PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Oh heb je hem weer.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Vrees dat dat te duur is
Maak maar wat niet leuks voor 50k dan
Nice ! Dankjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Argentijnse CB uit de Russische competitie kan ook als je Samuel te langzaam vindt, of Silvestre CB en een Inter LB ofzo.
Messi Messi Messiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
En wat denken jullie hier van?
Zelfde probleem hier haha en moet ook hetzelfde doen. Graag een oplossing idd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
elke keer als ik mijn computer opstart doet ie dit, dan moet ik mijn netwerkadapter uit- en weer inschakelen en dan doet ie wel normaal. Weet iemand hoe dit komt?
Windows he.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
elke keer als ik mijn computer opstart doet ie dit, dan moet ik mijn netwerkadapter uit- en weer inschakelen en dan doet ie wel normaal. Weet iemand hoe dit komt?
Je hebt neem ik aan de optie "Connect automatically when this network is in range" wel aan staan? Of de Nederlandse vertaling daarvan, heb zelf Engelse Windowsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hij is verbonden met de kabel dus dat doet ie automagisch jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan de optie "Connect automatically when this network is in range" wel aan staan? Of de Nederlandse vertaling daarvan, heb zelf Engelse Windows
Te vanzelfsprekend eigenlijk, maar toch maar voor de zekerheid vragen.
SWSquote:
Kan van alles zijn. Drivers, verkeerde instellingen, etc. Maar als jij zegt dat het herstarten van de netwerkadapter altijd helpt, dan kun je ook een batch maken en die automatisch laten runnen bij het opstarten. Het is niet de oplossing, maar zorgt wel voor minder frustratie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
het gekke is dat het van het een op het andere moment zo was, ik heb niks veranderd aan instellingen of drivers ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Drivers, verkeerde instellingen, etc. Maar als jij zegt dat het herstarten van de netwerkadapter altijd helpt, dan kun je ook een batch maken en die automatisch laten runnen bij het opstarten. Het is niet de oplossing, maar zorgt wel voor minder frustratie.
TOTY aanvallers zekertwitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 16:25:38Tick tock.. less than 3 hours to go now reageer retweet
Kan ook komen door software dat geïnstalleerd is. Heb je Adobe software op je computer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gekke is dat het van het een op het andere moment zo was, ik heb niks veranderd aan instellingen of drivers ofzo
uiteraard.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan ook komen door software dat geïnstalleerd is. Heb je Adobe software op je computer?
Doe eens start>uitvoeren>msconfig>services en dan Bonjour uitvinken.quote:
die staat niet in het lijstje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe eens start>uitvoeren>msconfig>services en dan Bonjour uitvinken.
Altijd Apple hè, altijd Apple.
[ afbeelding ]
Even rebooten daarna uiteraard.
Silver player fitness verkoop ik voor 400/450, goud ook trouwens, zit geen verschil in prijs in voor mij, verkoopt even moeizaam/makkelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:37 schreef Toefjes het volgende:
Silver player fitnesses gaan instant voor 300c weg, maar team fitness kaarten verkopen moeilijk voor 1600c. Rare economie
ik heb wel photoshop maar geen itunesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen Photoshop of iTunes?
Bonjour staat ook niet geïnstalleerd onder Configuratiescherm > Programma's en Onderdelen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb wel photoshop maar geen itunes
Waarom verkoop je alles?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef DutchSL het volgende:
100k verkocht weer, nog iets minder dan 400k over (+ spul op trade pile)
nee. Ik meen me te herinneren dat ik dat een keer heb verwijderd maar weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bonjour staat ook niet geïnstalleerd onder Configuratiescherm > Programma's en Onderdelen?
Nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef Jelle_96 het volgende:
Zit echt te twijfelen om op dit moment m'n team te verkopen. Vol gas goedkope dealtjes binnen te slaan vanavond en op die manier toch nog een mooie winst te maken. Aan te raden?
Heb ik al zo vaak hier gezegd dat mensen zich er aan begonnen te irriteren, maar wat Kamikazie zegtquote:
Hoop dat ik voor 7'en dan m'n IF Witsels en Wilshere verkoop. Kan ik met 100k nog wat doen iig.quote:
Waarschijnlijk wel, was vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
Vanavond komen Ronaldo, Messi en Falcao toch in de pakjes? Komen ze daarna nog 1 keer allemaal? Ik wil Marcelo kopen namelijk, maar niet als 'ie nog een keer in de pakjes komt.
Dat is nog niet zeker maar ga er maar van uit dat ze zondag het hele TOTY in packs gooien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
Vanavond komen Ronaldo, Messi en Falcao toch in de pakjes? Komen ze daarna nog 1 keer allemaal? Ik wil Marcelo kopen namelijk, maar niet als 'ie nog een keer in de pakjes komt.
Hopelijk gaat 'ie richting de 400k. Die man past perfect in m'n team en heeft bazenstats.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, was vorig jaar ook.
Zijn stats op futhead kloppen alleen (nog steeds) niet, zijn de stats van Ramos.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat 'ie richting de 400k. Die man past perfect in m'n team en heeft bazenstats.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn stats op futhead kloppen alleen (nog steeds) niet, zijn de stats van Ramos.
Dat zou wel echt verneukt zijn. Ik had vorig jaar TOTS Falcao en TOTS Benzema voor <700k.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Falcao krijgt echt bazenstats, die zal wel rond de 1,5m coins gaan worden, hopelijk zit ik er zwaar naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Djeetje/Davejong/FifaSkiller:
[ afbeelding ]
En maar zeggen dat jij eerlijk aan je coins was gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat hij dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
[ afbeelding ]
Dat soort knulletjes lopen altijd een keer tegen de lamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een jongen bij mij vroeger op de middelbare school is een keer bedreigd met een mes bij hem thuis nadat 'ie mensen had opgelicht op school. Het ging op een gegeven moment zelfs zover dat z'n ouders besloten te verhuizen, omdat die jongen niet meer naar school durfde omdat ze 'm anders dood zouden steken.
Maar goed, je kunt het wel tegen ze zeggen, maar ze krijgen zo'n harde e-penis van oplichten, dat ze het maar een keer moeten ervaren.![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 17:00:19#TOTY Mids leave packs in 2 hrs! New #TOTY players warming up to come on at 6pm UK along
Happy Hr! GPP 25K packs, no 2x chance. #FUT reageer retweet
Ik gok 2-2.5 miljoen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil heel graag de TOTY Ronaldo kopen, vraag me af hoe duur die gaat worden. Volgens mij wordt dat echt schrikken geblazen
Ze doen dan toch ook weer de Jumbos en die packs met 12 rares dus wat heeft dit dan voor zin?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 17:00:19#TOTY Mids leave packs in 2 hrs! New #TOTY players warming up to come on at 6pm UK along
Happy Hr! GPP 25K packs, no 2x chance. #FUT reageer retweet
Hij was geblokkeerd op zijn hoofdaccount(Davejong), daarna maakte hij een nieuw account aan. Allemaal gelezen op XboxWorld.quote:
Mijn bullshitdetector gaat af !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb dat niet gebruikt.
Iemand die ik ken was het overkomen.
Zelf gebruik ik het niet.
Als ik een Xbox had dan had ik vals gespeeld met fifa ja.
Alleen op een playstation kan je geen illegale kaarten kopen.
watquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
Eliaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand nog leuke (goedkope) duitse (competitie) spelers?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
Gundogan en vooral sparen voor Reus, want dat is een geweldig goede speler.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand nog leuke (goedkope) duitse (competitie) spelers?
Reus is 3k ofzo daar hoef je toch niet voor te sparenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gundogan en vooral sparen voor Reus, want dat is een geweldig goede speler.
...............quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:06 schreef Djeetje het volgende:
Je kan op xbox illegale msp kopen voor ¤10. Dan heb je 6000 msp.
Ik speel vals met Black Ops zoals met Prestige hack zulke dingen.
Me coins heb ik allemaal zelf verdient.
allemaal zelf verdiend met oplichten ja vieze teringlijerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik kocht 'm toen 'ie nog 25k was.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Reus is 3k ofzo daar hoef je toch niet voor te sparen
wat staat hierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
Je weet dat het kopen van illegale Microsoft points strafbaar is?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:06 schreef Djeetje het volgende:
Om vragen te voorkomenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom staat er iedere keer: 'No double chance' terwijl het dit jaar nog nooit is voorgekomen?
Leugensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Reus is 3k ofzo daar hoef je toch niet voor te sparen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kocht 'm toen 'ie nog 30k was.
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
allemaal zelf verdiend met oplichten ja vieze teringlijer
Op de stoep fietsen ook dat heeft iedereen ook wel eens 1x gedaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet dat het kopen van illegale Microsoft points strafbaar is?
Ja maar creditcardfraude is wel iets andersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op de stoep fietsen ook dat heeft iedereen ook wel eens 1x gedaan.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja maar creditcardfraude is wel iets anders
Ik vind nog steeds dat ie GJE had moeten hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef pascal08 het volgende:
Die Bob heeft ook geluk dat 'ie bijvoorbeeld de altijd vriendelijk DS2 slachtoffer maakte. Ik vraag me af hoe het was afgelopen als één van de opgefokte FOK!ers () hier de dupe van geworden zou zijn.
Wie is die bob dan eigenlijk? weten jullie precies wie het is? waarom doen jullie er dan niks aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef pascal08 het volgende:
Die Bob heeft ook geluk dat 'ie bijvoorbeeld de altijd vriendelijk DS2 slachtoffer maakte. Ik vraag me af hoe het was afgelopen als één van de opgefokte FOK!ers () hier de dupe van geworden zou zijn.
Ze hebben z'n info achterhaald ja, maar ondernemen geen actie geloof ik. Waarom weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:11 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Wie is die bob dan eigenlijk? weten jullie precies wie het is? waarom doen jullie er dan niks aan
je bent gewoon een achterlijke tyfusmongool.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
Als je had gelezen koop ik geen illegale msp en licht ik ook niemand op.
Omdat DS2 zelf niks doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hebben z'n info achterhaald ja, maar ondernemen geen actie geloof ik. Waarom weet ik niet.
Maar je vrienden wel. Daarbij ben ik er ook van overtuigd dat jij nooit 3 miljoen coins bij elkaar kan traden, niet in 6 maanden, niet in 6 jaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je vrienden wel. Daarbij ben ik er ook van overtuigd dat jij nooit 3 miljoen coins bij elkaar kan traden, niet in 6 maanden, niet in 6 jaar.
Waarom geef je het niet gewoon toe?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
Heb Zlatan en Robben uit pakje gehad dus dat is al 800k.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je vrienden wel. Daarbij ben ik er ook van overtuigd dat jij nooit 3 miljoen coins bij elkaar kan traden, niet in 6 maanden, niet in 6 jaar.
Ik heb vorige week een brief gestuurd, ik kan alleen het telefoonnummer niet vinden dus ik kan niet bellen. Wat kan ik dan nog meer doen?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hebben z'n info achterhaald ja, maar ondernemen geen actie geloof ik. Waarom weet ik niet.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb Zlatan en Robben uit pakje gehad dus dat is al 800k.
Traden is niet moeilijk.
Vind het zelf best moeilijk hoor begon met 500k door de tamper en zit nu denk ik tegen de miljoen aan terwijl ik een hele hoop coins heb uit het spelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb Zlatan en Robben uit pakje gehad dus dat is al 800k.
Traden is niet moeilijk.
Als je zijn adres hebt gewoon een keer aanbellen met wat vriendjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een brief gestuurd, ik kan alleen het telefoonnummer niet vinden dus ik kan niet bellen. Wat kan ik dan nog meer doen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een brief gestuurd, ik kan alleen het telefoonnummer niet vinden dus ik kan niet bellen. Wat kan ik dan nog meer doen?
Mijn ouders mogen het niet weten dus dan kan ik moeilijk daarheen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:16 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Als je zijn adres hebt gewoon een keer aanbellen met wat vriendjes.
hem niet vertrouwen, hij gaat je naaien, laat je alles opkopen en indercut je danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Doe een keer samen met mij wil ook wel een keer voor de echte coins gaan.
Waarom mogen je ouders het niet weten als ik het vragen mag?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn ouders mogen het niet weten dus dan kan ik moeilijk daarheen.
waarom mogen ze niet weten dat hun zoon(die misschien iets te vriendelijk was) voor 100 euro is opgelicht?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom mogen je ouders het niet weten? Misschien kunnen ze je zelfs wel helpen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oke dan weet ik datquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hem niet vertrouwen, hij gaat je naaien, laat je alles opkopen en indercut je dan
Welke console ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Doe een keer samen met mij wil ook wel een keer voor de echte coins gaan.
Ja, en gewoon omdat ik niet wil zeggen dat ik ben opgelicht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom mogen je ouders het niet weten? Misschien kunnen ze je zelfs wel helpen.
Denk je dat ze boos op je worden?
Jij bent opgelicht hè, jij bent niet de oplichter. Ga je ook niet naar de politie als er ingebroken is, omdat je het niet wilt zeggen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en gewoon omdat ik niet wil zeggen dat ik ben opgelicht.
Oke vreemd wat boeit het dat je ouders dat weten. Maar als je dat niet wilt ga je toch gewoon langs zonder dat je ouders het weten, hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en gewoon omdat ik niet wil zeggen dat ik ben opgelicht.
Ik ben oud genoeg, maar ik woon best ver weg en straks kom ik daar helemaal voor niks (en ik wil ook geen ruzie)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:22 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Oke vreemd wat boeit het dat je ouders dat weten. Maar als je dat niet wilt ga je toch gewoon langs zonder dat je ouders het weten, hoe oud ben je?
Je hoef niks met mij te doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:21 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
PS3 maar ik hoor dat je niet echt te vertrouwen bent. Weet niet wat er van waar is.
Ik ben geinteresseerdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je hoef niks met mij te doen.
als jij nog maanden rond de 1 miljoen coins wil blijven doe je dat.
des noods koop je maar 3 spelers wat je niet veel kost kan je zien dat ik te vertrouwen ben.
ik denk dat dit een klusje is voor;quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg, maar ik woon best ver weg en straks kom ik daar helemaal voor niks (en ik wil ook geen ruzie)
Gaat makkelijk in combinatie met Firefox en Tamper dataquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog zo'n cheater. Zit gewoon al z'n Squad Fitness kaartjes te dupi'en.
Als ik Bob zou zijn, had ik me helemaal geen zorgen meer gemaakt. Graties Ronaldo erbij en niemand die er wat aan doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg, maar ik woon best ver weg en straks kom ik daar helemaal voor niks (en ik wil ook geen ruzie)
Vanacht is die er weer denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoelang heeft Lindje nog een ban?
Hoelang is 'ie ondertussen al weggeweest?quote:
Handjob?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef pascal08 het volgende:
Iemand interesse in een:
[ afbeelding ]
?
Ik denk een week nou.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoelang is 'ie ondertussen al weggeweest?
Ik ben niet meer zo actief..
Hoe kom je erop?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe kom je erop?
Dat had ik wel door, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:
Nog 6 uur precies.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoelang heeft Lindje nog een ban?
Door de pack die je krijgtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef DeWesp het volgende:
Kom er verdomme net pas achter dat je maar 1x een goldpack krijgt als je de goldcup wint. Waarom heet het dan in hemelsnaam goldcup?????
Wat dacht jij, dat je een gouden beker kreeg?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef DeWesp het volgende:
Kom er verdomme net pas achter dat je maar 1x een goldpack krijgt als je de goldcup wint. Waarom heet het dan in hemelsnaam goldcup?????
Heb jij die niet gekregen dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat dacht jij, dat je een gouden beker kreeg?
Gewoon opentrekken die zooi!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:56 schreef Alovenac het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen, straks nog wat packs te kopen.. Wie weet heb ik ook eens geluk, haha.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat dacht jij, dat je een gouden beker kreeg?
Bij mij gooiden ze hem in de papierbak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij ging die niet door de brievenbus
hoelaat ook alweerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:58 schreef Baje het volgende:
Ik ben benieuwd naar de geweldige stats van de TOTY strikers
jij ga weer packs openen ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
nog een uurtje, laat maar komen die handel
Ik moest mijne ophalen op het postkantoor, want ik was 2x niet thuis bij de aflevering. Ja, wist ik veel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bij mij gooiden ze hem in de papierbak.
Kijk daar maar in, ik weet bijna zeker dat je hem vindt!
Neuh, ik heb het wel gehad met packs openen, zeker nadat ik gisteravond Sergio Ramos in een pakje kreeg. Mijn kans op een TOTY speler is wel verlopen denk ik zoquote:
Had je TOTY Ramos?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het wel gehad met packs openen, zeker nadat ik gisteravond Sergio Ramos in een pakje kreeg. Mijn kans op een TOTY speler is wel verlopen denk ik zo
Hoeveel pakjes heb je dan wel niet geopend of heb je zoals altijd geluk ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het wel gehad met packs openen, zeker nadat ik gisteravond Sergio Ramos in een pakje kreeg. Mijn kans op een TOTY speler is wel verlopen denk ik zo
Opkopen tot hoeveel? Voor hoeveel verkopen en player of squadfitness?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
even dineren bij mijn opa en oma en daarna maar wat fitnesskaarten gaan halen
je bent opgelichtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:01 schreef BDIL het volgende:
Ik eis nog mijn 30k van Thorben maar hij is sporloos
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:01 schreef BDIL het volgende:
Ik eis nog mijn 30k van Thorben maar hij is sporloos
tot 1k denk ik, squadfitnessen. Is uitgebreid besproken hier vanmiddagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Opkopen tot hoeveel? Voor hoeveel verkopen en player of squadfitness?
ik ook kwakjesbosquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent opgelichtgelukkig weet ik naam en achternaam en woonplaats
gewoon via bid now ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:02 schreef pascal08 het volgende:
Kedengedeng, kedengedeng, oeh hoe.
[ afbeelding ]
hoe duur?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:02 schreef pascal08 het volgende:
Kedengedeng, kedengedeng, oeh hoe.
[ afbeelding ]
je blijft ook een nerd hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
2k per stuk kopen, 1.5k verkopen. Dikke winst jonguh!
Klapmongoolquote:
Ik ben dit aan het bouwen maar ik weet niet of jij dat leuk vindt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie heeft er zin om een leuk 451 teampje voor mij te maken?
nee vind ik niet leuk nee, veel te duur.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben dit aan het bouwen maar ik weet niet of jij dat leuk vindt.
[ afbeelding ]
Dat kost geen reet meer joh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee vind ik niet leuk nee, veel te duur.
nog steeds te veel. Ik weiger 40k te betalen voor een CB die over twee weken 10k goedkoper is. Misschien als het wat rustiger wordt qua prijzen dat ik voor een ziek silverteam ga maar nu nog niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat kost geen reet meer joh.
En dit?:
[ afbeelding ]
die gaat denk ik niet veel goedkoper worden dan nu hoor. Of tenminste, na het TOTY gebeuren zal hij waarschijnlijk duurder wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog steeds te veel. Ik weiger 40k te betalen voor een CB die over twee weken 10k goedkoper is. Misschien als het wat rustiger wordt qua prijzen dat ik voor een ziek silverteam ga maar nu nog niet.
Vergeten te zeggen trouwens dat het eigenlijk gold moet zijn
Niet voor 11 zei die tegen mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:16 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan Thorb zei gister dat ie rond 11 uur weer aanwezig zou zijn
Rond 11 is van half 11 tot half 12 bij mij hahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet voor 11 zei die tegen mij.
Ik ga vanaf 7u ff 1,5uur alleen maar consumables inkopenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:18 schreef Bmo89 het volgende:
Ik hoop echt dat die squadfitness kaarten vanavond even onder de 1k duiken. Als dit gebeurt haal ik voor 900k Squadfitness kaarten om ze een week later te verkopen.
Sakhoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke CB in 433 naast IF Chedjou? Heb helaas geen geld voor T. Silva
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga vanaf 7u ff 1,5uur alleen maar consumables inkopenTot mijn geld op is haha
Ik had het met kerst gedaan, toen helaas niet het geduld opgebracht om ze een weekje in de watchlist te laten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke zweetneus van je sokken krijg iedereen. En zo is het.
900 fitness kaarten, waar ga je die laten?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:18 schreef Bmo89 het volgende:
Ik hoop echt dat die squadfitness kaarten vanavond even onder de 1k duiken. Als dit gebeurt haal ik voor 900k Squadfitness kaarten om ze een week later te verkopen.
Watch listquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
900 fitness kaarten, waar ga je die laten?
Watchlist is toch onbeperkt als je bied?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
900 fitness kaarten, waar ga je die laten?
Ligt eraan of het überhaupt verkoopbare spelers zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef JochemP het volgende:
Ik heb via packs een zooitje goude spelers, waarvan een deel 'zeldzaam' (glimmend randje). Is het verstandig om te wachten met verkopen ivm de markt op dit moment?
Allemaal rond de 78-82 overall punten. Oa Klose, Ba, Cahill, Ramirez...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ligt eraan of het überhaupt verkoopbare spelers zijn.
Jawel, je ziet maar 10 paginas maar de rest staat er ook gewoon in. Je moet wel bieden, als je op bin koopt dan komen ze in je unassigned pile.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Watchlist is toch onbeperkt als je bied?
ooo dan ga ik dat ook maar doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:26 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Jawel, je ziet maar 10 paginas maar de rest staat er ook gewoon in. Je moet wel bieden, als je op bin koopt dan komen ze in je unassigned pile.
Idd, na het TOTY gaat bijvoorbeeld Kouyate gewoon weer 10K stijgen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
die gaat denk ik niet veel goedkoper worden dan nu hoor. Of tenminste, na het TOTY gebeuren zal hij waarschijnlijk duurder worden
Klopt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ooo dan ga ik dat ook maar doen.
op elke bieden en er in laten staan dus.
Ik hoop dat ze het zo laten, vond dat behoorlijk vervelend dat er elke wedstrijd wel een speler geblesseerd raakte.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:28 schreef Toefjes het volgende:
Op trade account 3 nog een aantal playerfitness kaarten voor 200c inslaan, daarna volgende week voor 400 verkopen, en de opbrengst geheel investeren in blessure kaarten. Heb ik iets van 600 blessure kaarten op de trade account. En dan hopen dat EA gaat doen wat het doen moet.
Zoveel coins hebben, zeggen dat je goed kunt traden en dit soort info niet weten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ooo dan ga ik dat ook maar doen.
op elke bieden en er in laten staan dus.
Ik hoop dat ze het niet zo laten, want dan levert het mij tussen de 300 en 400K op. En blessures horen er nou eenmaal bij (en als je elke wedstrijd een speler geblesseerd hebt, let dan of je ze wel fit genoeg de wedstrijd in laat gaan, heb er zelf amper last van dat ik tijdens de wedstrijd een melding krijg)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:29 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het zo laten, vond dat behoorlijk vervelend dat er elke wedstrijd wel een speler geblesseerd raakte.
over een week of zo zijn ze vanzelf weer 2kquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ben bang dat de squad fitnessen helemaal niks meer gaan opleveren straks. Ik heb er bijna 150 opgekocht.Hopen dat ik die voor het zelfde bedrag weer kwijt kan raken.
Beste is om nu normale fitnessen of blessure kaarten in te kopen.
Ik raakte de mijne aan de straatstenen niet kwijt. Zelfs niet voor 1400cquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ben bang dat de squad fitnessen helemaal niks meer gaan opleveren straks. Ik heb er bijna 150 opgekocht.Hopen dat ik die voor het zelfde bedrag weer kwijt kan raken.
Beste is om nu normale fitnessen of blessure kaarten in te kopen.
Geloof er niks van, ben al blij als ik ze morgen voor hetzelfde bedrag kan verkopen. Er zitten nu veel te veel squad fitness kaarten in het spel. Het aanbod is groter als de vraag er naar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
over een week of zo zijn ze vanzelf weer 2k
Ik voel me wel genaait nu.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik raakte de mijne aan de straatstenen niet kwijt. Zelfs niet voor 1400cPlayer fitness kaarten voor 400c, de hele tradepile. De hele FUT economie slaat helemaal nergens op. Player fitness kaartjes zijn zeker meer aan te bevelen, is een veel groter verloop voor wat dat betreft.
Hij had daar nooit weg moeten gaan.quote:
Het is toch vrij simpel? De komende weken worden er lang niet zoveel packs meer geopend. Mensen gebruiken squad fitness kaarten dus die verdwijnen na gebruik. Het aanbod daalt dus. Vraag naar die dingen blijft er altijd wel. Die prijs gaat gegarandeerd stijgen, vraag is hoe lang het duurt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geloof er niks van, ben al blij als ik ze morgen voor hetzelfde bedrag kan verkopen. Er zitten nu veel te veel squad fitness kaarten in het spel. Het aanbod is groter als de vraag er naar.
[..]
Ik voel me wel genaait nu.Heb er ruim 150K aan besteeds.
15¤ naar de klote.
En de vraag komt over een paar dagen/weken weer. Het zijn consumables; die raken op, in tegenstelling tot spelers.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geloof er niks van, ben al blij als ik ze morgen voor hetzelfde bedrag kan verkopen. Er zitten nu veel te veel squad fitness kaarten in het spel. Het aanbod is groter als de vraag er naar.
Doe wat je wilt, maar die dingen gaan geen klote opleveren. Was vorig jaar ook precies zo gegaan als ik het nog goed herriner.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:37 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
En de vraag komt over een paar dagen/weken weer. Het zijn consumables; die raken op, in tegenstelling tot spelers.
Ik ga het ook proberen. Zal wel even een before en after printscreentje maken. Kunnen we over een week zien wie er gelijk had.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doe wat je wilt, maar die dingen gaan geen klote opleveren. Was vorig jaar ook precies zo gegaan als ik het nog goed herriner.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik ga het ook proberen. Zal wel even een before en after printscreentje maken. Kunnen we over een week zien wie er gelijk had.
Laten we er anders een weddenschapje van maken.quote:
Wie ben jij als ik vragen mag, neem eerst maar een UI.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Laten we er anders een weddenschapje van maken.
Ik ga ook bieden. Tot 1100 coins Jou lekker dwars zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Laten we er anders een weddenschapje van maken.
Bmo89 niet kennenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wie ben jij als ik vragen mag, neem eerst maar een UI.
Je gaat je gang maar. Welke console speel je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ook bieden. Tot 1100 coins Jou lekker dwars zitten
Wiiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar. Welke console speel je?
Ik ben een levende legende.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wie ben jij als ik vragen mag, neem eerst maar een UI.
PS3. Veel mensen vragen zich af hoe te traden, en volgen deze fora. Die gaan precies het zelfde doen als jij. Nooit je tradings strategieen hier posten, het enige wat het je op kan leveren is dat veel mensen precies het zelfde gaan doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar. Welke console speel je?
Ja je hebt wel een punt. Maar met een kleine 2 miljoen veilingen straks denk ik wel dat er iets overblijft voor me. En anders pech, er bestaat ook nog iets als een echt leven buiten fifa muntjes en blauwe zeldzame spelers om.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PS3. Veel mensen vragen zich af hoe te traden, en volgen deze fora. Die gaan precies het zelfde doen als jij. Nooit je tradings strategieen hier posten, het enige wat het je op kan leveren is dat veel mensen precies het zelfde gaan doen.
Klopt, maar je kunt de fifa muntjes in echte muntjes omzetten, en als je het handig speelt kun je gewoon op deze avond 30 a 40 euro binnen halenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een punt. Maar met een kleine 2 miljoen veilingen straks denk ik wel dat er iets overblijft voor me. En anders pech, er bestaat ook nog iets als een echt leven buiten fifa muntjes en blauwe zeldzame spelers om.
True. We gaan zien wat voor raars de markt over een uurtje gaat doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt de fifa muntjes in echte muntjes omzetten, en als je het handig speelt kun je gewoon op deze avond 30 a 40 euro binnen halen
3,5k ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
Voor hoeveel gaat 41212 nu op de xbox?
Die gaat helemaal leipquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:50 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
True. We gaan zien wat voor raars de markt over een uurtje gaat doen.
Ben benieuwd welke bargains er langs gaan komen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gaat helemaal leipAls alles gaat zoals ik wil zal ik de komende uren niet veel posten
Alleen maar inkopen als een malle
Team fitness verkoopt voor geen ene kut hier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik verkoop zelfs nu in deze week gewoon squad fitness voor normale prijzen hoor (2k voor silver, 2.2k voor goud). Niet zo snel als normaal, maar af en toe verkopen ze gewoon.
Ik schat dat ik zeker 15 verkocht heb vandaag en gisteren. En ook player fitness gaat nu al geregeld voor 400/450.
Blijf dan, YOLO.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:57 schreef Vraagje100 het volgende:
moet zo eten dus ben er niet bij op het speciale moment...
Ouders? wat zijn dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:59 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
tegen me ouders zeggen ik eet niet mee want het FUT MOMENT van het jaar kom:P
Messi die net zo goed kan schieten als Ronaldo + hij is sneller.quote:
Ik heb die fascinatie voor lichaamsdelen waar poep uit komt nooit begrepen.quote:
Niet vallen op lekkere konten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb die fascinatie voor lichaamsdelen waar poep uit komt nooit begrepen.
Heb je ook een voorkant?
klopt inderdaad weinig van, MET bal is Ronaldo de op-1-na snelste en zonder de snelste, beetje apart, maarja, ze mogen hun marketing-icoon natuurlijk niet verloochenen, snap ik welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Messi die net zo goed kan schieten als Ronaldo + hij is sneller.
Messi kan beter schieten. Niet harder, maar wel beter.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Messi die net zo goed kan schieten als Ronaldo + hij is sneller.
hij heeft wel meer erbij hoor, zijn gewone was volgens mij 88 rated, dus dan is ie +5, en dat is niet eens zo verkeerdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:03 schreef Confetti het volgende:
Echt weer natte vingerwerk van EA![]()
Falcao heeft gewoon overal +3 gekregen. Zit echt geen enkele gedachte achter.
iemand interesse in een 30 a 40 euro? ik heb geen geduld voor die strategiën.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt de fifa muntjes in echte muntjes omzetten, en als je het handig speelt kun je gewoon op deze avond 30 a 40 euro binnen halen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Messi kan beter schieten. Niet harder, maar wel beter.
Ja klopt, maar hij is no way snellerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Messi kan beter schieten. Niet harder, maar wel beter.
Van de IF bedoel ik. Je ziet gewoon dat die gast even heel snel +3 overal intypt en klaar is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:04 schreef TBakkert het volgende:
hij heeft wel meer erbij hoor, zijn gewone was vol
Nee hoor. De accuracy van Messi ligt trouwens rond de 40%, volgens mij, en die van Ronaldo rond de 20%. Geloof je ook nog steeds dat Ronaldo een vrije trappen specialist is?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
je bent weer onder je steen vandaan, zie ik
+4quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Van de IF bedoel ik. Je ziet gewoon dat die gast even heel snel +3 overal intypt en klaar is.
+3 pacequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:06 schreef Nickskuh het volgende:
Van de IF bedoel ik. Je ziet gewoon dat die gast even heel snel +3 overal intypt en klaar is.
dat is relatief, als je kijkt naar de accuracy, dan valt het tegen,quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:05 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nee hoor. De accuracy van Messi lag rond de 40%, volgens mij, en die van Ronaldo rond de 20%. Geloof je ook nog steeds dat Ronaldo een vrije trappen specialist is?
Alleen kijken naar vrije trappen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:05 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nee hoor. De accuracy van Messi ligt trouwens rond de 40%, volgens mij, en die van Ronaldo rond de 20%. Geloof je ook nog steeds dat Ronaldo een vrije trappen specialist is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |