Ik hoop dat ze het niet zo laten, want dan levert het mij tussen de 300 en 400K op. En blessures horen er nou eenmaal bij (en als je elke wedstrijd een speler geblesseerd hebt, let dan of je ze wel fit genoeg de wedstrijd in laat gaan, heb er zelf amper last van dat ik tijdens de wedstrijd een melding krijg)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:29 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het zo laten, vond dat behoorlijk vervelend dat er elke wedstrijd wel een speler geblesseerd raakte.
over een week of zo zijn ze vanzelf weer 2kquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ben bang dat de squad fitnessen helemaal niks meer gaan opleveren straks. Ik heb er bijna 150 opgekocht.Hopen dat ik die voor het zelfde bedrag weer kwijt kan raken.
Beste is om nu normale fitnessen of blessure kaarten in te kopen.
Ik raakte de mijne aan de straatstenen niet kwijt. Zelfs niet voor 1400cquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ben bang dat de squad fitnessen helemaal niks meer gaan opleveren straks. Ik heb er bijna 150 opgekocht.Hopen dat ik die voor het zelfde bedrag weer kwijt kan raken.
Beste is om nu normale fitnessen of blessure kaarten in te kopen.
Geloof er niks van, ben al blij als ik ze morgen voor hetzelfde bedrag kan verkopen. Er zitten nu veel te veel squad fitness kaarten in het spel. Het aanbod is groter als de vraag er naar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
over een week of zo zijn ze vanzelf weer 2k
Ik voel me wel genaait nu.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik raakte de mijne aan de straatstenen niet kwijt. Zelfs niet voor 1400cPlayer fitness kaarten voor 400c, de hele tradepile. De hele FUT economie slaat helemaal nergens op. Player fitness kaartjes zijn zeker meer aan te bevelen, is een veel groter verloop voor wat dat betreft.
Hij had daar nooit weg moeten gaan.quote:
Het is toch vrij simpel? De komende weken worden er lang niet zoveel packs meer geopend. Mensen gebruiken squad fitness kaarten dus die verdwijnen na gebruik. Het aanbod daalt dus. Vraag naar die dingen blijft er altijd wel. Die prijs gaat gegarandeerd stijgen, vraag is hoe lang het duurt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geloof er niks van, ben al blij als ik ze morgen voor hetzelfde bedrag kan verkopen. Er zitten nu veel te veel squad fitness kaarten in het spel. Het aanbod is groter als de vraag er naar.
[..]
Ik voel me wel genaait nu.Heb er ruim 150K aan besteeds.
15¤ naar de klote.
En de vraag komt over een paar dagen/weken weer. Het zijn consumables; die raken op, in tegenstelling tot spelers.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geloof er niks van, ben al blij als ik ze morgen voor hetzelfde bedrag kan verkopen. Er zitten nu veel te veel squad fitness kaarten in het spel. Het aanbod is groter als de vraag er naar.
Doe wat je wilt, maar die dingen gaan geen klote opleveren. Was vorig jaar ook precies zo gegaan als ik het nog goed herriner.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:37 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
En de vraag komt over een paar dagen/weken weer. Het zijn consumables; die raken op, in tegenstelling tot spelers.
Ik ga het ook proberen. Zal wel even een before en after printscreentje maken. Kunnen we over een week zien wie er gelijk had.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doe wat je wilt, maar die dingen gaan geen klote opleveren. Was vorig jaar ook precies zo gegaan als ik het nog goed herriner.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik ga het ook proberen. Zal wel even een before en after printscreentje maken. Kunnen we over een week zien wie er gelijk had.
Laten we er anders een weddenschapje van maken.quote:
Wie ben jij als ik vragen mag, neem eerst maar een UI.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Laten we er anders een weddenschapje van maken.
Ik ga ook bieden. Tot 1100 coins Jou lekker dwars zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Laten we er anders een weddenschapje van maken.
Bmo89 niet kennenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wie ben jij als ik vragen mag, neem eerst maar een UI.
Je gaat je gang maar. Welke console speel je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ook bieden. Tot 1100 coins Jou lekker dwars zitten
Wiiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar. Welke console speel je?
Ik ben een levende legende.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wie ben jij als ik vragen mag, neem eerst maar een UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |