PS3. Veel mensen vragen zich af hoe te traden, en volgen deze fora. Die gaan precies het zelfde doen als jij. Nooit je tradings strategieen hier posten, het enige wat het je op kan leveren is dat veel mensen precies het zelfde gaan doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar. Welke console speel je?
Ja je hebt wel een punt. Maar met een kleine 2 miljoen veilingen straks denk ik wel dat er iets overblijft voor me. En anders pech, er bestaat ook nog iets als een echt leven buiten fifa muntjes en blauwe zeldzame spelers om.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PS3. Veel mensen vragen zich af hoe te traden, en volgen deze fora. Die gaan precies het zelfde doen als jij. Nooit je tradings strategieen hier posten, het enige wat het je op kan leveren is dat veel mensen precies het zelfde gaan doen.
Klopt, maar je kunt de fifa muntjes in echte muntjes omzetten, en als je het handig speelt kun je gewoon op deze avond 30 a 40 euro binnen halenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:48 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een punt. Maar met een kleine 2 miljoen veilingen straks denk ik wel dat er iets overblijft voor me. En anders pech, er bestaat ook nog iets als een echt leven buiten fifa muntjes en blauwe zeldzame spelers om.
True. We gaan zien wat voor raars de markt over een uurtje gaat doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt de fifa muntjes in echte muntjes omzetten, en als je het handig speelt kun je gewoon op deze avond 30 a 40 euro binnen halen
3,5k ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
Voor hoeveel gaat 41212 nu op de xbox?
Die gaat helemaal leipquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:50 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
True. We gaan zien wat voor raars de markt over een uurtje gaat doen.
Ben benieuwd welke bargains er langs gaan komen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gaat helemaal leipAls alles gaat zoals ik wil zal ik de komende uren niet veel posten
Alleen maar inkopen als een malle
Team fitness verkoopt voor geen ene kut hier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik verkoop zelfs nu in deze week gewoon squad fitness voor normale prijzen hoor (2k voor silver, 2.2k voor goud). Niet zo snel als normaal, maar af en toe verkopen ze gewoon.
Ik schat dat ik zeker 15 verkocht heb vandaag en gisteren. En ook player fitness gaat nu al geregeld voor 400/450.
Blijf dan, YOLO.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:57 schreef Vraagje100 het volgende:
moet zo eten dus ben er niet bij op het speciale moment...
Ouders? wat zijn dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:59 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
tegen me ouders zeggen ik eet niet mee want het FUT MOMENT van het jaar kom:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |