Is wel van aardappel als het goed is. Misschien zit er wel wat meer rommel door.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Klopt het dat dat geen aardappelen zijn maar van bloem gemaakt?
Volgens mij werkt dm/pm nog bij een ban.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu net? Kreeg toch berichtjes van die tbser.
Vooral zetmeel met water.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Klopt het dat dat geen aardappelen zijn maar van bloem gemaakt?
Dat wist ik maar er staat ook geen streep meer door d'r naam.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een ban geldt meestal niet voor de pm/dm
Dan zal de ban wel over zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat wist ik maar er staat ook geen streep meer door d'r naam.
Ik denk niet dat Theo Maassen daar een necrofielengrap over durft te maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:42 schreef sp3c het volgende:
ik krijg zin om dingen uit elkaar te trekken door die nieuwe basic-fit reclames
heel gek is dat
zou een onterechte klacht zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Theo Maassen daar een necrofielengrap over durft te maken.
Ik zit al ergens anders. Helaas schijnt Haan33 er ook wel eens te komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik een abonnement neem bij Basic Fit.
Ik wil ook zulke tetters.
Fit4free zeker?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zit al ergens anders. Helaas schijnt Haan33 er ook wel eens te komen.
Nee niet zo'n boutketen zonder losse gewichten. Gewoon van één echte eigenaar.quote:
De Guidance of DeParo?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:27 schreef Specularium het volgende:
GC / Een paar raciale vraagstukken
Kijk dan, gaat er een de anti-racist uithangen om vervolgens 10x zo erg te reageren.
LOLquote:Op maandag 14 januari 2013 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? Gaat Frutsel morgen ook rondlopen met "Ik steun mijn Paddy" ?
Sp3cquote:Op maandag 14 januari 2013 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? Gaat Frutsel morgen ook rondlopen met "Ik steun mijn Paddy" ?
bier gaat soms over datum hierquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:05 schreef Specularium het volgende:
Geen bier drinken in de ochtend,.
Geldt voor lang niet alle soorten bier. Ook al staat er een houdbaarheidsdatum op de fles, er zijn mensen die flesjes speciaalbier jarenlang laten liggen. Net als bij wijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef sp3c het volgende:
ik wist niet eens dat bier een houdbaarheidsdatum had
* sp3c drinkt het gewoon op to hij nieuwe moet halenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geldt voor lang niet alle soorten bier. Ook al staat er een houdbaarheidsdatum op de fles, er zijn mensen die flesjes speciaalbier jarenlang laten liggen. Net als bij wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |