Is wel van aardappel als het goed is. Misschien zit er wel wat meer rommel door.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Klopt het dat dat geen aardappelen zijn maar van bloem gemaakt?
Volgens mij werkt dm/pm nog bij een ban.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu net? Kreeg toch berichtjes van die tbser.
Vooral zetmeel met water.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Klopt het dat dat geen aardappelen zijn maar van bloem gemaakt?
Dat wist ik maar er staat ook geen streep meer door d'r naam.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een ban geldt meestal niet voor de pm/dm
Dan zal de ban wel over zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat wist ik maar er staat ook geen streep meer door d'r naam.
Ik denk niet dat Theo Maassen daar een necrofielengrap over durft te maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:42 schreef sp3c het volgende:
ik krijg zin om dingen uit elkaar te trekken door die nieuwe basic-fit reclames
heel gek is dat
zou een onterechte klacht zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Theo Maassen daar een necrofielengrap over durft te maken.
Ik zit al ergens anders. Helaas schijnt Haan33 er ook wel eens te komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik een abonnement neem bij Basic Fit.
Ik wil ook zulke tetters.
Fit4free zeker?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zit al ergens anders. Helaas schijnt Haan33 er ook wel eens te komen.
Nee niet zo'n boutketen zonder losse gewichten. Gewoon van één echte eigenaar.quote:
De Guidance of DeParo?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:27 schreef Specularium het volgende:
GC / Een paar raciale vraagstukken
Kijk dan, gaat er een de anti-racist uithangen om vervolgens 10x zo erg te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |