere engelse humor. A bit of Fry and Laurie vond ik altijd erg leuk.quote:
Hij kan het vast uitrekken. Opdat hij nijlpaarden kan verzwelgen als ontbijt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of op wil vreten met die grote muil of bek of hoe heet het
3?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan ik hier niet zeggen, heb ik meteen 3 notes aan mijn broek
Jemig! Dat zijn er minstens honderdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
3?
nou ik weet niet waar jij vandaan komt madam maar in NWS doen we geen halve zaken!
[ afbeelding ]
Ik vind de scene met de zalm perfect. Hoe Kees de beide schalen voor haar borsten houdt. Mjammie.quote:
Vind het wel meevallen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat goed met die SC. Je kijkt even niet en ze hebben een heel topic volgebaggerd...
Aan de tekenstijl te zien is CC weer begonnen met de eerste afleveringen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:08 schreef Tem het volgende:
Nee, ik weet nooit wat de laatste is. Er wordt zoveel herhaalt. Deze nu is ook weer een herhaling.
Hoezo? Vanwege het nieuws van Loedertje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ben alleen bang dat het dan weer zo'n avond wordt:
Merci.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan de tekenstijl te zien is CC weer begonnen met de eerste afleveringen.
De laatste FG´s kun je hier downloaden.
American Dad en binnenkort weer South Park staan daar ook.
Nee vanwege al de halve dag zuipenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Vanwege het nieuws van Loedertje?
Het leven is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:31 schreef Specularium het volgende:
Ik zei al in dat andere topic dat niemand vantevoren heeft gezegd dat alles eerlijk zou zijn.
ow die vind ik niet leukquote:
nee man hij is baasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
Die kerel liet wel goed zien wat er precies mis is met defensie.
Hangt in dezelfde hoek.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
God, ook zoiets.
Ik ben wat dat betreft meer een antitheïst dan atheïst.
Zijn ze weer dronken?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Staal/Ryan3 is weer mongolisch aan het doen over de DM mbt Loedertje. Kansloos.
Zal wel. Wat een mongolen.quote:
kun je niet echt vragen aan een Hagenees hequote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Ja, wat is er aan de hand?
Mag jij geen kankerzooi zeggen ofzo?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, wacht, dit is de verkeerde SC ... jezus de tering .. fuck MyAT.
beelden van zo'n beest erbij en nou nou poeh poeh ... ziet er niet uit alsof het heel erg snel ergens heen gaat ofzo, snap niet waarom je hem moet stoppenquote:STOP de plofkip ...
bij Albert Heijn en Jumbo
Ze hebben je hier nodig KLB / Weinig betaalde seks in Arnhem..quote:
Nu net? Kreeg toch berichtjes van die tbser.quote:
Dan zit het er alweer op denk ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu net? Kreeg toch berichtjes van die tbser.
Klopt het dat dat geen aardappelen zijn maar van bloem gemaakt?quote:
Is wel van aardappel als het goed is. Misschien zit er wel wat meer rommel door.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Klopt het dat dat geen aardappelen zijn maar van bloem gemaakt?
Volgens mij werkt dm/pm nog bij een ban.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu net? Kreeg toch berichtjes van die tbser.
Vooral zetmeel met water.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Klopt het dat dat geen aardappelen zijn maar van bloem gemaakt?
Dat wist ik maar er staat ook geen streep meer door d'r naam.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een ban geldt meestal niet voor de pm/dm
Dan zal de ban wel over zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat wist ik maar er staat ook geen streep meer door d'r naam.
Ik denk niet dat Theo Maassen daar een necrofielengrap over durft te maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:42 schreef sp3c het volgende:
ik krijg zin om dingen uit elkaar te trekken door die nieuwe basic-fit reclames
heel gek is dat
zou een onterechte klacht zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Theo Maassen daar een necrofielengrap over durft te maken.
Ik zit al ergens anders. Helaas schijnt Haan33 er ook wel eens te komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik een abonnement neem bij Basic Fit.
Ik wil ook zulke tetters.
Fit4free zeker?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zit al ergens anders. Helaas schijnt Haan33 er ook wel eens te komen.
Nee niet zo'n boutketen zonder losse gewichten. Gewoon van één echte eigenaar.quote:
De Guidance of DeParo?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:27 schreef Specularium het volgende:
GC / Een paar raciale vraagstukken
Kijk dan, gaat er een de anti-racist uithangen om vervolgens 10x zo erg te reageren.
LOLquote:Op maandag 14 januari 2013 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? Gaat Frutsel morgen ook rondlopen met "Ik steun mijn Paddy" ?
Sp3cquote:Op maandag 14 januari 2013 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? Gaat Frutsel morgen ook rondlopen met "Ik steun mijn Paddy" ?
bier gaat soms over datum hierquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:05 schreef Specularium het volgende:
Geen bier drinken in de ochtend,.
Geldt voor lang niet alle soorten bier. Ook al staat er een houdbaarheidsdatum op de fles, er zijn mensen die flesjes speciaalbier jarenlang laten liggen. Net als bij wijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef sp3c het volgende:
ik wist niet eens dat bier een houdbaarheidsdatum had
* sp3c drinkt het gewoon op to hij nieuwe moet halenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geldt voor lang niet alle soorten bier. Ook al staat er een houdbaarheidsdatum op de fles, er zijn mensen die flesjes speciaalbier jarenlang laten liggen. Net als bij wijn.
Hollandia? Dan denk ik aan kookproducten, zoals slagroom, voor de horeca... - Maar ik vermoed niet dat je dat bedoelt...quote:
Hier drinken ze ook Hollandia.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hollandia? Dan denk ik aan kookproducten, zoals slagroom, voor de horeca... - Maar ik vermoed niet dat je dat bedoelt...
LOLquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets voor jou, dit?
NWS / Amerikaan besteedt baan uit aan Chinezen en kijkt kattenfilmpjes
Niet bewust maar je wordt er mee doodgegooid zodat je er niet omheen kuntquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:39 schreef Specularium het volgende:
Volgen jullie het nieuws over Syl en Raf ook, jongens?
Nou ja, vaten dan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geldt voor lang niet alle soorten bier. Ook al staat er een houdbaarheidsdatum op de fles, er zijn mensen die flesjes speciaalbier jarenlang laten liggen. Net als bij wijn.
Gewoon als de eckte eckte de dop eraf jekkeren met een aansteker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Specularium het volgende:
Weet je wat kut is?
Als je denkt dat het een draaidop is maar dat is het dan niet.
Of een willekeurig ander voorwerpquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon als de eckte eckte de dop eraf jekkeren met een aansteker.
Mobieltje lukt ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of een willekeurig ander voorwerp.
Of enig gereedschap, of een A-4tjequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mobieltje lukt ook
Vooral oude Nokia's
Alles wat enigzins hard en ietwat langwerpig is ja. Maar een A4-tje?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of enig gereedschap, of een A-4tje
Blijven dubbelbouwen, dan wordt het sterk genoeg als hefboompje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alles wat enigzins hard en ietwat langwerpig is ja. Maar een A4-tje?
Gelijk proberen vanavond.quote:
Awesome.quote:
En dan een diepte-interview bij Oprah of Dr Phil....quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:38 schreef Tem het volgende:
Een grote media stunt met als doel een real life soap over de huwelijkstherapie van Rafje en Syllie.
Kching!
quote:
Jullie lijken wel een een-eiïge tweeling, met altijd datzelfde treurige gezichtje ernaast:quote:
Klopt, straks heeft ze zand in d'r vagina.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Daar ben je te vies van Specularium.
Spuit Elfletterig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
[..]
Jullie lijken wel een een-eiïge tweeling, met altijd datzelfde treurige gezichtje ernaast: [ afbeelding ]
Een soort Statler and Waldorf, maar dan anders.
Snip en Snap, daarom vindt golfer ons ook zo leuk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
[..]
Jullie lijken wel een een-eiïge tweeling, met altijd datzelfde treurige gezichtje ernaast: [ afbeelding ]
Een soort Statler and Waldorf, maar dan anders.
Dan zoek je een anderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
The usual linksen vergallen mijn uitstekende topique.
Pas op of ik klap je.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zoek je een anderIets over te vroeg geboren lammetjes, en krokusjes, Ofzo
Hm.quote:
Michiel geeft het wel aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hm.
Ik corrigeer: pas op of ik keil een bierblikje op je kop.
Zou zonde zijn iddquote:
In Engeland wordt het lastig, want daar worden ze afgepakt.quote:
Bij blikbier is daar iets voor te zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In Engeland wordt het lastig, want daar worden ze afgepakt.
bier afpakken valt nooit wat voor te zeggenquote:
quote:
Maar blikbierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
bier afpakken valt nooit wat voor te zeggen
Geen probleem man. De eckte eckte zuipt het nog uitquote:
quote:
Dat is ook net niets, was eens op een feest op een plein in een Duitse stad en daar was het gewoon Weizen uit glasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen probleem man. De eckte eckte zuipt het nog uitplastic
glazen.
Ik kijk geen hockey.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:47 schreef sp3c het volgende:
ik herhaal het nog een keer vanwege het gebrek aan gejuich, jullie zullen het wel gemist hebben
[ afbeelding ]
Ik zit wel op het Plein vanavond. De Uithof ben ik echt jaren niet geweest.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:49 schreef sp3c het volgende:
gewoon een keer mee naar de Uithof en dan ben je verslaafd
Yvonne doet steeds of ze moet werken
19/Berger natuurlijk. De eckte ecktequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:53 schreef sp3c het volgende:
schien kom ik achteraf naar het plein, waar zat je ook weer?
Is voornamelijk gemeen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
bier afpakken valt nooit wat voor te zeggen
true storyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo?
als je zelf dorst hebt?
drink dan es door
quote:
ik snap het wel hoor...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef sp3c het volgende:
ik snap dat doodschopen en al die h00ligans ook prima
er gebeurt gewoon verder niets ... je raakt verveeld en je moet toch wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |