Jij bent opgelicht hè, jij bent niet de oplichter. Ga je ook niet naar de politie als er ingebroken is, omdat je het niet wilt zeggen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en gewoon omdat ik niet wil zeggen dat ik ben opgelicht.
Oke vreemd wat boeit het dat je ouders dat weten. Maar als je dat niet wilt ga je toch gewoon langs zonder dat je ouders het weten, hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en gewoon omdat ik niet wil zeggen dat ik ben opgelicht.
Ik ben oud genoeg, maar ik woon best ver weg en straks kom ik daar helemaal voor niks (en ik wil ook geen ruzie)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:22 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Oke vreemd wat boeit het dat je ouders dat weten. Maar als je dat niet wilt ga je toch gewoon langs zonder dat je ouders het weten, hoe oud ben je?
Je hoef niks met mij te doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:21 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
PS3 maar ik hoor dat je niet echt te vertrouwen bent. Weet niet wat er van waar is.
Ik ben geinteresseerdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je hoef niks met mij te doen.
als jij nog maanden rond de 1 miljoen coins wil blijven doe je dat.
des noods koop je maar 3 spelers wat je niet veel kost kan je zien dat ik te vertrouwen ben.
ik denk dat dit een klusje is voor;quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg, maar ik woon best ver weg en straks kom ik daar helemaal voor niks (en ik wil ook geen ruzie)
Gaat makkelijk in combinatie met Firefox en Tamper dataquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog zo'n cheater. Zit gewoon al z'n Squad Fitness kaartjes te dupi'en.
Als ik Bob zou zijn, had ik me helemaal geen zorgen meer gemaakt. Graties Ronaldo erbij en niemand die er wat aan doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg, maar ik woon best ver weg en straks kom ik daar helemaal voor niks (en ik wil ook geen ruzie)
Vanacht is die er weer denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoelang heeft Lindje nog een ban?
Hoelang is 'ie ondertussen al weggeweest?quote:
Handjob?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef pascal08 het volgende:
Iemand interesse in een:
[ afbeelding ]
?
Ik denk een week nou.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoelang is 'ie ondertussen al weggeweest?
Ik ben niet meer zo actief..
Hoe kom je erop?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe kom je erop?
Dat had ik wel door, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:
Nog 6 uur precies.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoelang heeft Lindje nog een ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |