Wel eens gedaan?quote:
Das te makkelijk.quote:
Ik zou dr doen.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou dr doen.
Zonder rubber.
Oh ja sla me op mn ass trek aan mn haarquote:
Nee dit is de kelder van Tem en Speculariumquote:
Mijn penis zegt sorry.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:19 schreef Specularium het volgende:
Toch vreemd dat zo'n Voorschrift daar geen erectie van krijgt.
Het zit diep he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dit is de kelder van Tem en Specularium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zit diep he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zit diep he?Ja, heb slechter gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
[..]I am her majesty the Queen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He bah dat ziet er goor uit . Die druppel daar links ook
Alleen Voorschrift.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef Kentoet het volgende:
Hoeveel procent van de mensen is homo eigenlijk?
VS is meer een lady.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En welke naam was dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O heet dat zo? Had een heel andere naam in gedachten .
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef Tem het volgende:
[..]
VS is meer een lady.Vanavond maar eens Come fly with me kijken (22u Ned3), nog geen aflevering van gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Beetje zuur kijkt hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:12 schreef Jareth het volgende:
Leuk ook, die take me to your leader-blik van dat ding.
Doelde op jouw gifje, ze zegt één woord volgens mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja sla me op mn ass trek aan mn haar
Dat soort shit. Zeggen al die snollen joh.
Ik heb er weleens een aflevering van gezien maar het kon me niet echt boeien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Vanavond maar eens Come fly with me kijken (22u Ned3), nog geen aflevering van gezien.
Er is betere Engelse humor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een aflevering van gezien maar het kon me niet echt boeien.
Alsof het zo naar zijn wapen wil grijpen om je tot poeder te verpulveren.quote:
Of op wil vreten met die grote muil of bek of hoe heet hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef Jareth het volgende:
[..]
Alsof het zo naar zijn wapen wil grijpen om je tot poeder te verpulveren.
Ik hoor er verder ook bijna niemand over, itt Little Britain. Maar goed, even kijken toch maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een aflevering van gezien maar het kon me niet echt boeien.
Bij Little Britain zaten wel een aantal redelijk briljante typetjes vond ik. Maar er is zeker betere engelse humor. A bit of Fry and Laurie vond ik altijd erg leuk.quote:
Hij kan het vast uitrekken. Opdat hij nijlpaarden kan verzwelgen als ontbijt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of op wil vreten met die grote muil of bek of hoe heet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |