PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Oh heb je hem weer.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Vrees dat dat te duur is
Maak maar wat niet leuks voor 50k dan
Nice ! Dankjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Argentijnse CB uit de Russische competitie kan ook als je Samuel te langzaam vindt, of Silvestre CB en een Inter LB ofzo.
Messi Messi Messiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
En wat denken jullie hier van?
Zelfde probleem hier haha en moet ook hetzelfde doen. Graag een oplossing idd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
elke keer als ik mijn computer opstart doet ie dit, dan moet ik mijn netwerkadapter uit- en weer inschakelen en dan doet ie wel normaal. Weet iemand hoe dit komt?
Windows he.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
elke keer als ik mijn computer opstart doet ie dit, dan moet ik mijn netwerkadapter uit- en weer inschakelen en dan doet ie wel normaal. Weet iemand hoe dit komt?
Je hebt neem ik aan de optie "Connect automatically when this network is in range" wel aan staan? Of de Nederlandse vertaling daarvan, heb zelf Engelse Windowsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hij is verbonden met de kabel dus dat doet ie automagisch jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan de optie "Connect automatically when this network is in range" wel aan staan? Of de Nederlandse vertaling daarvan, heb zelf Engelse Windows
Te vanzelfsprekend eigenlijk, maar toch maar voor de zekerheid vragen.
SWSquote:
Kan van alles zijn. Drivers, verkeerde instellingen, etc. Maar als jij zegt dat het herstarten van de netwerkadapter altijd helpt, dan kun je ook een batch maken en die automatisch laten runnen bij het opstarten. Het is niet de oplossing, maar zorgt wel voor minder frustratie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
het gekke is dat het van het een op het andere moment zo was, ik heb niks veranderd aan instellingen of drivers ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Drivers, verkeerde instellingen, etc. Maar als jij zegt dat het herstarten van de netwerkadapter altijd helpt, dan kun je ook een batch maken en die automatisch laten runnen bij het opstarten. Het is niet de oplossing, maar zorgt wel voor minder frustratie.
TOTY aanvallers zekertwitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 16:25:38Tick tock.. less than 3 hours to go now reageer retweet
Kan ook komen door software dat geïnstalleerd is. Heb je Adobe software op je computer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gekke is dat het van het een op het andere moment zo was, ik heb niks veranderd aan instellingen of drivers ofzo
uiteraard.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan ook komen door software dat geïnstalleerd is. Heb je Adobe software op je computer?
Doe eens start>uitvoeren>msconfig>services en dan Bonjour uitvinken.quote:
die staat niet in het lijstje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe eens start>uitvoeren>msconfig>services en dan Bonjour uitvinken.
Altijd Apple hè, altijd Apple.
[ afbeelding ]
Even rebooten daarna uiteraard.
Silver player fitness verkoop ik voor 400/450, goud ook trouwens, zit geen verschil in prijs in voor mij, verkoopt even moeizaam/makkelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:37 schreef Toefjes het volgende:
Silver player fitnesses gaan instant voor 300c weg, maar team fitness kaarten verkopen moeilijk voor 1600c. Rare economie
ik heb wel photoshop maar geen itunesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen Photoshop of iTunes?
Bonjour staat ook niet geïnstalleerd onder Configuratiescherm > Programma's en Onderdelen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb wel photoshop maar geen itunes
Waarom verkoop je alles?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef DutchSL het volgende:
100k verkocht weer, nog iets minder dan 400k over (+ spul op trade pile)
nee. Ik meen me te herinneren dat ik dat een keer heb verwijderd maar weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bonjour staat ook niet geïnstalleerd onder Configuratiescherm > Programma's en Onderdelen?
Nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef Jelle_96 het volgende:
Zit echt te twijfelen om op dit moment m'n team te verkopen. Vol gas goedkope dealtjes binnen te slaan vanavond en op die manier toch nog een mooie winst te maken. Aan te raden?
Heb ik al zo vaak hier gezegd dat mensen zich er aan begonnen te irriteren, maar wat Kamikazie zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |