Doelde op jouw gifje, ze zegt één woord volgens mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja sla me op mn ass trek aan mn haar
Dat soort shit. Zeggen al die snollen joh.
Ik heb er weleens een aflevering van gezien maar het kon me niet echt boeien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Vanavond maar eens Come fly with me kijken (22u Ned3), nog geen aflevering van gezien.
Er is betere Engelse humor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een aflevering van gezien maar het kon me niet echt boeien.
Alsof het zo naar zijn wapen wil grijpen om je tot poeder te verpulveren.quote:
Of op wil vreten met die grote muil of bek of hoe heet hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef Jareth het volgende:
[..]
Alsof het zo naar zijn wapen wil grijpen om je tot poeder te verpulveren.
Ik hoor er verder ook bijna niemand over, itt Little Britain. Maar goed, even kijken toch maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een aflevering van gezien maar het kon me niet echt boeien.
Bij Little Britain zaten wel een aantal redelijk briljante typetjes vond ik. Maar er is zeker betere engelse humor. A bit of Fry and Laurie vond ik altijd erg leuk.quote:
Hij kan het vast uitrekken. Opdat hij nijlpaarden kan verzwelgen als ontbijt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of op wil vreten met die grote muil of bek of hoe heet het
3?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan ik hier niet zeggen, heb ik meteen 3 notes aan mijn broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |