Ik vind nog steeds dat ie GJE had moeten hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef pascal08 het volgende:
Die Bob heeft ook geluk dat 'ie bijvoorbeeld de altijd vriendelijk DS2 slachtoffer maakte. Ik vraag me af hoe het was afgelopen als één van de opgefokte FOK!ers () hier de dupe van geworden zou zijn.
Wie is die bob dan eigenlijk? weten jullie precies wie het is? waarom doen jullie er dan niks aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef pascal08 het volgende:
Die Bob heeft ook geluk dat 'ie bijvoorbeeld de altijd vriendelijk DS2 slachtoffer maakte. Ik vraag me af hoe het was afgelopen als één van de opgefokte FOK!ers () hier de dupe van geworden zou zijn.
Ze hebben z'n info achterhaald ja, maar ondernemen geen actie geloof ik. Waarom weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:11 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Wie is die bob dan eigenlijk? weten jullie precies wie het is? waarom doen jullie er dan niks aan
je bent gewoon een achterlijke tyfusmongool.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
Als je had gelezen koop ik geen illegale msp en licht ik ook niemand op.
Omdat DS2 zelf niks doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hebben z'n info achterhaald ja, maar ondernemen geen actie geloof ik. Waarom weet ik niet.
Maar je vrienden wel. Daarbij ben ik er ook van overtuigd dat jij nooit 3 miljoen coins bij elkaar kan traden, niet in 6 maanden, niet in 6 jaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je vrienden wel. Daarbij ben ik er ook van overtuigd dat jij nooit 3 miljoen coins bij elkaar kan traden, niet in 6 maanden, niet in 6 jaar.
Waarom geef je het niet gewoon toe?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
Heb Zlatan en Robben uit pakje gehad dus dat is al 800k.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar je vrienden wel. Daarbij ben ik er ook van overtuigd dat jij nooit 3 miljoen coins bij elkaar kan traden, niet in 6 maanden, niet in 6 jaar.
Ik heb vorige week een brief gestuurd, ik kan alleen het telefoonnummer niet vinden dus ik kan niet bellen. Wat kan ik dan nog meer doen?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hebben z'n info achterhaald ja, maar ondernemen geen actie geloof ik. Waarom weet ik niet.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb Zlatan en Robben uit pakje gehad dus dat is al 800k.
Traden is niet moeilijk.
Vind het zelf best moeilijk hoor begon met 500k door de tamper en zit nu denk ik tegen de miljoen aan terwijl ik een hele hoop coins heb uit het spelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb Zlatan en Robben uit pakje gehad dus dat is al 800k.
Traden is niet moeilijk.
Als je zijn adres hebt gewoon een keer aanbellen met wat vriendjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een brief gestuurd, ik kan alleen het telefoonnummer niet vinden dus ik kan niet bellen. Wat kan ik dan nog meer doen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een brief gestuurd, ik kan alleen het telefoonnummer niet vinden dus ik kan niet bellen. Wat kan ik dan nog meer doen?
Mijn ouders mogen het niet weten dus dan kan ik moeilijk daarheen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:16 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Als je zijn adres hebt gewoon een keer aanbellen met wat vriendjes.
hem niet vertrouwen, hij gaat je naaien, laat je alles opkopen en indercut je danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Doe een keer samen met mij wil ook wel een keer voor de echte coins gaan.
Waarom mogen je ouders het niet weten als ik het vragen mag?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn ouders mogen het niet weten dus dan kan ik moeilijk daarheen.
waarom mogen ze niet weten dat hun zoon(die misschien iets te vriendelijk was) voor 100 euro is opgelicht?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom mogen je ouders het niet weten? Misschien kunnen ze je zelfs wel helpen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oke dan weet ik datquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hem niet vertrouwen, hij gaat je naaien, laat je alles opkopen en indercut je dan
Welke console ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Doe een keer samen met mij wil ook wel een keer voor de echte coins gaan.
Ja, en gewoon omdat ik niet wil zeggen dat ik ben opgelicht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom mogen je ouders het niet weten? Misschien kunnen ze je zelfs wel helpen.
Denk je dat ze boos op je worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |