Rond 11 is van half 11 tot half 12 bij mij hahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet voor 11 zei die tegen mij.
Ik ga vanaf 7u ff 1,5uur alleen maar consumables inkopenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:18 schreef Bmo89 het volgende:
Ik hoop echt dat die squadfitness kaarten vanavond even onder de 1k duiken. Als dit gebeurt haal ik voor 900k Squadfitness kaarten om ze een week later te verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sakhoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke CB in 433 naast IF Chedjou? Heb helaas geen geld voor T. Silva
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga vanaf 7u ff 1,5uur alleen maar consumables inkopenTot mijn geld op is haha
Ik had het met kerst gedaan, toen helaas niet het geduld opgebracht om ze een weekje in de watchlist te laten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke zweetneus van je sokken krijg iedereen. En zo is het.
900 fitness kaarten, waar ga je die laten?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:18 schreef Bmo89 het volgende:
Ik hoop echt dat die squadfitness kaarten vanavond even onder de 1k duiken. Als dit gebeurt haal ik voor 900k Squadfitness kaarten om ze een week later te verkopen.
Watch listquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
900 fitness kaarten, waar ga je die laten?
Watchlist is toch onbeperkt als je bied?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
900 fitness kaarten, waar ga je die laten?
Ligt eraan of het überhaupt verkoopbare spelers zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef JochemP het volgende:
Ik heb via packs een zooitje goude spelers, waarvan een deel 'zeldzaam' (glimmend randje). Is het verstandig om te wachten met verkopen ivm de markt op dit moment?
Allemaal rond de 78-82 overall punten. Oa Klose, Ba, Cahill, Ramirez...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ligt eraan of het überhaupt verkoopbare spelers zijn.
Jawel, je ziet maar 10 paginas maar de rest staat er ook gewoon in. Je moet wel bieden, als je op bin koopt dan komen ze in je unassigned pile.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Watchlist is toch onbeperkt als je bied?
ooo dan ga ik dat ook maar doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:26 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Jawel, je ziet maar 10 paginas maar de rest staat er ook gewoon in. Je moet wel bieden, als je op bin koopt dan komen ze in je unassigned pile.
Idd, na het TOTY gaat bijvoorbeeld Kouyate gewoon weer 10K stijgen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
die gaat denk ik niet veel goedkoper worden dan nu hoor. Of tenminste, na het TOTY gebeuren zal hij waarschijnlijk duurder worden
Klopt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ooo dan ga ik dat ook maar doen.
op elke bieden en er in laten staan dus.
Ik hoop dat ze het zo laten, vond dat behoorlijk vervelend dat er elke wedstrijd wel een speler geblesseerd raakte.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:28 schreef Toefjes het volgende:
Op trade account 3 nog een aantal playerfitness kaarten voor 200c inslaan, daarna volgende week voor 400 verkopen, en de opbrengst geheel investeren in blessure kaarten. Heb ik iets van 600 blessure kaarten op de trade account. En dan hopen dat EA gaat doen wat het doen moet.
Zoveel coins hebben, zeggen dat je goed kunt traden en dit soort info niet weten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ooo dan ga ik dat ook maar doen.
op elke bieden en er in laten staan dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |