Doe eens start>uitvoeren>msconfig>services en dan Bonjour uitvinken.quote:
die staat niet in het lijstje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe eens start>uitvoeren>msconfig>services en dan Bonjour uitvinken.
Altijd Apple hè, altijd Apple.
[ afbeelding ]
Even rebooten daarna uiteraard.
Silver player fitness verkoop ik voor 400/450, goud ook trouwens, zit geen verschil in prijs in voor mij, verkoopt even moeizaam/makkelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:37 schreef Toefjes het volgende:
Silver player fitnesses gaan instant voor 300c weg, maar team fitness kaarten verkopen moeilijk voor 1600c. Rare economie
ik heb wel photoshop maar geen itunesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen Photoshop of iTunes?
Bonjour staat ook niet geïnstalleerd onder Configuratiescherm > Programma's en Onderdelen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb wel photoshop maar geen itunes
Waarom verkoop je alles?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef DutchSL het volgende:
100k verkocht weer, nog iets minder dan 400k over (+ spul op trade pile)
nee. Ik meen me te herinneren dat ik dat een keer heb verwijderd maar weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bonjour staat ook niet geïnstalleerd onder Configuratiescherm > Programma's en Onderdelen?
Nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef Jelle_96 het volgende:
Zit echt te twijfelen om op dit moment m'n team te verkopen. Vol gas goedkope dealtjes binnen te slaan vanavond en op die manier toch nog een mooie winst te maken. Aan te raden?
Heb ik al zo vaak hier gezegd dat mensen zich er aan begonnen te irriteren, maar wat Kamikazie zegtquote:
Hoop dat ik voor 7'en dan m'n IF Witsels en Wilshere verkoop. Kan ik met 100k nog wat doen iig.quote:
Waarschijnlijk wel, was vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
Vanavond komen Ronaldo, Messi en Falcao toch in de pakjes? Komen ze daarna nog 1 keer allemaal? Ik wil Marcelo kopen namelijk, maar niet als 'ie nog een keer in de pakjes komt.
Dat is nog niet zeker maar ga er maar van uit dat ze zondag het hele TOTY in packs gooien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
Vanavond komen Ronaldo, Messi en Falcao toch in de pakjes? Komen ze daarna nog 1 keer allemaal? Ik wil Marcelo kopen namelijk, maar niet als 'ie nog een keer in de pakjes komt.
Hopelijk gaat 'ie richting de 400k. Die man past perfect in m'n team en heeft bazenstats.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, was vorig jaar ook.
Zijn stats op futhead kloppen alleen (nog steeds) niet, zijn de stats van Ramos.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat 'ie richting de 400k. Die man past perfect in m'n team en heeft bazenstats.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn stats op futhead kloppen alleen (nog steeds) niet, zijn de stats van Ramos.
Dat zou wel echt verneukt zijn. Ik had vorig jaar TOTS Falcao en TOTS Benzema voor <700k.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Falcao krijgt echt bazenstats, die zal wel rond de 1,5m coins gaan worden, hopelijk zit ik er zwaar naast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |